<4>

1.4K 145 172
                                    

Cüzdanımdan çıkardığım miktarını bilmediğim parayı komodinin üstüne attım ve yanımdaki çıplak bedenin boynundaki kurumuş kan lekesine ve morluklara son kez baktım,ortaya iyi bir eser çıkarmıştım doğrusu.Liam'ın saçma sapan uyarılarına kulak asmayıp gece ayazında yine ava çıkmıştım,sessiz ve karanlık sokaklar her zaman favorim olmuştur,birde yanımda bana her zaman yandaşlık eden kesici aletlerim varsa aldığım zevk başka boyutlara ulaşıyordu.

Sabah insanlar sokaklara daha yeni yeni dökülmeye başlarken şekersiz,koyu bir kahvenin beni kendime getireceğinden emin olarak adına bile bakmadığım bir kafeden içeri girdim."Edward!"Ah bu neşeli,enerjik ve ince ses!

Üstümdeki sertliği ve soğukluğu atmak için yüzüme en sahici(!)gülümsememi yerleştirerek ona döndüm."İnanamıyorum şu tesadüfe de bakın,Louis ve Zayn,dostum sizi görmek çok güzel"Zayn kaşlarını çatıp Louis'e çaktırmadan kulağıma eğildi."Sahte olduğunu bu kadar belli etme istersen"Louis'ten önce davranarak konuştum."Ah evet bende buranın çöreklerine ve kahvelerine bayılırım,öyleyse hep burada takılabiliriz"Liam yanımda olmadığı için şuan o kadar şanslıydım ki!

"Oh evet çok güzel fikir!"Louis ellerini çırparak bir kaç bakışın buraya dönmesini sağlayacak sesler çıkardı,çocuğun kahvaltıda pamuk şeker yediği o kadar belliydi ki.Biz Zayn'le kahvelerimizi,Louis'te çilekli sütünü aldıktan sonra köşedeki bir masaya oturduk.Sigara paketini cebimden çıkardığım sırada başka bir el elime sertçe vurdu."Louis görmeden çabuk geri koy onu cebine"Louis görmeden birde senide ortadan mı kaldırsaydım acaba!

Zayn bana ters bir bakış attıktan sonra tuvalete gideceğini söyleyip ayrıldığından beri masada garip ve ürkütücü bir sessizlik vardı,"Edward!"Az önce ne demiştim ben!"Söyle Louis"Sandalyesini bana daha çok yaklaştırmasıyla ister istemez kokusu burnuma oradan da bütün ciğerlerime doldu.Kahveden ardı ardına büyük yudumlar alırken sıcak olduğunu unutmuş olduğumdan dilimi yakmış oldum ve aynı zamanda vücut ısımın sınırı aştığını fark ettim.Buruşturduğum yüz ifademe karşı kıkırdayıp elini elimin üstüne koydu,aniden geri çektim."Dilini çıkar"

"Ne!?"

"Dilini çıkar dedim Edward"Daha fazla üstelemesin diye dilimi çıkarıp ne yapacağını merak ederek her hareketini izlemeye başladım.Dudağını dilimin hizasına iyice yaklaştırdıktan sonra içinde tuttuğu bütün nefesi üfleyip çekildi."Acısı geçer birazdan heralde öyle umuyorum,az önce yaktın ya!"Ondan tarafa bakmayıp hızla iki bacağımı da birbirine çarptırıp sallamaya başladım,bunu neden yaptığımı bile bilmiyordum çünkü sadece stres olduğumda yapardım.Stres olunacak ne vardı ki!?

Louis'in pipetinden höpürdetme sesleri geldiğinde ona döndüm,parmağına bulaşan bir kaç süt damlasını yalayıp bana sıcak bir gülümseme yolladı.Sonra bir şey onu rahatsız etmiş olacak ki sinirle homurdandı."Edward!"Tek kaşımı kaldırıp 'ne var'dercesine baktığımda devam etmesini bekledim.

"Pantolon askısı gevşemiş galiba düzeltebilir misin,rahatsız etti beni"Eğer bunu yaptığımda susacaksa büyük bir zevkle yapardım tabi.Ona yaklaşıp elimi pantolon askısına attığımda keyifle mırıldanıp sütünü içmeye devam etti.Eski haline getirip düzeldiğinden emin olduktan sonra geri çekilecektim ki saçlarımda hissettiğim bir dokunuşla kımıldayamadım.Vücudum benden bağımsız hareket etmemeye karar verdiğinde sebepsiz yere nefes almakta zorlandığımı fark ettim.Gözlerimi yumup içimden 10'a kadar saymaya başladım,sakin ol Harry sadece bir çocuk,seni etkilemesine izin verme!

"Beklettiğim için kusura bakmayın baya sıra vardı malesef"Zayn'in sesiyle irkilip ikimizde birbirimizden uzaklaştık,elimi alnıma götürüp acımasını umursamadan sertçe ovdum,kendine gel Harry,bu sen değilsin!"Bir şey mi oldu ben yokken,neden konuşmuyorsunuz?"Ne olduğunu ya da daha doğrusu bana ne olduğunu bende bir anlayabilsem!

"Edward istese de konuşamaz Zayn,çünkü o dilini yaktı!"Farkında olmadan dilimle beraber beynimi de yakmış olabilirdim tabi."Zayn annem seni akşam yemeğe davet etmemi istedi,gelirsin değil mi?"

"Daha geçen akşam gelmiştim Loueh,bu kadar üst üste gelmek doğru olur mu ki?"

"Peki neden yanlış olsun,sen benim en iyi arkadaşımsın,başka kimi çağıracağım ki!?"Dirseğini masaya koyup elini çenesinin altına yerleştirdi,dudaklarını büzdüğünde aniden bir şey bulmuş gibi doğruldu."Aslında seninle beraber Edward'da gelebilir çünkü o bize iyi davranıyor,öyle değil mi?"

Sorusu karşısında ağzımda beklettiğim kahveyi püskürtüp ikisinin de kahkaha atmasına neden oldum,güne bu kadar beklenmedik şeylerle başlamak bir hız trenine binmişim gibi hissettirmişti.Bir ailenin akşam yemeğine misafir olarak gitmek mi,listemde asla yer almayacak şeylerden biriydi."Edward Louis'in teklifi hakkında ne düşünüyorsun?"

Ah deliler gibi kabul etmek istesem de(!)tabiki de reddedecektim.

"Eee şey başka zamana sözüm olsun,bu akşam yapmam gereken işlerim var"Louis üzgün bir şekilde başını önüne eğdiğinde kabul etmediğim için pişmanlık duyduğumu hissettim,saçmalık!Bunun için pişmanlık duyacak değildim ya!


Okuldan içeri girdiğimizden beri Louis'in üstüne bir sessizlik çökmüştü,bundan sonra onunla sadece okuldan içeri girerken karşılaşsam benim için daha iyi olurdu demek ki.Koridordaki dolaplara ilerlerken bir şeyden korkmuş gibi Zayn ve benim arkama saklandı.Zayn'in sinirle baktığı yere döndüğümde içimdeki kıvılcım büyük bir aleve dönüştü.

Shaw!

Sinirle bilinçsizce hareket ederken Louis'i yanıma çekip elini sıkıca kavradım ve yürümeye başladım."Korkma!"diye bağırdığımda kekeledi."E-edwa...."Elini daha çok sıktım."Sana korkma dedim!"Zayn'de peşimizden gelirken Louis'in elini bırakıp Shaw'ın dolabının kapağını elinin üstüne gelecek şekilde kapatıp paramparça yapmak istediğim yüzüne baktım.

"Ahh sikeyim!Bu neydi lan böyle!?"Yanındaki köpekleri onun bağırması karşısında ona yardım etmek için dolabın kapağını hemen açıp sakinleşmesini sağladılar.Yumruklarımı sıkıp,dişlerimi kırılacak kadar birbirlerine değdirirken Louis'in hıçkırıklarını işittim.

"Bana bak her kimsen sana bu yaptığını çok fena ödeteceğim!Korkağın teki olduğun yanındaki tiplerden belli!"Louis ve Zayn'i gösterip kahkaha attığında dip boyasının gelmiş olduğu sarı saçlarına baktım."Şu tipinle gelmiş bana ve yanımdakilere kafa mı tutuyorsun,şurada sikimi açsam senden daha çok rağbet görür lan!"Zayn yaptığım konuşmadan keyif alır gibi sırıtırken dolaba sert bir vuruş geldi.

Sinirini dolaptan çıkarıyordu orospu çocuğu!

"Bana korkağın teki olduğumu söylüyorsun ama bana değilde dolaba yumruk atmayı tercih ediyorsun,ironinin böylesi!"

"Merak etme en yakın zamanda yumruklarımın da tadına bakacaksın adını bilmediğim çocuk!"İt sürüsü bana doğru yaklaştığında Zayn onlara geri durmalarını söylediğinde şaşırmadan edemedim.Sanırım çocuğun içindeki cesaretin çıkması için benim gelmem lazımmış.

"Ah sakın endişelenme Shaw,adımı en yakın zamanda öğreneceksin!"

Not A Revenge Story  (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin