»8«

15 4 1
                                    

Konečně přišla Daisy s dětmi domů, už tam byl i její "manžel" a pouštěl si záznamník. ,,Ahoj." Řekla co nejmileji uměla Daisy. ,,Ahoj lásko. Tak co říkal doktor? A zašla jsi za ním také?" Ptal se Mattern. Klisničky přiběhly přivítat tátu a odběhly do svých pokojů. ,,Prý je alergická na jablka. Ne je mi už lépe." Odpověděla na všechny otázky a šla k němu. Mattern se na ní podíval a přiklonil se k ní.
Daisy se lekla a sedla si. Mattern se podivil, chtěl jí dát pusu a ona se mu vyhnula? Daisy na něj ukázala všechny zuby. Mattern pokrčil rameny a pustil záznamník. Tak se ozval její hlas: ,,Ahoj Butterly. Jak se máš? Mě chybí děti. Black je divný. Ahoj. Dej." Jak záznam skončil, Mattern jí probodl nechápavým pohledem. Daisy se naprosto zhrozila, jestli řekne Mattern Blackovi to co o něm Butt řekla, má po svém příteli. Musí rychle něco vymyslet.
,,Ta Daisy to je magorek. Děti jí řekli, aby nám zavolala a tohle řekla. A ona to doopravdy udělala." Lhala Daisy. Mattern jí naprosto věřil s také se zasmál.

Butt se nehorázně nudila. Teď by správně měla dělat s dětmi úkoly. Jak se tady Daisy dokáže zabavit? Přemýšlela. Ale to už uslyšela, jak se zavřely dveře. Black je nejspíš zpátky. Neměla náladu seběhnout dolů a obejmout ho a tak zůstala ležet na tvrdé posteli. To už přišel do pokoje. ,,Čauky Dej." Pozdravil jí a mile se na ní usmál. Měl o dost lepší náladu než před tím. Butt se na něj také usmála. ,,Ahoj." Řekla mile. Black si lehl vedle ní a přiklonil se k ní, aby jí mohl dát polibek, ale Butt se to nelíbilo, nemůže se s ním políbit má manžela.
Udělala že se s ním chce políbit, ale to se divně pohnula a spadla z postele. Oddychla si, že jí to vyšlo a zadívala se směšně na Blacka. Ten se na ní zamilovaně podíval.
   

Vyměněné životyKde žijí příběhy. Začni objevovat