Genç kız kendine çeki düzen verip kapının önünde bekleyen adamın yanına geldi. Biraz heyecanlıydı. Çünkü yabancı onunla aynı yerde yaşıyordu ve belki de bu sabah kahvaltıya gelir diye düşündü genç kız. "Akrep o adam gelir kahvaltıya demi? Biliyor musun, dün onu düşünmekten uyuyamadım.Garip bir his."dedi ve kıkırdadı genç kız. Adamın ise elleri çoktan yumruk halini almış kalbi sızlamaya başlamıştı. Koca adam oraya çöküp ağlamak istiyordu Beni de sev diye haykırmak istiyordu. Ama tek yaptığı gülümsemek oldu.
Genç adam ve genç kız kahvaltıya oturdular. Kız dikkatle etrafı taradı ama yine yoktu. Nasıl göreceğim bir daha? diye düşündü. Içi kasvet doldu. Zorla tabağına bir kaç şey doldurup yemeye başladı. Adamın ise tek yaptığı kızın hareketlerini izlemek oldu. Yabancıyı aradığını biliyordu ama eğer mavi gözü mutlu olacaksa o adamı kendi bulup getirirdi. Hangi ara bu kadar aşık olmuştu. Lanet olsun...
Yarım saat sonra genç kız da kahvaltısını yaptıktan sonra adamla beraber masadan kalktılar. Genç kız kırılmıştı ama neye?Yabancıya mı? Peki ya hangi hakla? Neyiydi ki onun? Tek bir kez görerek nasıl da kaptırmıştı kendini. Lanet olsun...
Kızın gözlerinden istemsiz bir yaş düştü. Kimse görmesin diye çabucak silmek istemisti ama onu her saniye izleyip her ayrıntısını beynine kazıyan adamdan haberi bile yoktu. Adam yanında ağlayan masum kızı görünce elleri yumruk oldu. Damarları belirginleşti. Kendine hakim olamayıp kızın kolunu sertçe tuttu ve kendine çekti "Sakın. bir. aptal. için. ağlama. "dedi her kelimesine bastıra bastıra. Kız neye uğradığını şaşırdı. Adamın bir anda sinirlenmesine de. Çok yakındılar, fazla yakın. Kız adamı ittirmeye çalıştı ama hipnoza girmiş gibiydi. Kızın yörüngesinden bir türlü cıkamıyordu. Adam o pembe dudaklara gömülmek istedi. Yanlış yaptığının farkındaydı ama kızın kokusu beynini devre dışı bırakıyordu. Yaklaştı ve yaklaştı tam öpmek üzereydi ki kız o sesi duydu"Yine mi yetişemedim lan kahvaltıya!"Adam umrunda değildi kafasını yana çevirdi ve yabancıya baktı. Iki günde ne kadar da çok özlemişti o yüzü, o sesi... Adamsa ne olduğunu anlamadı en başta. Kız kafasını çevirince dudakları yanağına değdi ama kız bunun farkında bile değildi.Adam kızın hayranlıkla bir yere baktığını fark etti ve o da o tarafa baktı. Keşke kör olsaydı. Gözlerinden bir damla yaş aktı adamın...Bir kez daha anladı sevmek ne kadar iğrenç!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
RomanceBaşladığı yere gelmişti...En büyük pişmanlığı. Genç kız bu yolları gözyaşı ve sinir ile yürürken ilk gün geldi aklına. Onunla karşılaştığı ilk an...Bu nasıl bir kader? Korkak bir ceylanı andıran yürüyüşünden eser yoktu artık. Her adımı k...