Yazar:Ecem B.^^
"Hadi canım."
Sehun gözlerini odada gezdirdi.Düzeltme,odanın duvarlarında gezdirdi.Duvarlar boydan boya resin kağıtlarıyla kaplıydı.Her kağıdın üzerinde şaheserler vardı.Kara kalem tekniğiyle çizilmiş bir kız,guaj boya ile yapılmış bir manzara ve Sehun'un adını bile bilmediği dqha birçok şey ile yapılmış daha birçok mükemmelliyet.
"Bunları sen mi çizdin?"
Luhan ona 'Bunu sormadın sayıyorum.' bakışı attı.Evet,Sehun düşününce kendisi de sorusunu saçma bulmuştu.
"Elinden bir şeyler geliyor,Minik."Sehun odaya girdi ve Luhan yer yatağını kurarken ayakta dikildi.
"O kadar abartılacak bir şey değil."
"Şaka mı yapıyorsun?!"Sehun kollarını iki yana açarak etrafında döndü."Sanatsal anlayışım kıttır ama bunlar harikulade.Hatta bu bile az kalır.Bunlar...Sanki gerçek dışı."
Luhan şaşkınca ona baktı.Resimlerine bakanlar genellikle 'Güzel' 'İyi teknik' gibi tanımları kullanırdı.Hatta okula gitmesinin bir nedeni de yaptığı resimlerdi.Biraz daha doğru söylersek yapacağı resimlerdi.Yıl sonunda bir resin yarışması vardı ve Luhan ona çalışıyordu.Çalışmaya çalışıyordu.
Bu yüzden Sehun'un dedikleri onu ister istemez derinden etkilemişti."Teşekkür ederim,Sehun."
"Oh Se Hun."
Lu kaşlarını çattı."Efendim?"
"Oh Se Hun."Sehun gülümsedi."Tam ismim."
****
Ertesi sabah Luhan ve Sehun erkenden kalkıp okula gittiler.Yollarının üstünde bir fırın vardı.Luhan her zaman buradan kurabiye ya da poğaça alıp yediğini söylemişti Sehun'a.İkiside iki tane poğaça aldı.Sehun poğaçalarını Luhan'dan önce bitirdi.Tadı gerçekten mükemmeldi,oldukça da doyurucuydu.
Okula geldiklerinde Sehun'un yanına Kai ve Kris geldi.
"Sehun!"
Kai bağırarak sırtına vurdu,aynı anda Kris'le tokalaşıyordu.(hani şu erkek tokalaşması varya ^^)
"Bu kim?"
Kris yanındaki turuncu saçlı çocuğu gösterdi.Luhan saçlarını bilmeyerek turuncuya boyamıştı ama tatlı olmuştu.Sehun ağzını açmıştı ki Kris devam etti."Palyaçoya benziyor."
Sehun konuşmadı ve Luhan'a baktı.Ona bakmasa bile kırıldığı anlaşılıyordu.Kai'ye baktı.Kaşlarını çatmış Kris'e bakıyordu.
"Onunla takıldığını söyleme bana."Kris işaret parmağıyl Luhan'ı omzundan geriye itti."Popülerliğin düşer bu ezikle takılırsan."
Sehun'un gözleri açıldı.Bu dünyada kendinden sonra önemsediği şey popülerliğiydi.Okulda sadece erkekler olunca popüler olmak zordu fakat Sehun bunu başarmıştı.Hatta öyleki diğer okullardaki kızlar ve erkekler bile onu tanıyordu.
Popülerliğini kaybetmek mi?ASLA!"Hayır,o benim arkadaşım değil."Sehun,Lu'dan bir kaç adım uzaklaştı."Sadece burada ona çarptım ve özür dilerken siz geldiniz."Omuz silkti."Gidelim mi?"
Ardından hiçbir cevap beklemeden,Luhan'ı orada iki kat kırılmış bir halde bırakarak sınıfa gitti Sehun.
*****
'Ben tam bir korkağım.'
Sehun arkasında oturan çocuğa bakmamak için kendini sıkıyordu.
'Sen en adi herifsin Oh Se Hun.'
Tenefüslerde onunla karşılaşmamak için veya onu görmemek için en uzak yere kaçıyordu.
'Adamlığına tüküreyim.'
Aslında Luhan'ın onunla karşılaşmak vey bakışmak için harcadığı özel bir çaba yoktu.
Okulun bitiş zilinin çaldığını ancak bütün sınıf ayağa kalkınca anladı.Eğildiler,selam verdiler ve Sehun büyük bir hızla sınıftan çıktı.
"Dostum,bekle."
Sehun,Luhan'la karşılaşmamak için arkasını dönmedi fakat yerinde durdu.
"Bu hız ne?"Lay sağına geçti.Yanında Kris ve Tao vardı.
"Kai ve Soo nerede,Yixi?"
"Özel bir işleri varmış."Tao,Yixing'in omzundan Sehun'a bakıp göz kırptı.
"Zaten şüpheleniyordum.''Dördü okulun kapısına doğru yürüken Kris mırıldandı.
Lay başını salladı."Saklayamadılar."
Sehun ellerini cebine soktu."Ve sizde bellisiniz."
Lay'in koluna girmiş olan Tao'nun koluna baktı.Tao bakışlarını takip etti.Çığlık atıp Lay'in kolunu bıraktı.
"B-Bu d-d-doğru d-de-değil."Tao sinirden kekeledi.
Sehun elini havada salladı."Umrumda değil."
Okuldan çıktıklarında Sehun bir işinin - önemli bir işinin - olduğunu.söyleyip yanlarından ayrıldı.
Sehun,Luhan'ın evinin yolunu ezberlemişti,keskin bir zekası ve üstün bir ezberleme yeteneği vardı.Luhan'ın evine yaklaştığında önünde bir Audi'nin durduğunu gördü.Bu araba onun favori arabasıydı.Ayrıca Iron Man'da Tony Stark'ın da Audi'si vardı.
Siyah Audi'nin içincen kızıl saçlı,mini straplez elbise giymiş bir kadın arkasından kot pantolon ve beyaz gömlek giymiş yakışıklı bir adam indi.
İçeri girdiklerinde Sehun hala dışarıdaydı.Bir kaç dakika sonra Minik evden çıktı.Deri montunun önünü kapadı.Elindeki bereyi başına taktı.Sehun buradan bile onun parlaklığını,saflığını görmüştü.
Ayrıca olayı da anlamıştı.Başının nasıl olduğunu bilmiyorsa da o kadın onun annesiydi ve fahişelik yapıyordu.Luhan buna şahit olmak istemediği için şimdi evden uzaklaşıyordu.Sehun böyle bir saflığı haketmiyordu.Bu sabahta bunu öğrenmişti.Aralarındaki açıklanamaz ilişkiyi kesmeliydi.HEMEN.