♥1.Bölüm♥

259 63 13
                                    

Bar'a girdiğimizde son ses müzik kulaklarınımızı patlatçak gibi olsa'da sese alışmıştık. Tabikide bar'da yalnız değildim. Arkadaşlarım Leyla ve Gamze'yle birlikteydim.

Boş bir masaya geçtik ve garson'un getirdiği içkileri yudumlamaya başlamıştık.

" kızlarr, şu karşımızdaki deri koltukta oturan yakışıklıya baksanıza! " dedi , Gamze gözlerini büyüterek.

Ben, ve Leyla'da , Gamze'nin söylediği yere baktık. Dediği kadar adam yakışıklı bir işadamı tipi vardı. Nerden mi anladım, giydiği takım elbisesinden. Hoş her kravat takan'da insan olmuyor ama neyse..

" kızlar'da yanına uçuştu hemen. " dedi, Leyla.

" tabi böyle adamlar kızlar'ı bir gecelik kullanırlar tabi kızlaea'da boşuna orosbu demiyorlarlar'ya. " dedi, Gamze kınayarak.

" eee sen neden birşey demiyorsun Simay? " dedi, Leyla.

" banane onlardan hem biz buraya eğlenmeye geldik. " dedim ve içkiyi yudumlamayı bırakıp bir dikişte mideme indirdim.

***************

Herşeye gülüp duruyordum eee tabi 10 bardak için sarhoş olmamak imkansızdı.

" ben, dans etmeye gidiyorum." dedim, kızlara. Kızlar'da erkeklerle konuştukları için beni, takmamışlardı daha fazla oyalanmayıp dans eden kalabalığın arasına girdim. Dans konusunda iyi değilim ama deli gibi dans etmeye severdim. Saçlarımı sağa, sola savurmaya başladım. O, sıra' da yanıma garson geldi ve dans etmeyi bırakıp ona, baktım

" Çınar bey, sizi çağrıyor. " dedi.

Adamın yüzeni ilk önce şaşkınlıka bakıp, sonra 'da " o, kim be? Yoksaa
.. Bahçemiz'deki çınar ağacımı? " dedim kahkaha atarak.

Adam, ergence espirime 'geri zekalı ' bakışları attıktan sonra
" şu karşı'da oturan kişi. " dedi ve eliyle deri koltukta oturan kişiyi işaret etti.

O tarafa baktığım'da kızlarla konuştuğumuz yakışıklı'dan bahsettiğini gördüm. Yüzümü buruşturdum ve " ona deki: ben, onun yanındaki sürtüklerden değilim.. Şimdi defol git. " dedim, ve garsonu önümden çekilmesi için göğsünden itip, dans etmeye devam ettim.

Garson'da gitmişti zaten.

Yine saçlarımı savurmaya başlamıştım ki biri sağ kolumdan tutup beni, sert göğsüne çekti. Yüzümu buruşturarak ona, baktım bu. Bu.. Çinar denilen adamdı, gözlerimi yüzünün her yerinde gezdirdim. Uzaktan belli olmayan hafif sakalları vardı. Gözleri.. Gözleri ise mavi'ydi daha fazla onu, incelemeyi bırakıp, " bırak kolumu! " diye debelenmeye başladım.

" baktım sen, gelmeyince ben, gelirim dedim! " dedi, pişkince sırıtarak .

Ona, gözlerimi devirmekle, yetindim içmemiş olsam onun, ağzını burnunu kırardım(!)

" hadi şimdi dans edelim! " dedi, kolumu bırakarak.

" ben, seninle dans etmek istemiyorum.. Sen git yanındaki sürtüklerinle eğlen. "

" ama ben, seninle eğlenmek istiyorum.. " dedi, tıslıyarak.

" ben, eğlendiğin kızlara benzemem! " dedim, omuz silkerek.

Tekrardan beni, kendine çekti ve " şimdi dans et! " diye emretti.

O, sıra bir kusma isteğim gelmişti. Onu, ittim ve " ben, galiba ben..."dedimki... Onun, göğsüne doğru iğrenç bir şekilde kustum. Yazık oldu(!)








ZORBA  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin