Kahvemden bir yudum aldım ve,"resmen Çınar Demiroğlu benim 10 tablomuda almış." dedim.
"bu kafeye geldiğimizden beri 10. kez söyleyişin." dedi Leyla nefesini sıkkınlıkla dışarı üfleyerek.
"benim tablomuda öyle yakışıllı bir adam işte alsa dilimden düşürmezdim ismini."dedi, Gamze sırıtarak.
"hiçte bile yakışıklı değil."
"körsün o zaman doktora git." dedi Gamze bana Çınar'ı koruyarak.
"kızlar şuan daha öneli olan Çınar Demiroğlu tabloları neden aldığı." dedi Leyla.
"hala anlamadız mı Simay'dan hoşlanıyor."dedi Gamze.
"ne!"dedik Leyla'yla birlikte bağırarak ve tabii bütün kafenin bize bakmasını sağladık.
❄❄❄❄❄❄❄❄❄
-KEMAL'İN AĞZINDAN- (Çınar'ın babası)
Çalışma odasında doslarıma bakarken Alev elinde kahveyle içeri girmesiyle dosyaları bir kenara attım.
"sana kahve getirdim Kemal, yorulmuşsundur."
"iyi yapmışsın."
Alev, kahve fincanını önüme bıraktıktan sonra karşımdaki deri sandalyeye oturdu.
"aslında bir konu var Alev."
"ne konusu Kemal "
"oğlumuzu evlenmesi konusunda."
"biliyorsun Kemal oğlunuz evlenmeye karşı o.."
"oğlumuz barlarda sürtünen kadınlarla sadece tek gecelik ilşkisi olan pisliğin teki! Hem evlenirse düzelir diye düşünüyorum."
"evlenmeyi kabul etti diyelim ama kiminle?"
"aslında..." dedim kahvenden bir yudum alarak. "Erol ve Türkan'ın kızı Simay'ı düşünüyorum."
"Kemal ben Simay'ı oğlumuza uygun olarak görmüyorum." Diyerek istemediğini belirtti.
"sanki Simay'da bizim oğlumuzu kabul edecek. Ben babasıyla konuşucam."
"saçmalama Kemal oğlumuza sormamız gerek. Hem hangi devirdeyiz biz."
"bunun devirle alakası yok. Oğlumuz Simay'la evlenecek o kadar."
O sıra odanın kapısı açıldı ve Çınar içeri kaşları çatık bir halde girdi.
"ne evlenmesi baba!" dedi sesini yükselterek.
"bana sesini yükseltme Çınar!"
"burda bana sormadan beni evlendirme hayalleri kuruyorsun ve de bana bağırma diyorsun baba!"
"sakin ol oğlum!" dedi Alev.
"benim hayatıma karışamazsın baba."
"bal gibide karışırım!" dedim sesimi yükselterek.
Çınar, üstüme doğru yürüdü evet oğlum üstüme yürüyor.
"Çınar, üstüme yürümelerin bana sökmez! Unutmaki ben senin babanın ve hayatının mahvolması iki dudağımın arasında!"
"beni tehdit etme baba!"
"sadece uyarıyorum!"
"oğlum, Kemal sakin olun!" dedi Alev aramıza girerek.
Onu önümden ittirdim. Ve," evlenmeye hazır olsan iyi olur oğlum
Çünkü bugün Erol'un kızı Simayla konuşcam"! Dememle Çınarın çatılmış kaşları ilk önce normal haline döndü ama fazla zaman geçmeden gene kaşlarını çattı.
Ve dişlerini sıktığı için yüz atları kesinleşmişti.......
Vote e kadar çok gelirse yb o kdar hızlı gelir şimdiden teşekkürler
Yorumlarınızı bekliyorum