C.6

886 73 43
                                    



"Sehun-shi?"

"Siz?"

"Sehun?"

"Hyung?"

"Sen?"

"Jongin?"

"Baekhyun?

"Rose."

"Soojung."

"JooHyun."

"Sehun?"

Soojung, oluşan karışıklığa ağzı açık bakıyordu: "Ne oluyor burada?"

"Sehun senin ne işin var burada?"

"Baekhyun hyung-"

"Sehun-shi siz?"

"Siz?"

"Sehun, sevgilim, sen Rose'u nasıl tanıyorsun?"

"Düzeltiyorum, ben hariç herkes bu Sehun denen çocuğu nasıl tanıyor?" Soojung konuşuna Baekhyun dayanamamış gülmeye başlamıştı. Jongin de kıkırdıyordu: "Oğlum, hayatımda böyle karışıklık görmedim. Sehun sen otur. Herkesin seni nasıl tanıdığını bir anlat."

Hepimiz gülerken Sehun, JooHyun'un yanına oturdu: "Kimden başlamalıyım?"

"Benden başlayabilirsin."

"Tamam hyung." Bize döndü: "Baekhyun hyung ve Jongin ile liseden beri tanışıyoruz. Aynı futbol takımındaydık lisedeyken. Sonra, JooHyun ile benim üniversite gezimde tanıştık. O da o gezide turizm rehberiydi. Ve bir süre önce sevgili olduk."

JooHyun merakla öne atıldı: "Peki ya Rose?"

"Dünden önceki gün iş çıkışında senin yanına yetişeceğim diye hızlı sürüyordum arabayı. Bir ara trafik kapandı. Ben de bir anlık dalgınlıkla Rose-shi'ye çarptım."

Herkes anladığını belirten sesler çıkartırken Jongin ile ben kendimizi tutamayıp gülmeye başlamıştık. Diğerleri tuhaf bir varlık görüyormuş gibi bize bakıyordu. Jongin konuşmaya başladı: "O gün Rose işten çıkarken bana çarpıp dosyalarını yere düşürmüştü, öyle tanıştık. Sonra eve giderken Sehun ona arabasıyla çarpmış, öyle tanışmışlar. Eve geldiğinde Baekhyun yanlışlıkla onun evine girmiş, öyle tanıştılar. Tesadüf gibi tesadüf. Çıldırıyorum."

Baekhyun hayretle bana baktı: "Aynı gün, aynı saatte ard arda üç olay yaşadın. Üçü de bizim yüzümüzden oldu. Ki üçümüzün de birbiriyle tanıştığını bilmiyordun değil mi?"

Baekhyun böyle söyleyince herkes gülmeye başladı. Yok yok. Böyle tesadüf olamazdı.

"Bir tek Soojung kaldı desenize."

"Aslında onunla ben tanışıyoruz."

Tüm masa hayretler içinde Jongin'e bakarken Soojung şaşırarak baktı: "Ben niye bilmiyorum?"

"Hatırlıyor musunuz? Bir ay önce yol kenarına park ettiğiniz arabanıza birisi çarpmış, arabanızın ön kaputu biraz zarar gördüğü için arabanın bir köşesine not ile telefon numarasını bırakmıştı aramanız için."

"Evet. Ve ben de aramıştım. Dur bir saniye! Yoksa telefonda konuştuğum kişi?"

"Doğru tahmin. Bendim. Ben sizin adınızı öğrenmiştim ama siz öğrenmeyi unutmuştunuz. O yüzden tanımadınız beni. Sorunu da aramızda halletmiştik zaten."

Soojung şaşkınlıkla Jongin'e bakarken ben son pancake dilimimi zorlukla yutmuştum: "Demek ikinci bir araba kazası daha. Gençler kaderlerimiz ortak desenize." Baekhyun güldüğünde gülümsedim:

"Bu kadarı tesadüf olamayacağına göre."

Soojung hayretle bakmaya devam ederken Jongin konuştu:

"Sizi bilmiyorum ama ben bu durumdan oldukça memnunum."

"Ben de."

"Ben de."

"Ve ben de."


*


Bu sabah kahvaltıda olanlardan sonra birbirimizin numaralarını almıştık. Bayağı bir tuhaf hissettirmişti bu beni. Güzel bir histi.

Şimdi de akşam sekiz olmuştu. Koltuğumda uzanmış favori filmim One Way Trip'i izleyerek ağlıyordum. Film çok acıklıydı ben ne yapabilirim?

Oradaki olaylara baktıktan sonra bizi düşündüm. Acaba bizim dostluğumuzun sonu da mı böyle olacaktı? Umarım olmazdı. Zaten diğerlerini daha yeni tanısam da Soojung ve JooHyun arkadaşlarını satacak türden insanlar değildi.

Kapı çaldı. İki ihtimal vardı; Ya Baekhyun'du, ya da Baekhyun'du. Başka birisi gece gece kapımı çalmazdı herhalde. Tabii ev sahibim dışında. 

Ve kapıyı açtığımda tahminlerimde yanılmadığımı bir kez daha görmüştüm.

"Selam, n'aber?"

"İyi senden? Gelsene içeriye."

İçeriye girip koltuğuma oturduğunda televizyonda oynayan filmi gördü. "Sen de mi bu filmi seviyorsun?"

"Evet. Çok güzel bir film. Ben bize kahve hazırlayayım."

"Tamam, sen bilirsin."

İlerleyen dakikalarda buraya yarın akşam için beni ve kızları evine davet ettiğini söylemek için geldiğini söylemişti. Ben de kabul etmiştim.

Ve ardından kapı çalmıştı.

"Sen burada bekle. Ben bakıp geliyorum."

"Tamam." deyip filmi izlemeye devam etti Baekhyun. Ben de kapıyı açmaya gittim. Kapı deliğinden bakmamla gözlerimin büyümesi bir olmuştu.

Olamaz!

Annem gelmişti!


*


Selammm^^

Nasılsınız canlar:D 

Aklıma 'Shadows' adlı Sehun fic.im için çok güzel olduğunu düşündüğüm bir kurgu var. Taslaklarda finali tamamlayınca yayınlamaya başlıycam şimdilik tanıtımı var. 

Polisiye olacak.

Zaten siz bilirsiniz benim ne kadar psiko şeyler yazmayı sevdiğimi. Dedim yine böyle bişiler yazim:D  Desteklerinizi bekliyorum*-*

İyi Okumalar<333

Take You Home | BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin