1/ GİRİŞ - Ünal'ın Evi
Ünal, Mahir'in mahalleden gitmediğini öğrenince Asım'a bağırıp çağırmaya başladı. Asım'ın eli kolu bağlı iki büklüm bir şekilde Ünal'ın bağırtılarını dinlemekle yetiniyordu sadece. Fiko ise Mahir'den aldığı dersten kudurmuştur.
2/ DERSAADET LİSESİ
11-F sınıfı öğrencilerinin yüzü gülüyordu. Öğrenciler sınavlarından geçmeyi başarmıştı. Suna'nın yardımıyla Mahir hocanın da öğrencilere kopya hazırlatma taktiği ile. Mahir dışındaki tüm hocalar şaşkındı, birde şaşkınlıktan kuduran Celal hoca. Bu durum ile birlikte Mahir'e olan nefretini katlamıştı. Mahirse öğrencilerini mutlu görünce daha da mutlu olmuştu. Yapmış olduğu çabanın sonuç verdiğini görmek onu memnun ediyordu.
Teneffüs zili çaldığında tüm öğrenciler bahçeye inmişti. Ufuk, Selin'i kantinde kızların yanında görünce yanına gitti. Özel konuşmak istediğini söyleyince Selin durumu anlamıştı, sonra konuşalım diye geçiştirmek istese de Ufuk ısrarlıydı. Selin çaresi olmadığını anlayınca okulun bahçesine geçtiler. O sırada Egemen ve tayfası bankta oturmaktayken Egemen'in gözü Ufuk ve Selin'e takıldı. Sinirlenmeye başladı.
Ufuk "Düşündün mü Selin, Egemenden ayrılacak mısın?"
Selin "Neden yapıyorsun bunu Ufuk. Neden mutluluğumu bozmak için çabalıyorsun?"
Ufuk "Mutluluğunu o herifle paylaşmanı istemiyorum Selin. Yeter artık, bugün bu iş bitecek. Ya Egemenden ayrılırsın ya da her şeyi anlatırım ona..."
Tam da bu sırada sinirden köpüren Egemen yerinden kalkarak Ufuk ve Selin'e doğru yürümeye başladı. Can arkasından seslendi, Süleyman, Uğur, Bekir ile birlikte peşinden gittiler.
Selin, Egemen'in geldiğini görünce endişelenmeye başladı. Ufuk ise
Ufuk "İşte, büyük fırsat. Ayrıldığını söyle de bitsin bu iş."
Egemen Selin'e
Egemen "Selin. Bu herifle hala gizli gizli ne konuşuyorsun? Ne yapmaya çalışıyorsun sen kızım?"
Selin bir şey diyemedi araya Ufuk girdi
Ufuk "Ne iyi oldu geldiğin, Selin'de sana bir şey söyleyecekti" Selin'e bakarak "Öyle değil mi?"
Selin'in gözleri doldu ne diyeceğini bilemedi. Çok çaresiz kalmıştı, Ufuk'a nefretle bakıyordu. Egemen de, Selin'e konuşması için ısrar ediyordu.
3/ ÖĞRETMENLER ODASI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT DEFTERİ (BİTTİ)
FanficEdebiyat öğretmeni Mahir Soysal'ın tayini Dersaadet Lisesi'ne çıkmıştır. İstanbul'un kenar mahallerinden biri olan Dersaadet, kinin, öfkenin, şiddetin kol gezdiği bir mahalledir. Dersaadet'e yıllar önce yapılan lüks bloklar, mahalle halkını ikiye bö...