Noaptea trecuta a fost una lunga. Alaturi de plansetele lui Liam ca vrea sa iasa, de ale lui Niall ca vrea mancare, de ale lui Zayn ca i s-a stricat freza si de ale lui Louis ca a ramas fara morcovi a trebuit sa ii ascult si povestea vietii acelui politist.
Saracul de el. Lorena nu il merita. A fost o proasta pentru ca a.... Stai! Ce tot fac eu aici? Doamne... voi intra in depresie cu astia 5 pe cap.
Ca sa ne mai relaxam am hotarat sa mergem sa campam in padure. Abia astept sa stau sa privesc stelele si sa ma tina Harry in brate admirand luna.
-Poti face asta si pe peluza afara. Si putem face mult mai multe decat sa te tin in brate.
-Ce? Despre ce tot vorbesti? Si cand ai ajuns in camera mea? Cum ai intrat?
-Iar gandesti cu voce tare. Am ajuns acum un minut si am intrat pe chestia aia din lemn cu maner, numita 'usa'. *spune aratand cu degetul spre ea*
-Bine... Si ce doresti?
-Pai intr-o ora plecam. Stam 3 zile, sper ca stiai.
-Trei zile? Pe mine de ce nu m-a anuntat nimeni? Nu am pregatit nimic.
Am sarit din pat si am inceput sa caut niste haine potrivite, in tot acest timp, Harry privindu-ma.
-Ti-ar placea sa ma ajuti? *intreb eu zambind fortat*
-Nu mersi. Mi-e bine aici. *spune el aratandu-si gropitele si perlele albe*
Am ales cateva haine mai grosute, mai subtiri. Nu stiu cum va fi vremea. Dupa ce am terminat se facuse ora si eu abia ma terminam de aranjat.
-Gata... *spun rasufland usurata ca am terminat*
-Erm...
-Ce?
-Am spus cumva o ora? Voiam sa spun 2. Nu uita ca te iubesc. Paa... *spune iesind grabit pe usa*
Cret idiot! Ce prost... Am o ora la dispozitie libera. Ce-ar fi sa merg si sa il 'supraveghez' asa cum m-a 'supravegheat' si el pe mine? E o idee geniala.
-Hei, Harry! Dragule, ce faci? Te doare spatele?
-Bine.... cred. Nu, nu ma doare, de ce?
-Spune "Au".
-De ce naiba sa sp-- Auuu!!
I-am tras o palma de toata frumusetea pe spate. Defapt... cred ca a fist mai degraba un pumn. Si inca ce pumn...
-De ce ai facut asta?
-Dragule, nu trebuia sa fim deja in padure? A trecut 1h si 23min de cand m-ai anuntat. *spun ranjind*
-Inteleg unde bati... Sorry. Dar voi fetele va miscati greu, trebuia sa te fac sa te grabesti. Nu aveai impachetat nimic.
-Off... cret gogoman! Ce ma fac cu tine?
*****
-Wow! Baieti, ce cabana super aveti! Dormim afara, nu?
-Ce? Nu iti place cabana? *intreaba Liam dezamagit*
-Ba imi place, lingurita, insa am venit sa facem Camping. Aveti si televizor, internet... Stati! De unde naiba prindeti internet si electricitate in mijlocul pustietatii? *intreb uimita*
CITEȘTI
She doesn't mind //1D f.f.
FanfictionEa: Sociabila El: Prietenos Ea: Autoritara El: Indiferent Ea: Convingatoare El: Pai....Nu prea Ea: Ciudata El: Nebun Ce se intampla cand doua persoane diferite cu doua caractere distincte se intalnesc? Ce se va intampla atunci cand Chelsea, o f...