Butt, která teď vypadala jako Daisy, začalo něco vybrovat.
,,Jejda! Volá mi Matter," vydechla.
,,Zvedni to, Daisy!"
,,Butt." opravila jí pobaveně Daisy a vzala si telefon. ,,Ahoj!"
,,Ahoj milovaná Butt," řekl Matter, zatímco se prava Butterly dusila smíchy. ,,Kdy budeš doma? Pink Bubble tě volá!"
Daisy znervózněla. Na toto nepomyslela. ,,B...Daisy ještě něco chce. Nevím dnes se vrátím pozdě. Zatím ahoj, Daisy rozbila skleničku." zaklapla telefon. ,,Ty jo já se to tvoje děti starat nebudu!" řekla vesele.
,,Stačí prostě vyčarovat co chtějí. Měla by ses to ale naučit ať tam nevypadáš jako kripl." zasmála se Butt. ,,Pink má ráda bublinkový vír. Zkus to."Daisy se zatvářila jako když sedí na záchodě a z jejího rohu vytryskla jedna malá bublina. ,,Tak co?" zeptala se nadějně.
,,Špatný. Hlavně mě nestrapni, prosímtě." vzdychla Butt.
,,A teď si promluvíme o mě." řekla Daisy. ,,Vzlétni."
Butt vpohodě vzlétla, jelikož jako alicorn létaní ovládala.
,,Já tě rozhodně neztrapním." pronesla s klidem.,,Jdu to zkusit ještě." řekla Daisy, a tentokrát se jí to povedlo lépe.
,,No,..." protáhla slovo Butt. ,,Mohlo to být lepší... Kdyby se ptali, co se stalo, řekni že ti není dobře. Jo a moc nelítej, křídla nám zakrijou znamínka." řekla rozumně Butt.Mobil začal zbovu bzučet.
,,Butt, jdeme do akce. Kde že bydlí Matter?" zeptal se Daisy.
,,V křišťálové říši." odpověděla Butt. ,,Vy v Cloudstale že?"Daisy přikýla, a roztáhla křídla.
,,Pěšky." připomněla Butt.Krátké :/
Butt
Ps. Strašně mě to baví psát xD