Genç adam ve genç kız el ele girdi içeri. Burası nasıl bir yer? Bunlar insan mı? Uyuşturucu alanlar, içki içenler, birbirini yiyenler... "Gerçekten harika bir yermiş burası."dedi genç kız sinir karışımı şakayla. Adam anlamıştı kızın korktuğunu. Küçük bedeni titriyordu çünkü avucunun içinde. Güven veren sesiyle"Korkma."dedi. Korkmamak mümkün mü? "Korkma mı? Şu erkeklerin bakışlarına bakar mısın? Kızlar lez mi? Onlar da bakıyor."Genç adam güldü kızın sözüne oysa kız ciddiydi. Hayır dedi"Hayır, lez falan değiller. Benim yanımdasın ve el eleyiz kıskanıyorlar."Ne kadar da mütevaziler(!)
Koridoru geçip bir kapının önüne geldiler. "Işte benim hayatım kısaca burası."dedi adam. Kısa bir açıklama yapmıştı ama genç kız içeri girince anladı hayatının ne kadar iğrenç bir yer olduğunu. Çünkü girişten buraya kadar ne gördüyse iki katı vardı. O kadar iğrenç bir yerdi. Erkekler ve kızların çoğu ya sarhoştu ya da kafaları güzeldi. Içeri girdiklerinde de kafası yerinde olanlar ayağa kalktı ve adama selam verdi. Genç kız bu adamın kim olduğunu daha çok merak etmişti şimdi.Kimsin sen, kim?
Genç adam itiraz istemeyen kaba sesiyle tehdit karışımı açıklama yaptı genç kız hakkında. Oysa benim yanımda bu kadar kaba değildi diye düşündü kız.Durumu bozmamak için kulak verdi adamın konuşmasına "Bana bakın bu kız benim sevgilim ve bu kıza yapılan bana da yapılmış olur ona göre ayağınızı denk alın ve geri kalan kafası iyilere de siz anlatın vukuat istemiyorum gece gece"Bu konuşması bile korkutmuştu etraftakileri ve bu pekâlâ normal bir şeydi. O Akrep'ti. Acımasız, vicdansız, ruhsuz Akrep...
Genç adam hala bırakmadığı kızın elini daha da sıkarak bir odaya doğru çekiştirdi. Içeri girdi ve kapıyı kapattı "Bugün burada beraber kalacağız.Daha duymayanlar var beni. Bir yanlış anlaşılmaya kurban gitmeni istemem."dedi muzipçe. Genç kızsa yerin dibine girmek istedi sadece. Bu kadar pislik olmak zorunda mıydı? "Bugün yoruldun. Yat dinlen pijama... Eeee bu nasıl evden kaçmak kızım bavulun falan yok mu senin? "Yeni gelmişti adamın aklına bu sorun. "Vardı ama adamlardan kaçarken bıraktım orada."Adam düşündü ve her zamanki yaptığını yaptı. Umursamadı. "Bu saatte gidemem oraya. Ben sana tişört ve eşofman veririm benimkilerden. "Kabul etti genç kız el mahkum. Adamın verdiklerini giydi. Kendini incelemek icin aynanın karşısına geçti ve haline güldü. Palyaçoya benziyordu şu tiple ama kız da adam gibi yaptı ilk defa. Umursamadı. Işlerini de hallettikten sonra lavabodan çıktı genç kız.Adam da kızı bekliyordu. "Sen yatakta yat bugün iyice dinlen ben koltukta yatarim."dedi ıyilik meleği. Neler oluyordu bu adama? O pislik adam nasıl olur da böyle düşünceli oldu. Kız zaten mahcupken iyice ezildi utancından "Seni zaten yeterince rahatsız ediyorum. Ben koltukta yatarım."dedi ama nafile. Karşında bir psikopat duruyor. Inat etme ışte. "Yat dedim ışte kızım ikiletme lafımı."Tamam diyebildi genç kız sadece kekeleyerek. Zaten korkaktı. Ne diye eziyorsunuz iyice. Kız hemen örtüyü açıp içine girdi yatağın ve adama gösterir gibi iki işaret parmağını göz kapaklarına getirerek kapattı o masmavi güzel gözlerini. Ve horlarmış gibi yaptı genç kız. Adam güldü kızın haline ve düşündü bu kız bana göre değil ama çok iyi geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
RomanceBaşladığı yere gelmişti...En büyük pişmanlığı. Genç kız bu yolları gözyaşı ve sinir ile yürürken ilk gün geldi aklına. Onunla karşılaştığı ilk an...Bu nasıl bir kader? Korkak bir ceylanı andıran yürüyüşünden eser yoktu artık. Her adımı k...