The Horse Whisperer - prolog

1.4K 49 0
                                    

Musím to udělat. Už to tady nezvládám. Jediné, co mě drží nad vodou jsou víkendy a má práce v baru, kde mám přátele a můžu se trošku odreagovat. Doma je to k nevydržení. Od té doby, co se rodiče rozešli a já bydlím pouze s mamkou, strašně na mě lpí. Vysoká škola, kterou studuju, mě absolutně nebaví. Chtěla bych studovat Forenzní psychologii, ale ta u nás není. Chci vypadnout a splnit si své sny...

Projíždím stránky s nabídkami práce v zahraničí a jeden mě i hned osloví. Starání se o dvě tříleté děti a k tomu práce s koňmi. I hned na e-mail paní odepíšu a netrpělivě čekám na odpověď. Ještě ten večer mi přijde dotazník na vyplnění. I hned ho vyplním a pošlu i z životopisem a motivačním dopisem zpět.

Další odpovědí je, že pokud mám zájem v 5p.m. mi Alena zavolá přes Skype a promluvíme si.

Hovor dopadl skvěle a já byla nadšená. Dozvěděla jsem se, že je ještě jedna zájemkyně, ale že se s manželem domluví a zítra opět ve stejnou dobu zavolá a domluvíme se dále. Po ukončení hovoru, jsem se připravila do práce. Práce byla jako vždy skvělá a já si to užívala ještě víc, protože mě napadala myšlenka, že jsem tam tento víkend naposledy. I hned jak jsem přišla domů, jsem otevřela mail, kde na mě čekala zpráva od Aleny. Stálo v ní, že mě berou a pokud budu ochotná odletět už v úterý, zaplatí mi i letenku. To byla moje šance. To, že mi zaplatí letenku, byl bonus. Smysl byl to, že když odletím za dva dny, nejen že uteču, ale nebudu moct váhat.

V úterý měla mamka ranní směnu a já se rychle sbalila a dělala, že nic. Když přišla z práce, tak šla k tetě na kávu a přišla moje chvíle. Dala jsem na stůl dopis s vysvětlením, že musím odejít a zabouchla dveře. Najednou jsem seděla v letadle a třásly se mi ruky. Já to udělala. Opravdu jsem to udělala.

Na letišti mě už čekala Rob, který mě odvezl "domů", kde teď budu. Bylo to kousek od Cambridge.

Tady začal můj nový život a já doufám, že bude lepší, než ten doposud...

Vím, první díl je velmi nudný. V další se už objeví Zayn a předem upozorňuju, že One Direction neexistují... Prosím, zkuste prolog přetrpět a přečtěte si i první díl. Díky Lucienczka

The Horse Whisperer (FF-Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat