PART 118

4.3K 440 60
                                    

AT THE MORNING

MANAN SLEEP EACH OTHER ARMS NANDU WILL WAKE UP FIRSTLY AND SEE MANIK SHE WAS SMILED AND MUSIC START


TERA CHEHRA FEMALE VOICE

NANDU LOOK AT MANIK AND SMILED NANDU KISS HIS FOREHEAD SUDDENLY SHE SAW MANIK WAS MOMENT SHE IS ACT LIKE SLEEPING MANIK WAKE UP AND LOOK AT HER LOVE HE SMILED .....HE KISSED NANDU'S FOREHEAD AND LEFT NANDU OPEN HER EYES AND SMILED.....NANDU GO TO WASHROOM.

SCENE CHANGE

AFTER SOME TIME NANDU COME TO ROOM AND SEE YUVI SMILED

NANDU - GOOD MORNING.

YUVI - GOOD MORNING.

NANDU GO TO MIRROR SIDE AND START TOUCH UP.

YUVI - TO AB KYA KARNA HAI.

NANDU - HMMM AAJ YOU WILL MEET SOHA.

YUVI - OK

NANDU - AND KISI BHI TARAH USE CONFIDANCE ME LENA HAI.

YUVI - HMMM ILL TRY DEFINITELY.

BOTH SHARE SMILED

NANDU - CHALO ME JATI HU BREAKFAST BANANA HAI TAB TAK TUM READY HO JAO.

YUVI - OK

NANDU GO OUTSIDE AND YUVI GO WASHROOM.

AFTER SOME TIME

AT THE DINING AREA

ALL SIT AND EAT BREAKFAST

NANDU - NYOMA PAPA WO ACTUALLY ME KUCH SOCH RAHI THI.

NYO - BOLO NA BETA

NANDU - ACTUALLY AB RIYA KI STUDY BHI KHTAM PAR HAI AUR BHAI BHI ACHCHE SE SETTLE HAI....TO KYUN NA HUM INKI SHADI KE BARE ME SOCHE.

ALL WAS SMILING

RAHUL - IDEA TO BAHUT ACHCHA HAI AUR WESE BHI AB SHADI NAHI KARENGE TO KYA BUDDHE HOKAR KARENGE.

MANIK - YA STAR IS RIGHT.

YUVI - AUR WESE BHI AB DONO AUR ACHCHE SE EK DUSRE KO SAMAJHTE BHI HAI.

NYO - HAAN DADI TO BANNE HI WALI HU JALD HI NANI BHI BAN JAUNGI.

RAHUL - NYO JI AAP TO WOHI BAAT KAR RAHI HAI GAON BASA NAHI LUTERE PEHLE AA GAYE.

MANIK - YA DAD EK DUM SAHI KAHA.

ALL LAUGHING NYO MAKE ANGRY POUT,

NANDU SIDE HUG NYO

NANDU - STOP KYA GALAT KAHA NYOMA NE AB SHADI HOGI TO BACHCHE BHI TO HONGE HI NA.

RAHUL - OK TO ME AAJ HI MURTHY JI KO PHONE KARKE SHAM KO GHAR PAR BULATA HU.

ALL AGREED.

AFTER MARRIAGE LOVEWhere stories live. Discover now