...... Hey kızın kolunu bırak.....Çınarı, görünce çok şaşırmıştım.
Bora, öfkeden deliye dönmüştü. Kolumu bıraktı ve Çınarın, yanına gitti.
" Sen kimsin lan?" dedi, elini sallayarak.
" Ben Çınar Demiroğlu " dedi, göğsünü gere gere.
" eee nolmuş? Bende Bora Karabulut " dedi, Bora'da Çınar'ı taklit ederek.
" güzel. Ama beni taklit edenleri sevmem ama sana bir şans veriyorum ve imdi burdan Defol Git!!!!" dedi, bağırarak.
Ben korkudan titriyordum. Eğer, Bora burdan gitmezse bu hiç iyi olmayacaktı... Ben araya girerek " "Bora, git burdan, daha fazla uzamasın lütfen git"
Çınar ve Bora nefretle bakışları neyseki son vermişti.
" Tamam şimdilik böyle olsun ama
sonra görüşücez Çınar Demiroğlu." dedi, Bora tehditçi sesiyle. Ve arkasına bakmadan uzaklaştı.Çınar,kolumu tuttup ona, bakmamı sağladı ve, "iyi misin?" diye sordu. Bu beni 3.Şaşırtmasıydı.
" iyiyim " dedim tebessüm ederek.
Olaydan 1 hafta geçmişti
Bora arıyıp arayıp duruyordu tabikide açmıyordum! Ona, kızgındım hatta kırgın. Bay ukalaya gelince kimden bahsettiğimi biliyorsunuzdur Çınar! Ama o umrumda değil desem yalan olur en iyisimi konuyu kapatmaktı. Zaten bugün resim sergim vardı o yüzden hemen hazırlanmam gerekiyordu. Üstüme düz beyaz tişört giydim, altımada kot şortumu giydim. Hava sıcak olduğundan ceket almadım sadece çantamı alıp evden anneme görünmeden hızlıca çıktım.
.......
Resim galerimin bulunduğu binaya gelmiştim. Arabayı boş bir yere ustalıkla park ettikten sonra arabadan indim ve kilitledikten sonra binanın girişine doğru ilerledim o sıra yanımda resim satışlarımla ilgilenen bir nevi asistanım olan Eray yanıma geldi ve,"selam!" dedi neşeyle.
"selam!" dedim bende neşeyle.
"sana bomba gibi haberim var?" dediğinde resimlerimin bulunduğu salona girmiştik.
"ne?" dedim merakla.
"senin bütün tablolarını satın alındı."
"ayy bu çok güzel haber!" dedim Eray'a sarılarak.
"en acayıbi de aynı kişi almış!" kollarımı Eray'dan çektim ve şaşkınca "nasıl yani?" dedim.
"yani tam 10 tablonu aynı kişi satın aldı bunun nesini anlamıyorsun?"
"sadece şaşırdım! Peki kimin aldığını biliyor musun?"
"Salih denilen bir adam işte! "
Tamam bende bir an Çınar sanmıştım sadece Saçmalıyorum ne anlar sanattan resimden!
Ama bu Salih kim? Merak ediyorum bak şimdi! Neyse.
"sende son kez tablolarına bak bari.neden olsa akşama yeni sahibine gidiyorlar bi veda et!" dedi, sırıtarak.
"ya ya ne demezsin karşılarına geçip salya sümük ağlıcam!" dedim dalgayla.
Eray, sırıtarak yanımdan uzaklaştı bende, tam karşımda duran resim tabloma yakkaşıp baktım.
"acaba bu Salih denilen adam kim?" dedim deli gibi tabloyla konuşarak.
"aslında onları ben aldım ama kendi adımı kullanmadım!" arkamdan gelen sesin kime ait olduğu görmek için yavaşça arkamı döndüm.