Önemli; Eğer yazıların tamamını göremiyorsanız bilgisayardan okumanızı rica ediyorum. Mobilde bu bölümün büyük bir kısmı görünmüyor olabilir.
Ufuk, Selin'e Egemen'den ayrılması için iki gün süre tanımıştır. Eğer Selin, Egemen'den bu iki gün içerisinde ayrılmazsa Ufuk, Egemen'e Ince Memed'i içeri attıranın Selin'in babası Ünal olduğunu söyleyecektir. Ufuk bunları söyledikten sonra arkasına bile bakmadan giderken Selin arkasından sadece bakakalır ve ne yapacağını düşünmeye başlar.
O sırada Asım'ın adamları Mahir'i sokağın yokuşunda yakalar. Mahir'in bir elinde çiçek Suna'nın evine doğru gitmekteyken telefonu çalar, arayan Suna'dan başkası değildir. Mahir adamları görünce telefona cevap veremez. Asım'ın adamlarından Fiko, Mahir'e dönüp
"Sana akşama kadar zaman vermiştim, bir gün oldu hala mahalleyi terk etmedin. Söz tutmuyorsun hoca!"
Mahir tebessüm eder "Sadece adam gibi adamların sözünü dinlerim ben. Kiralık mafya bozuntularının değil."Asım'ın kiralık mafyalarından biri cebinden bıçak çıkarıp sallamaya başlar. Mahir elindeki çiçeği ve omzuna astığı çantayı yere bırakır. Tamda bu anda Çay bahçesine gitmek üzere olan Egemen olaya dahil olur ve adamlara "Dağılın lan!" diye bağırır. Adamlar bir an duraksar ancak Fiko belinden silahını çıkarıp arkasında ki adamlarla birlikte Mahir ve Egemen'in üstüne doğru yürümeye başlar.
Egemen, elinde silahla kendisine yaklaşan Fiko'ya yumruk atar. Fiko yere düşmüş elindeki silah da savrulmuştur. Arkadaki adamlardan birisi elindeki bıçağı Mahir'e sallar. Mahir hoca bir hamleyle bıçağın yönünden sıyrılır. Bu sırada Egemen karşısındaki adamlara vurabildiği kadar vurur. Fiko ayağı kalkar, gözü silahını arar. Mahir erken davranır, silahı yerden alıp Fiko ve adamlarına doğrultur. Fiko adamlarına arabaya binmelerini söyler. Adamlar gidince Mahir, Egemen'e teşekkür eder.
Mahir "Teşekkür ederim Egemen. Sen olmasaydın tek başıma onlarla başa çıkamazdım."
Egemen "Sana demiştim hoca. Başına bela alacaksın diye, dinlemedin."
Fiko arabada Asım'ı arar ve hocayı gönderemediklerini bildirir. Asım telefonda bağırıp çağırır.
Mahir yerden çiçeği ve çantasını alır, Egemen de Çay bahçesine doğru gitmektedir. Mahir, Suna'nın evine doğru yola koyulmuşken kendi evinin önünden geçer, kapısının önünde Suna'yı telaşlı bir halde görünce yanına koşar. Suna, Mahir'i görünce sevinir; "Aradım seni, açmadın. O adamlar Mahir..." / "Biliyorum. Biraz garip gelebilir ama sağ olsun Egemen ile onlara derslerini verdik." Suna şaşırmıştır, Mahir arkada evinin kapısını açık görünce içeri girip her yerin dağıtılmış olduğunu görür. Peşinden Suna içeri girer. Mahir yerde oğlunun fotoğrafını görünce hemen yerden kaldırır. Suna ile birlikte evi toparlamaya başlarlar. Bu sırada Mahir olanları Suna'ya anlatmaktadır.
Selin ne yapacağını düşünerek Çay bahçesine gider. Egemen ve arkadaşları muhabbet etmektedir. Egemen Selin'i görünce yanına gider, Selin onunla özel bir şey konuşmak istediğini belirtir. Egemen ve Selin ayrı bir masaya geçerler.
Bu sırada Ufuk ve arkadaşları salonda bilardo oynamaktadırlar. Yağız okulda Ceyda'nın söylediklerini vurgular. Ufuk sinirlenir Ceyda'nın kendisini zorla öptüğünü sonra da Ince Memed'i hapse attıranın Selin'in babası Ünal olduğunu arkadaşlarına söyler. Hürol, Alper ve Yağız şok olur. Hürol bunu Egemen'e çıtlatıp Ünal'la başını belaya sokacağı planlarını yapmaya başlar.
Ufuk "Beyler yalnız aramızda. Egemen'e bu sefer ki kozumu da oynayacağım."
Ufuk'un kararlı bakışları..
AHŞAP KÖŞK
Egemen, Selin'e
Egemen "Ne oldu Selin? Söyleyecek misin artık?"
Ama Selin yine cesaret edemez ve Ince Memed'i içeri attıranın babası olduğunu söyleyemez. Evdekilerle problemi olduğunu söyler ve geçiştirir. Can, Egemen ve Selin'in yanına gelir.
Can "Her şey hazır. Bu hafta sonu açılışı yapıyoruz aga."
Tayfahane'de bayram havası vardır, herkesin yüzü gülmekte ama Egemen hala Ince Memed'i düşünmektedir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT DEFTERİ (BİTTİ)
FanfictionEdebiyat öğretmeni Mahir Soysal'ın tayini Dersaadet Lisesi'ne çıkmıştır. İstanbul'un kenar mahallerinden biri olan Dersaadet, kinin, öfkenin, şiddetin kol gezdiği bir mahalledir. Dersaadet'e yıllar önce yapılan lüks bloklar, mahalle halkını ikiye bö...