Genç kız bir dakika önce adamın kendini öpmeye çalıştığını bile unuttu yabancıyı görünce "Akrep o ışte siyah tisortlu olan."Adam gitmek istiyordu, gitmek ve bir daha gelmemek. Sevmemek istiyordu. O sol yanında olan lanet şeyi söküp atmak istiyordu ama tek yaptığı gulumsemek oldu. Yabancı Akrep'i ve yanındaki kızı görünce yanlarına gitti. Genç kızın aklı çoktan ucuvermisti. "Ooo kardeşim nerelerdesin sen öyle? "Adam hiç böyle bir ikilemde kalmamıştı. Aşık olduğu kız en yakınını, kardeşi gibi olduğu adamı seviyordu. Her yol onun için idam mahkemesine gidiyordu resmen. Hiç bu kadar çaresiz hissetmedi ömrü boyunca. Buldukça güldü adam. "Aras asıl sen nerelerdesin kardeşim? "dedi ve tokalastilar. Genç kız ise sakınca izliyordu olanları. Kardeşim mi? Hani adamın bir ailesi yoktu. Belk ikanbagi yoktur diye düşündü kız. Yabancı gözlerini mavinin en güzel tonunda olan gözlere çevirdi. "Senn, şimdi de kardeşime mi bela olacaksın cadı."dedi yabancı şakayla karışık ciddi bir yüzle. Kız alınmalı mıyım diye düşündü önce lakin yabancının o ilahi gulusunu görünce catilan kasları düzelip kendini gülümsemeye bıraktı. Yabancı elini uzattı. "Anlaşılan bundan sonra daha sık görüşeceğiz. Tanisalim o zaman.Ben Aras."Kız kendini bulduğunda titreyen elleriyle adamın elini tuttu ve konuşmaya zor da olsa basladi"B.. ben de G.. Gece. Memnun o.. oldum."Adam ise içi yana yana birbirlerine attıkları bakışları izliyordu. Aras'ın da bir şeyler hissettiği bariz ortadaydı. Çünkü onu hiç boykenicten gülerken görmemişti. Çok yazık bana diye düşündü adam. Ikimizin de ilacı bu kız ama o yabancisini seçecek...
Adam daha fazla dayanamayacagini anlayınca sessizliği bozdu. "Neyse biz gidelim artık. Görüşürüz kardeşim."dedi ve tekrar tokalastilar. Adam kızın bileğinden tutup sürüklemeye başladı odaya doğru. Kız ise durmadan arkasına bakıyordu aceba bana bakıyor mudur diye. Ama coktan gitmişti. Olsun dedi Bu da bir gelişme en azından adını öğrendim. Ne kadar da güzel bu isim diye düşündü kız.
Adam kızı odaya goturdukten sonra yatağa fırlattı sinirden. Kız ne olduğunu anlamadan yatağa savrulur çoktan. Kendine geldiğinde atıldığı yataktan kalktı ve adama baktı çakılmış kaslariyla."Ne yapıyorsun sen gerizekali. " dedi bağırarak. Adam ise ofkeliydi ve bu öfke diğer duyguları ezip geçiyordu. Yeter bu kadar diye düşündü. O kadar iyi davranan ben ama yine sevilemiyorum. Artık iyi davranmak yok. Artık mavi göz benim diye düşündü adam. Şimdi bunu dile dökme vakti idi. Ama yapamiyordu bir türlü o gözler bakınca eli ayağına dolaşıyordu. En iyisi göstermek dedi adam ve yataktan öfkeli kızın kollarından tutup ayağa kaldırdı ve öpmek için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
RomanceBaşladığı yere gelmişti...En büyük pişmanlığı. Genç kız bu yolları gözyaşı ve sinir ile yürürken ilk gün geldi aklına. Onunla karşılaştığı ilk an...Bu nasıl bir kader? Korkak bir ceylanı andıran yürüyüşünden eser yoktu artık. Her adımı k...