♥♥♥♥♥
Please don't go
ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
"Joel adams"Dua bulan sebelum.....
Seorang lelaki sedang memapah gadis cantik berambut panjang itu menuju ke kamar hotel yang telah ditempah.. gadis itu kelihatan sangat mabuk sehinggakan dia tidak dapat berjalan dengan betul.. dengan segera lelaki tadi membuka pintu kamar hotel yang tertera VIP room.
Dia membaringkan gadis tadi diatas katil bersaiz king itu lalu dia membuka satu persatu butang baju gadis muda itu.. separuh dari bahagian dada gadis tadi terdedah, kini hanya pakaian dalam yang berwarna hitam menutupi aset penting gadis itu.. nafsu Jackson semakin meluap² apabila dia melihat kemulusan kulit gadis kesayangannya. Kini dia menanggalkan keseluruhan pakaian Yang dipakainya, yang tinggal hanya boxer Armani Exchange miliknya.
"Hari ini aku akan jadikan kau milik aku sepenuhnya.. kalau bukan harini, bila lagi aku akan dapat sentuh kau sayang" dielus lembut pipi gebu milik gadis kesayangannya.. bibirnya dan bibir gadis itu bertaut mesra.. kedengaran bunyi desahan keluar dari mulut gadis cantik itu, ini membuatkan Jackson bertambah² inginkan gadisnya segera. Tangannya sudah mula merayap disegenap tubuh gadis genit itu. Kini bibir Jackson mula beralih ke arah leher jinjang gadis itu, haruman segar yang dipakai gadis itu menambahkan lagi keghairahan lelaki muda yang berusia 20an itu.. tangannya masih sibuk melingkari pinggang gadis tadi.
Gadis cantik itu hanya merengek manja dan sekali sekala meronta kecil apabila Jackson menyentuh bahagian sensitive miliknya.. malam ini sangat bermakna bagi diri jejaka kacukan korea-china itu.
Setelah puas dia melampiaskan nafsu serakahnya pada gadis genit itu kini dia bangkit dari katil untuk mengambil sesuatu dari dalam poket seluar slack LV hitam miliknya.. Jackson menuju ke arah meja kecil bersebelahan katil itu.. dia menuangkan wain kedalam gelas yang disediakan lalu wain tadi dibawa ke arah gadisnya.. dia memberikan gadis itu minuman yang berada ditangannya beserta sebiji pil, gadis itu dengan rakusnya mengambil lalu disuakan ke mulutnya.
Ternyata rancangannya berjalan lancar.. Jackson menyambung kembali tidurnya.. gadis yang berada disebelahnya dipeluk erat, dia menghadiahkan sebuah ciuman di bibir merah gadis kesayangannya.
.
.
.
.
.
.
Keesokannya.....
.
.
.
.
.
Woomi menggeliatkan tubuhnya, kepalanya berat sangat.. dia cuba memproses apa yang berlaku padanya malam semalam.. seingat dia semalam dia keluar minum bersama² teman dan kekasihnya.. Woomi merasa seperti ada sesuatu yang berat menindih bahagian dadanya, dengan perlahan² dia membuka kelopak matanya yang sedia berat itu.. dia terkejut apabila mendapati satu lengan terletak betul² di bahagian breast miliknya.. Woomi hampir² terjerit apabila dia berpaling disebelahnya ada seorang lelaki sedang nyenyak tidur dengan keadaan bogel.. dia memandang dirinya di balik comforter yang membaluti tubuhnya.. ternyata dia turut tidak memakai seurat benang pun.Woomi menangis sepuasnya.. dia menolak lelaki itu ketepi.. dia merasakan dirinya sudah tidak bermakna lagi.. dirinya sudah dinodai oleh lelaki yang amat dipercayainya.. ya.. Jackson adalah satu²nya lelaki yang telah membantu dia selama berada di negara asing itu.. tapi itu hanyalah permainan yang telah dirancang oleh Jackson, lelaki itu telah meragut mahkota penting miliknya yang hanya akan menjadi hak milik suaminya kelak tapi Jackson telah menghancurkan semua impiannya. Dia takut nak berhadapan dengan abangnya nanti jika Wonho mengetahui segalanya.
"Sayang.. why are you crying?.. shuu.." Jackson kembali merapati gadis kesayangannya tetapi telah ditolak keras oleh Woomi.
"How could you did to me Jackson.. apa salah aku sampai kau nak musnahkan hidup aku?.. kau tak seperti yang aku bayangkan.. kau memang lelaki tak guna!!.." Woomi memukul lelaki dihadapannya itu.
YOU ARE READING
Dangerous Love [18++]
ActionMengisahkan Pola kehidupan sebenar. Antara dendam, cinta, kekeluargaan..... Kisah hidup yang amat perit untuk dijelaskan melalui kata-kata. Terlalu sakit bila terkenangkan kisah silam yang menghantuinya. Dia berjuang demi negara dan dalam masa yang...