-Baieti! De data asta chiar o sa pierdem avionul daca nu va grabiti!
-Dar nu imi gasesc oglinda! *tipa Zayn disperat*
-Nu mai este mancare, calm Niall, calm, vei manca in avion. Mancaree.... *soptea Niall*
-Aaaaah! Cine mi-a bagat linguri in valiza? *tipa Liam*
Si uite asa, fiecare cu cate o problema. Clar, s-ar putea sa mai stam ceva timp pe aici.
-Eu plec! Vreau sa ajung acasa.
Imediat cum au auzit au amanat toate cautarile, si-au luat valizele si hainele, apoi am fugit spre taxiurile ce ne asteptau in fata hotelului. Stiu ca vedetele se lasa asteptate, insa spectacolul poate incepe si fara ei. *gandeam eu*
-Chelsea, v-ati impacat? *intreba Liam suspicios*
-Poti zice si asa... *spun eu rosind*
-Aseara se auzeau zgomote ciudate din camera. Trageati pisici de coada? *rade*
-Jur ca atunci cand vom ajunge acasa iti voi umple camera de linguri. *spun malefic*
A tacut si si-a marit ochii. Am zambit multumita si m-am uitat pe geam la peisajul Spaniei. Totul e asa de frumos aici. Mi-ar placea sa locuiesc intr-un loc ca asta.
-Ce frumos e aici, Harry! *exclam eu fericita*
-Intr-adevar...
-As vrea sa locuiesc in Spania. *spun visatoare*
Acesta se uita la mine si zambi. Parea ingrijorat si agitat... De data asta ce s-a mai intamplat?
-Harry... esti bine?
-Normal ca sunt bine... ce motiv as avea sa nu fiu bine? Ma simt perfect. Nu mai ajungem odata la aeroport?
-Mai este putin.... *spun nesigura*
Am ales sa nu mai pun vreo intrebare, sperand ca ii va trece aceasta stare.
Am ajuns la aeoroport si ne-am urcat in avion. M-am asezat langa Harry dar acesta era distras de ceva anume. Sper ca nu am facut eu vreo ceva gresit aseara. M-am aranjat in bratele sale, acesta tresarind. Am inchis ochii si am adormit. Un somn lung si profund... chiar am nevoie de asa ceva.
.Harry.
O priveam pe Chelsea cum dormea. Zici ca e un inger. Nu merita ceea ce va urma sa ii fac. Azi dimineata cand ea inca dormea m-a sunat Simon, spunandu-mi ca noi descrestem in popularitate. Asa ca eu trebuie sa am o relatie cu o fata, numita Kendall. Kendall Jenner. Fosta mea iubita. E o scorpie. Iar eu trebuie sa fiu impreuna cu ea, asta insemnand sa ma despart de Chels. Sunt sigur ca va reactiona urat deoarece ultima ei despartire s-a terminat urat. Iar daca te gandesti altfel, va crede ca am folosit-o. Dar eu chiar o iubesc. Va crede ca dupa ce am facut dragoste cu ea o las balta. Si mai rau e ca nu le pot spune baietilor cauza despartirii mele de Chels. Doar ca inca sunt indragostit lulea de Kendall. N-am placut-o nici cat negru sub unghie. Apoi sa o iubesc. Ma vor uri si pun pariu ca ma vor judeca, dar n-am ce face, deoarece Simon a zis ca desfiinteaza trupa daca nu fac asta. Si nu vreau sa ne despartim. Suntem ca fratii.
"Mai sunt 30 de minute pana la aterizare. Va rugam puneti-va centurile si stati calmi. O zi placuta!" se aude o voce ca de robot ce ma face sa tresar, pierzand sirul gandurilor mele. O vad pe Chelsea ca incepe sa se miste. Mi se face mila doar cat ma gandesc. Si deja ma ia cu palpitatii. Dr oricum, chestia asta se va intampla peste o saptamana din cate am inteles.
CITEȘTI
She doesn't mind //1D f.f.
FanfictionEa: Sociabila El: Prietenos Ea: Autoritara El: Indiferent Ea: Convingatoare El: Pai....Nu prea Ea: Ciudata El: Nebun Ce se intampla cand doua persoane diferite cu doua caractere distincte se intalnesc? Ce se va intampla atunci cand Chelsea, o f...