"Louis Tomlinson demek,vay canına çocuk seni etkilemeyi başarmış"Liam'a bir adım daha attığımda kahkaha atarak geri kaçtı ve elinde tuttuğu telefonumu salladı."Sanırım birazdan gerçekten ağlayacağım Harry Styles oturmuş bir çocuğun sosyal medya hesaplarını kontrol ediyor sayın seyirciler!"
"Canımı sıkmayı artık kes ve ver şu telefonu Liam!Etkilediği falan yok,ben onu okulda Shaw'dan koruyorum o yüzden belki onunla ilgili bir şeyler bulabilirim diye bakmıştım"İnanmamış gibi yapıp sırıttı,kendi söylediğime ben bile inanmazken onun inanmasını beklemem saçmalık olurdu zaten.Zayn'le ikisinin birbirlerine sarıldıkları fotoğrafı gösterip tekrar konuştu."Şu esmer çocuk kim,tatlıymış doğrusu"
"Sanane lan kimse kim!Biraz önce de söylediğim gibi seni onlarla tanıştırmayacağım çünkü o okulda işim bittikten sonra çıkıp gideceğim hayatlarından"Kendini koltuğa atıp yayıldı ve kendi kendine konuştu."Demek Zayn Malik ha,merhaba güzelim"Kumandayla kafasına canını acıtacak şekilde vurduktan sonra telefonu çektim elinden."Nereden buldun!?"
"Senin şu mavi gözlü oğlan etiket koymuş"
"Senin deyip durma,öyle bir şey yok!"Bana bir dakika diye işaret verdikten sonra burun deliklerini küçültüp büyüttü ardından hemen ayağa kalktı."Bodrum katında kaç tane birikti?"
"Ne?"Yakalarımdan tutup sarstı."Ceset diyorum gerizekalı,kaç tane var alt katta,sikeyim şu iğrenç kokuya da bak!"Yakamdaki ellerine tırnaklarımı geçirerek kendimden uzaklaştırdım."Bu konuda bana karışma demiştim!"
"Harold durumun ciddiyetinin farkına var!Bu koku evin dışına çıktığı an şikayetler gelir anladın mı beni!?Bu konuda sana karışırım çünkü iş tehlikeli bir hal almaya başladı,ilk başlarda onları öldürdüğün yerde bırakıyordun,eve getiripte bodrum katta saklamak ne demek Tanrı aşkına!"
Anlamıyordu,anlayacağını da sanmıyordum hiçbir zaman,bende kendimi anlamıyordum ama yaptığım bu koleksiyondan korkunç derecede zevk aldığımı biliyordum!
"Yıllardır aradığın adamı buldum senin için Harry,şimdi onun oğluyla aynı okuldasın,istediğin şeye çok az kaldı,şu koleksiyondan vazgeçip asıl işe odaklanmalısın"Cam masaya tekme atıp kendimi yere bıraktım."Çok yoruldum Liam!"Daha ben söylemeden bana bir dal sigara uzatıp hemen yaktı,bana sarılmadan çok bunun iyi geldiğini biliyordu.
"Kabul et ya da etme ama o çocuğun resmine baktığında ben karşımda farklı bir Harry gördüm"Susmasını söyleyecek kadar bile halim yoktu,bıraktım konuşsun,ne söyleyecekse söylesin,sonuçta söylediklerinin bir anlam ifade etmediğini biliyordum."Unuttuysan hatırlatıyım dostum sen bir kitap kulübüne girdin,hemde bunu daha yeni tanıştığın bir çocuk istedi diye ve gittin internetten kitap siparişi verdin kulübe yardım için,bu sefer dalga geçmek için söylemiyorum,seni bu hale getiren çocukla gerçekten tanışmak istiyorum."
"Siktir git Liam"
"Neden bu kadar sinirleniyorsun ya da böyle büyük tepkiler veriyorsun,korkma ona asılmam"Dumanı yüzüne üfleyip bağırdım."Sus lan artık,ona asılmayacağını söylüyorsun ama bende asılmadığım halde o çocukta insanı ona çağıran bir şey var!"O ağzını şaşkınlıkla araladığında istemsiz ve bilinçsizce yaptığım itirafın daha yeni yeni farkına varıyordum.Evet kabul ediyorum,uzatmanın anlamı yok artık o çocuk beni etkisi altına almayı başarmıştı!Ama onu kendi dünyama sokup hayat enerjisini çalmayacağım.
"O zaman o çocuğa söyle yarın için seni çağırmasın,çünkü gömmemiz gereken cesetler var"
Baş ağrısından dolayı radyoyu kapattığımda Liam camı açıp söndürdüğü sigarasını dışarı fırlattı."Motorumu tamire götüreceksin değil mi,kandırmıyorsun beni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not A Revenge Story (Larry Stylinson)
Fanfiction"Ben Harry Styles,bu bir intikam hikayesi değil,hayalleri yıkılmış küçük bir çocuğun yavaş yavaş bir seri katile dönüşme hikayesi"