~ Baby I'm sorry ~
•••••••••••••••••••••••
[ My Name ]"Shownu !!.. Wonho hilang.. aku jumpa nota ni kat dalam stor" jerit Kihyun.. pantas tangannya menyerahkan nota tersebut pada Shownu.
NYAWA AHLI KUMPULAN KAU NI AKAN JADI TARUHAN KU. KAU INGAT SHOWNU !!! HUTANG NYAWA DI BAYAR NYAWA. KALAU KAU NAK SELAMAT KAN KAWAN KAU. JUMPA DI TEMPAT PERTAMA KALI KITA BERJUMPA.
Shownu meraup kesal wajahnya.. dia mengepal penumbuk. Wajahnya yang keputihan menjadi merah seperti termakan cili bergelen² disebabkan menahan marah yang terlampau. Tanpa disedari airmatanya mula mengalir laju membasahi pipinya.
.
.
.
.
.
.
.
.
10 tahun lalu.........Sebuah keluarga yang amat bahagia sedang menghabiskan masa di laman rumah yang tesergam indah.. si ibu sedang leka mendodoikan anak kecilnya yang yang berusia 2 tahun.
"Mama, boy nak pegang adik*nama manja Shownu semasa kecil*" ujar Shownu sambil menghulurkan tangan pada Mamanya.. Mamanya mengisyaratkan supaya si anak diam.. Shownu berpura² merajuk, dia menarik muncung sedepa.
"Tu dah kenapa handsome boy Papa tu?.. muncung dah 15 inci nampak" tegur si ayah yang sedang membaca akhbar sambil menghirup kopi panas yang berada di atas meja kecil hadapannya.
Shownu berlari ke dalam rumah.. rajuknya semakin menjadi² setelah mendapat adik. Tiba² Shownu terdengar tangisan adiknya.. dia berlari keluar dan melihat seorang lelaki bertopeng sedang mencekik ayahnya.. Mamanya pulak sedang dipijak seorang lagi lelaki berbadan besar serta bertopeng.. adik perempuannya pula berada di tepi Mamanya.
Shownu berlari masuk ke dalam semula.. di wajahnya jelas kelihatan ketakutan yang amat sangat.. Shownu menyembunyikan dirinya di balik sofa. Dia dapat melihat dengan jelas aksi yang menakutkan itu.
"Apa kau nak!" Si ayah meronta-ronta.
"Eun chae, dulu aku inginkan kau tapi kau pilih lelaki ini.. aku tahu dia kaya tapi aku sudah kaya sekarang".. salah seorang lelaki itu mengelus lembut wajah Mamanya.
"Aku tak ingin bersuamikan syaitan seperti kau la" jerit Mamanya. Lelaki itu menampar kuat wajah Mamanya.. darah merah pekat mengalir di hujung bibir si ibu malang itu.
Tiba² lelaki yang menampar si ibu tadi mengangkat tinggi pedang samurai ditangannya.. dia merobek² isi perut si ibu.. setelah puas merobek perut Mamanya, papanya pula turut menjadi mangsa.
Shownu menutup wajahnya.. seluruh tubuhnya menggeletar hebat.. airmatanya tidak dapat ditahan lalu mengalir laju membasahi pipi gebu miliknya.
Tubuh Papa dan Mamanya dilempar.. kini sasaran lelaki itu ialah budak perempuan yang sedang menangis.. tubuh kecil budak itu diangkat tinggi sebelum diserahkan pada seorang lagi lelaki berbadan besar yang telah memijak tubuh Mamanya sebentar tadi.. tangisan adiknya makin menghilang dari pendengarannya.. dia tahu bahawa adiknya dibawa pergi oleh konco² tak guna itu atau lebih tepat lagi adiknya sudah diculik.
Kepala Papa dan Mamanya di penggal.. kini lelaki itu ketawa, ketawa puas hati dengan perbuatan kejinya itu.. Shownu melihat tattoo berbentuk Naga di pergelangan tangan lelaki syaitan bertopengkan manusia itu.
Mainan yang berada ditangan Shownu sudah terjatuh ke lantai lantas menghasilkan bunyi, tawa lelaki tadi terhenti lantas dia memandang ada seorang budak lelaki sedang berdiri kaku tidak jauh darinya.. dia menuju ke arah budak lelaki itu dengan pedang samurai yang dipenuhi darah.
"Habislah kau kali ni budak" jerkah lelaki itu pada Shownu.
Dengan keberanian yang ada, Shownu menyelinap keluar dari rumahnya lalu berlari sekuat hati.. airmata yang tadinya mengalir laju sudah menjadi kering.. peristiwa yang berlaku dihadapannya tadi amat menakutkan dirinya serta meninggalkan kesan yang mendalam atau trauma bagi dirinya.
Sejak dari peristiwa hitam itu berlaku, Shownu menjadi seorang yang pendiam.. hidupnya kini hanya untuk membalas dendam setelah kematian kedua² ibubapanya serta adiknya yang diculik oleh konco² bajingan itu. Setelah itu Shownu dibesarkan oleh peguam Papanya.. seni mempertahankan diri dan cara menggunakan senjata dipelajarinya ketika dia menetap di Moscow, Russia.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
⭐⭐⭐ To be continue ⭐⭐⭐_________________________
My silence is
Not weakness...
But the
Beginning of
My revenge...
__________________________# I'm sorry kalau chapter ni agak pendek..
# harap² terhibur dengan ff ini😜
YOU ARE READING
Dangerous Love [18++]
ActionMengisahkan Pola kehidupan sebenar. Antara dendam, cinta, kekeluargaan..... Kisah hidup yang amat perit untuk dijelaskan melalui kata-kata. Terlalu sakit bila terkenangkan kisah silam yang menghantuinya. Dia berjuang demi negara dan dalam masa yang...