Chapter 7 - "Surpriza"

1.4K 71 2
                                    

Cand deschid usa vad dinaintea ei o mica cutie. Pe ea era lipita o foaie alba pe care scria:

"Ai avut o zi frumoasa ieri? Tine-o minte, pentru ca alta nu vei mai avea. Harry e un baiat care traieste viata la maxim. Daca v-ati plimbat si te-a pupat pe obraz nu inseamna ca te place. Asta face el oricarei fete. Uita-te in ziar, pe a treia pagina. Vei vedea cum acesta se saruta in fata unui club cu o bruneta focoasa. Ei, acum ce mai zici? Traieste-ti viata. Asta daca nu vrei sa mori ca si sora ta, dintr-un "accident".

Semnat, Anonim!

Citind randurile au inceput, usor usor sa imi curga lacrimi. Lacrimi pe care pana acum am reusit sa le tin stranse in frau. Cine a omorat-o pe sora mea? Cine a scris acest bilet? Cine a avut curajul sa intre pana in casa mea? Sunt in pericol, sau e doar o gluma care sa ma sperie?

Mii de intrebari imi invadau mintea. Sunt speriata, mi-e frica de ce s-ar putea intampla. Acum trebuie sa verific ziarul.

Am plecat din camera si m-am dus sa vad daca este in cutia postala, din fata portii. M-am asigurat ca nu este nimeni si am mers pe varfuri. Cand am ajuns, am deschis dulapiorul si am tipat cand am vazut ce se afla in el. Era ziarul manjit cu sange proaspat. Cine imi poate face una ca asta? Asa cum era, am deschis la pagina trei. Acolo era un articol:

"Se pare ca renumitul cantaret Harry Styles o tine intr-o petrecere continua. Aseara a fost intr-un club si s-a distrat de minune cu o bruneta, a carei identitate inca nu am aflat-o. Revenim cu noi stiri."

M-am asezat pe iarba putin umeda si am inceput sa plang. De ce plangeam? Nici eu nu stiam. Poate simt ceva pentru Harry. Adica, stiu ca mi-am promis ca nu ma voi mai indragosti, dar se pare ca acest cret a reusit sa treaca de bariera de care am fost aparata multi ani.

Harry's POV

Aah, ce durere insuportabila de cap am. Simt ca mai are putin si explodeaza. Tot ce imi amintesc eate ca asera am fost in club cu Louis si Niall, dupa ce am condus-o pe Chelsea acasa. De acolo, stiu ca am ajuns si m-am imbatat. Sper ca nu am facut nimic gresit.

Dau sa ma ridic din pat, dar imediat simt cum cineva incepe sa se foiasca. Intorc capul la 90° si observ o tipa, bruneta, voluptoasa, dar plina de operatii estetice. Oh nu! Ce am mai facut? Sper doar ca paparazzi sa nu ma fi fotografiat.

Reusesc sa ma ridic fara sa trezesc persoana de langa mine si apoi cobor jos. Cand ajung observ o cutiuta pe care observ cateva fotografii atasate. Una in care apaream eu sarutandu-ma cu bruneta, una in care baietii ma tineau ca pe un jeleu si una in care era Chelsea..... Statea pe iarba cu o bucata de hartie in fata pe care era insirat mult sange.

Ce dracu a fost in mintea mea cand am acceptat propunera lui Louis sa merg in club? Am stricat iar tot.

Stiu ca nu e tocmai frumos ceea ce fac, dar am urcat sus, am trezit bruneta si i-am spus sa se imbrace, dupa care am dat-o afara. M-am imbracat si eu rapid cu niste haine la intamplare ai am fugit spre casa lui Chels. Trebuie sa vad daca e bine. Cand am ajuns, am batut la usa. A aparut aceasta, iar cand m-a vazut fata ei s-a intristat. Eu am facut asta?

-Ce faci aici, Harry? -intreaba trista.

-Am venit sa te vad. -spun agitat.

-Esti bine? Pari cam agitat. Inca iti mai curge adrenalina dupa noaptea trecuta?

-Poftim? La ce te referi?

-Nu te fa ca nu stii, Harold. Stiu ca ai fost in club aseara si te-ai distrat de minune.

-Si de ce iti pasa? Adica nici macar nu suntem impreuna.

In capul meu a sunat mai bine.

Am vazut cum mici lacrimi staruiau sa iasa la iveala, insa ea nu le lasa.

- Ai dreptate. Nu suntem impreuna. Nici macar prieteni nu suntem. Asa ca nu stiu ce mai cauti in fata usii mele. Pa Harold.

-Dar... -si cu asta mi-a inchis usa in fata. De ce am spus chestia aia?

Chelsea's POV

M-am lasat usor in jos si am inceput sa dau drumul siroaielor de lacrimi ce amenintau sa cada inca de cand vorbeam cu Harry. Abia reusisem sa ma opresc din plans. Ce mai zi am si eu. Nu sunt suparat pe Harry doar pentru ca s-a distrat cu acea bruneta, ci si pentru ca mi-a ascuns faptul ca este celebru. Chiat nu am auzit de aceasta trupa, One Direction, pana in momentul de fata. M-am documentat si am aflat mai multe. Precum ca Liam are o frica imensa de linguri, dar este si cel mai grijuliu, cu toate ca nu este cel mai mare, Zayn este indragostit de el insusi, ce ciudat, Niall e din Irlanda, iar multi cred ca pe an ce trece acesta se micsoreaza cu 5 cm, Louis este cel mai mare, dar nu si cel mai matur, iar el cu Harry petrec majoritatea timpului impreuna. Li se spune Larry Stylinson, parca ar fi cuplu, si insfarsit Harry, care fura inima tuturor fetelor. Asa cum a facut si cu a mea. Abia acum realizez ceea ce a spus 'Nici macar nu suntem impreuna'. La ce ma asteptam? Sa imi cada la picioare si sa ma roage sa il iert pentru ca a fost in club? E un tip liber, liber sa fie cu cine vrea, cand vrea si unde vrea. Sunt proasta.

M-am ridicat de pe covorul moale si mi-am sters lacrimile, dupa plecand in camera mea cazand intr-un somn profund. Astfel m-am lasat purtata in lumea viselor.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Cam plictisitor, nu? Oricum, cine vrea sa fie anuntat sa lase comm.

ily <3

She doesn't mind //1D f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum