C.7

793 77 46
                                    

Kapıyı açmadan içeri koştum ve Baekhyun'u kolundan tuttuğum gibi odama götürüp saklama dolabımın içine attım.

Doğru. Bildiğiniz gül gibi çocuğu dolabın içine fırlatıvermiştim.

Bu ayrıntıya fazla takılmadan hızlıca kapıyı açtım. Annem bana gülümseyerek bakıyordu: "Kızım, nerede kaldın sen? Az daha ağaç olup kök salıyordum burada."

"Özür dilerim anneciğim. Ver paltonu bana. Ben asayım sen içeri geç."

"Tamam kızım."

Ben, paltosunu asıp mutfağa geçtiğimde bana seslendi: "Kızım, misafirin mi vardı?"

"Hayır, yoktu."

"Ama burada iki kahve fincanı var."

Annem, bana seslendiğinde gözlerim büyümüştü. Doğru ya, fincanlar!

Hızlıca elimdeki kahvelerle birlikte salona gittim. "Ş-Şey, aslında bir arkadaşım gelmişti."

"Soojung mu?"

"E-Evet. Eee... Sen neden geldin?"

"Yakınlarda oturan bir arkadaşım var. Onu ziyarete gelmiştim. Sana da uğrayayım dedim."

"A-ah, iyi yapmışsın." Zorlukla gülümsediğimde annemin gözleri TV ünitemin üstüne kaydı: "Soojung telefonunu mu değiştirmiş?"

"Hayır, neden?"

"Öyleyse şu telefon kimin?"

Baekhyun'un telefonunu gördüğümde gözlerim bugün belki de bininci kez büyümüştü. Şansıma selamlarımı yolluyordum.

"Anlaşılan sadece bir misafirin yokmuş."

"Ş-Şey sabah arkadaşlarım kahvaltıya gelmişti."

"Hm... Anladım. Bu kadar kıvranmana gerek yok. Sevgilin varsa söyleyebilirsin."

Zorlukla gülmeye çalıştım: "Anne, ne saçmalıyorsun?" Annem, bir sevgilim olmasına sevinirdi ama bir çocuğun gece vakti evimde olmasına pek bir hoş bakacağını düşünmüyordum. O değil de Baekhyun ne yapıyordu orada?

Ben Baekhyun'un ne yaptığını düşünürken annem ayağa kalktı. Bana 'iyi geceler' diyip gidecekken içeriden bir kırılma sesi geldi. Arkasını döndüğünde hemen yanımda bulunan vazoyu yere attım. Kırılmıştı. En sevdiğim vazom kırılmıştı!

"Kızım, az dikkatli olsana."

"Pardon anne, görmemişim. Toplarım şimdi."

"Neyse ben gideyim o zaman." deyip beni öptükten sonra gitti. Ben de rahat bir nefes alıp yerdeki kırılan vazoma üzgün üzgün baktım.

Baekhyun yanıma geldi: "Annen gitti mi?"

"Sen neden yerinden çıktın? Ya annem fark etseydi?"

"Beni fırlattığın dolap çok tozluydu. Duramadım. Çok da susamıştım. Mutfağa gizlice gidip su içeyim dedim. Sakarlık işte. Bardağı düşürdüm ve kırıldı."

"Senin yüzünden en sevdiğim vazomu kırdım." diyip yere eğilip kırık parçaları toplamaya başladım. Ardından o da eğilip toplamaya başladı.

"Sen toplama. Parmağını keseceksin." Başımı sağa sola salladım: "Olmaz, bu benim vazom- auch!!"

Hemen elindeki parçaları tere bırakıp elimi tuttu: "Dedim sana. Al işte! Bekle. İlk yardım çantan var mı?"

"E-Evet. Banyoda."

Hızlıca yerinden kalkıp banyoya gitti. Kesilmeyen elim kalbime gitti. Çok hızlı atıyordu. Kan görmeye dayanamadığım için böyle hızlı attığını düşünüyordum.

"Elini uzat."

Baekhyun'a elimi uzattığımda pansuman yapmaya başladı. Çok ciddi bir iş yapıyormuş gibi duruyordu. Bir anda sürdüğü krem yüzünden canım acımıştı.

"Acıdı mı? Özür dilerim. Daha yavaş sürmeye çalışacağım." deyip bana gülümsedi. Kalbimin neden yerinden çıkacakmış gibi attığına anlam veremiyordum.

Yara bandını yapıştırdıktan sonra elimden tutup beni koltuğa oturttu. Sonra da kırılan vazo parçalarını toplayıp çöpe attı. Giden vazoma hüzünle bakıyordum. Ama artık iş işten geçmişti.

"Bu vazonun aynısından yapabilirim sana?"

"Nasıl yani?"

"Normalde bir mimarım. Ama hobi olarak çömlek tarzı şeyler de yapıyorum. Evde bir atölyem var."

"Sen ciddi misin?"

"Evet. Hatta istersen haftasonu bize gel. Gerçi yarın da geleceksin ama yarın yeteri zaman olmaz. Haftasonu da gelirsin artık. Beraber yapabiliriz. Boyama için de istediğin bir rengi seçersin."

"Vaov. Şu an tüm moralim yerine geldi Baekhyun."

"Umarım hiçbir zaman moralini bozacak bir şey yaşamazsın Rose."


*

Bu bölüm gördüğünüz gibi klişelerle doluydu kkk

Ama çok dadlular yaa♡_♡

Siz de çok dadlusunuz😄😍

Fark ettiğiniz üzre bu fic. öyle olaylı falan değil. Shadows fic.im çok olaylı olacak ama. Bölümleri yazıyorum ama normalde yaptığım gibi bölümler azar azar değil. Uzun uzun olduğu için zamanımı alıyor. Umarım yayınladığım zaman beğenirsiniz😄😄

Görüşmek üzere😘😘

🙆İyi Okumalar🙆

Take You Home | BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin