Chapter 6 - Gânduri

1.4K 67 0
                                    

Chelsea's POV

Ieri m-am plimbat cu Harry. A fost chiar dragut. Am discutat toate cele vrute si nevrute. Am ras, am mancat mere caramelizate, ne-am fugarit ca doi copii mici, a fost superb. Am stat pana noaptea tarziu, iar el a insistat sa ma conduca pana acasa. In drum spre destinatie, a inceput sa insinuieze ceva, dar nu prea am inteles. Cand am vrut sa plec m-a sarutat pe obraz si m-a strans in brate. Cred ca a fost ceva din reflex, nu cred ca a facut-o din alt motiv.

Acum stau intinsa in pat si privesc tavanul. Nu stiu de ce, dar este foarte interesant. Acum observ si eu ca ar trebui sa ii schimb culoarea, sau poate voi picta eu ceva. Nu vreau sa ma laud, dar chiar sunt talentata la desen.

Tocmai te-ai laudat. -spune din nou acea voce enervanta din capul meu.

Bubu! Credeam ca esti de partea mea!

Off, mi-as dori sa fiu constiinta unei fete dragute si desteapta.

Pai si eu ce sunt aici? -intreb.

O bucata de carne umblatoare. Nimic mai mult.

M-am suparat. Pa. -spun, bineinteles prefacandu-ma suparata.

Paa.

Auzi la ea, bucata de carne umblatoare. Ce mai constiinta am si eu.

Cuprinsa in gandurile mele, am tresarit brusc cand am auzit un ciocanit la usa camerei mele. Cine poate fi? Nu am chemat pe nimeni. Si cine ar intra pana aici? Nici macar Ema nu o face.

Oh, nununu. Nu se poate! Acum realize ca am cam lasat-o balta pe Ema de cand a aparut cretul. Ar trebui sa o sun. Sunt o prietena groaznica, ingrozitoare, off, ce idioata sunt. Dar mai intai, ar trebui sa vad cine e la usa.

Merg cu pasi mici, speriata de ce s-ar putea sa vad. Sper ca nu e vreun hot. Sau vreun extraterestru. Ar trebui sa invat Alieniala, limba lor. Poate imi va prinde bine candva.

Ciudata, stiu, stiu.

Cand deschid usa, vad dinaintea ei....................

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Am pus un nou capitol, scurt dar voi posta acusi si un fel de continuare.

Ma gandeam, sa postez mai des si sa fac capitolele scurte, sau de 2-3 ori pe saptamana iar capitolele sa fie lungi?

Sper ca va place.

Ily <3

She doesn't mind //1D f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum