Not Defteri 20. Bölüm

3.3K 55 19
                                    

1/ TAYFAHANE

Sabri elindeki çakmağı çakıp mekana doğru fırlatır.. Bir anda alev alan masaları görürüz.. Sabri ve adamları gülümsemektedir..

Sabri "Hadi yürüyün, birazdan polis damlar."

Sabri ve adamları hızla uzaklaşırken, Tayfahane buhar olmaktadır..


2/ DERSAADET SOKAK

Hızla sokağı koşan Koray.. Egemen'in evine gitmek için ayakları kıçına çarpmaktadır..

 Egemen'in evine gitmek için ayakları kıçına çarpmaktadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KESME:

Sabri ve adamları sokak lambasının altından hızlı bir şekilde koşarak uzaklaşmaktadır.. O anda arka sokağın birinde polis sireni duyulur.. Sabri endişeyle diğerlerine bakar..

Sabri "Dağılın! Hayrullah benzin bidonunu yok et aslanım, onunla dolaşma sakın."

Hayrullah korkuyla başını sallar..

Sabri bir yöne, Celil bir yöne, Hayrullah ta bir yöne koşmaya başlar.. Az sonra çimlerin üzerine benzini döken Hayrullah bidonu hurdalığa doğru fırlatıp kaçar..

KESME:

Koray, Egemen'in evine varmıştır.. Kapıya hızla ardı ardına vurur.. Biraz sonra tekrar.. Kapıyı Nusret açar.. Nusret endişeyle ve şaşkınlıkla Koray'a bakar.. Koray nefes nefese kalmıştır..

Nusret "Koray? Ne oldu oğlum ne bu hal?"

Koray "Nus.. Nusret amca.."

Nusret "Biraz soluklan oğlum, nefes nefesesin."

O sırada Egemen kapıda belirir..

Egemen "Koray? Hayırdır kardeşim bu saatte? Kötü bir şey mi oldu?"

Koray "Aga.. Tayfahane.."

Egemen'in gözleri açılır..

Egemen "Bir şey mi oldu köşke?"

İkiliyi dinleyen Nusret.. O da Koray'ı pür dikkat dinlemektedir..

Koray "Yanıyor aga. Çabuk ol, Sabri ve adamları ateşe verdiler mekanı."

Egemen'in başından adeta kaynar sular dökülmüştür.. Gözleri ateş püskürür.. Nusret de üzüntülü bir şekilde oğluna bakar.. Hızla uzaklaşan Egemen.. Nusret endişeli..

Nusret "Egemen. Egemen! Beni bekle oğlum."

Koray'da Egemen'in peşine takılır..

NOT DEFTERİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin