-E toata lumea gata? *intreba Harry*
Toti au coborat la parter, mai putin eu. Nu pot inchide fermoarul de la geamantan.
Baietii au concert acolo, iar eu trebuie sa merg cu ei. Este in Spania. Ador locul acela, mai ales plajele. Sper ca Louis sa nu imi faca probleme.
-Chels'? Cobori odata?
-Acum, Harry! O secunda!
Am incheiat intr-un sfarsit cu treaba mea si am coborat, dar nu ca orice alt om normal eu am pus geamantanul si i-am dat drumul pe scari, eu alunecand pe bara.
-Nu esti normala! *mi-a spus Liam*
-Nici nu trebuie sa fie. O iubesc oricum. *spuse Harry si ma saruta pe frunte*
Ii puteam vedea invidia din ochii lui Louis. Mai avea putin si il lua la bataie pe Harry. Dar la urma urmei, e iubitul meu. Nu inteleg cum de brusc, Louis s-a indragostit de mine. In sfarsit... Luam bagajele si le punem in masina pana la aeroport. La volan s-a pus Zayn, cred ca e singurul care nu e implicat in lucrul asta, bine, el si Niall. Dar cred ca Liam i-a spus lui Niall.
Cand am ajuns am inceput sa alergam catre biroul de bilete, iar pana la decolarea avionului mai erau 15 minute.
-Off, copii batuti in cap! N-ati putut lua biletele de pe net? A trebuit sa asteptati pana in ultima clipa? *intreb eu nervoasa*
-Pai poate ca nu ar fi trebuit sa le luam in ultima clipa daca domnisoara "perfectiune" s-ar fi grabit! *spune Niall ironic*
-Tu sa taci, irlandezule! Nu e vina mea ca fermoarul e de proasta calitate.
-Normal, tu nu ai nicio vina niciodata. *spuse Louis plictisit*
-Puteti sa incetati va rog frumos? Ce mai conteaza acum? Vom pierde cu totii avionul daca nu ne grabim.
Am inceput cu totii sa tipam la cucoana de acolo ca vrem biletele mai repede. Dupa un timp, ni le da. S-a miscat ca un melc. Mai repede de atat nu a putut?
Acum, alergam cu totii ca niste sportivi dornici sa treca linia de sosire, doar ca noi aveam si geamantanele. Stai! Unde sunt geamantanele. M-am oprit si am spus.
-Baieti..
-Nu avem timp, Chelsea! *striga Harry*
-Dar..
-Niciun dar! Hai mai repede.
-Geamantanele!
-Geamantanele? *intrebara in cor*
-Asta e cumva vreo melodie? *spuse Niall incepand sa fredoneze*
-Nu! Se refera la geamantanele noastre! Nu le avem, tontilor! *spuse Zayn iritat*
Am inceput sa ne uitam in jur si le-am vazut. Erau la receptie. Am fugit intr-acolo si cu aceeasi viteza le-am luat si am pornit inspre intrarea in avion.
"Mai sunt 2 minute pana la decolare! Va rugam, urcati in avionul cu destinatia Spania! Multumim ca ales aceasta companie de zbor!"
Ne anunta o voce feminina. Am alergat mai tare si am intrat in avion. Ne-am asezat pe niste scaune, eu stand cu Harry, Liam cu Niall si Zayn cu Louis. M-am foit pe scaun pana ce am ajuns in pozitia perfecta pentru dormit, apoi am cazut imediat intr-un somn adanc.
CITEȘTI
She doesn't mind //1D f.f.
FanfictionEa: Sociabila El: Prietenos Ea: Autoritara El: Indiferent Ea: Convingatoare El: Pai....Nu prea Ea: Ciudata El: Nebun Ce se intampla cand doua persoane diferite cu doua caractere distincte se intalnesc? Ce se va intampla atunci cand Chelsea, o f...