1/ AHŞAP KÖŞK
Sabri ve diğerleri ellerindeki emanetlerle yavaş yavaş Egemen ve yanındakilere yaklaşmakta..
Egemen gözünü kinle Sabri'ye dikmiş.. Can, Süleyman, Bekir, Uğur endişeli.. Metin ise Egemen'den cesaret almış bir şekilde kavgaya müdahil olmak ister..
Fonda atmosferi yansıtan bir müzik belirir..
Tinercilerden birisi Bekir'in üstüne atlar.. Bekir'in ayağı hala sakat olduğu için ilk başta karşılık veremez.. Uğur ve Süleyman Bekir'e saldıran tinerciye vurmaya başlar.. Ardından iki kişi daha katılır.. Egemen, Sabri'ye ilerlerken Hayrullah ve Celil, Egemen'i tutar.. Metin araya girer.. Sabri, Metin'e yumruk atar.. Metin savrulur, Hayrullah'a sert bir yumruk atan Egemen, Sabri'nin yakasına yapışır.. Celil, Egemen'in beline sopayla hızla vurur.. Celil ikinci kez Egemen'e vurmak isterken Metin araya dalar ve Celil'e yumruk atar..
Tam da o sırada devriyede olan bir polis aracı Ahşap köşkün civarından geçmektedir..
KESME:
Polis aracının içi.. Direksiyondaki polis sakin bir şekilde aracı kullanırken, yanındaki Ahşap köşke göz gezdirir.. Uzaktan da olsa kavgayı görür.. Diğerine seslenir..
Polis 1 "Dur devrem!"
Eliyle köşkü göstererek..
Polis 1 "Şurada kavga var!"
Direksiyondaki polis aracı köşkün az ilerisine park eder.. Sireni öttürür..
KESME:
Köşkte kim kime vuruyor belli olmamakta.. Siren sesini duyar duymaz herkes ayrılır.. Sabri, yandaşlarına seslenir..
Sabri "Kaçalım! Polis geliyor!"
Sabri ve ekibi hızla köşkten kaçar.. Egemen ve diğerleri arkalarından bakmakta.. Polislerden birisi kalabalık bir grubun kaçtığını görür, seslenir..
Polis 2 "Durun! Kaçmayın!"
Kimse umursamaz, koşmaya devam ederler.. Polis de peşlerinden koşar.. Diğer polis köşke girer, Egemen ve diğerlerine yaklaşır..
Polis 1 "Hayırdır gençler? Niye kavga ediyordunuz?"
Can araya girer..
Can "Memur bey, mekanımızı basmaya gelmişler topluca! Bizde derslerini veriy..."
Polis 1 "Hadi canım sende!"
Can'a doğru yaklaşan polis..
Polis 1 "Mekan basmışlar da bilmem ne! Mafya mısınız lan siz ne mekanı ne basması?"
Kısa bir sessizlik..
Polis 1 "Çıkarın hepiniz kimliklerinizi."
Herkes birbirine bakmakta.. Polis farkında..
Polis 1 "Hızlı olun! İşimiz gücümüz var!"
Egemen ve diğerleri kimliklerini çıkartmak için ellerini cüzdanlarına götürür, tam da o sırada diğer polis soluk soluğa köşkün kapısından girer..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT DEFTERİ (BİTTİ)
FanfictionEdebiyat öğretmeni Mahir Soysal'ın tayini Dersaadet Lisesi'ne çıkmıştır. İstanbul'un kenar mahallerinden biri olan Dersaadet, kinin, öfkenin, şiddetin kol gezdiği bir mahalledir. Dersaadet'e yıllar önce yapılan lüks bloklar, mahalle halkını ikiye bö...