Chapter 14 - Love me?

991 52 0
                                    

          Din capitolul trecut:

          " -Stai! Tu nu ai facut niciodata "sex"! *rade in hohote*

          -Si ce?

          -Esti batrana. *zice seerios*

          -Mai du-te dracu!

          Am spus si am inceput sa plec.

           -Ma vei iubiiii!

          Il aud strigand. Acum mai am inca o grija. Louis este dragut, dar nu e genul meu. Nu il iubesc. "

#end.

          M-am gandit toata ziua la ce a spus Louis. "Ma vei iubi". "Nu, nu o voi face". Il iubesc pe Harry. In sfarsit totul era frumos si bine. A trebuit el sa strice tot. Insa nu voi fi suparata pe el. Stiu cum e atunci cand tu tii la o persoana, iar acea persoana tine la alta persoana. Pe scurt, te simti singur, chiar daca esti inconjurat de multa lume.

          -....Deci?

          -Huh? Harry? Ce faci aici? Cand si cum ai intrat?

          -Stii, in ultimul timp nu prea mai esti atenta la ceea ce zic. Ce se intampla cu tine?

          Pai... de unde sa incep? Cel mai bun prieten al tau ma iubeste si ar renunta la prietenia voastra ca sa fie cu mine. Dar eu te iubesc pe tine, insa nu vreau sa il fac sa se simta rau. Stau si ma gandesc la ce am discutat cu el si vreau sa gasesc o cale prin care sa il face sa inteleaga ca nu il pot iubi.

         -Nimic. Ce m-ai intrebat?

         -Daca vii jos la micul-dejun si ce mai faci?

         -Da, cobor in 5 minute. Oh, si Harry?

         -Ce?

          M-am aplecat si l-am sarutat.

          -Stii ca te iubesc nu?

          -Da, stiu. Dar te rog, cand ai o problema, sa imi spui. Nu imi place sa te vad trista. 

          -Okay.

          Imediat ce se rezolva problema actuala promit ca iti voi spune.

          A plecat si am ramas singura in camera. Poate ar trebui sa las totul de la sine. M-am imbracat intr-o pereche de blugi roz-pal, o pluza alba cu o mustata pe ea si un hanorac. Am coborat jos.

          -'Neata! -spun eu.

          -Buna dimineata, raza de soare! -spune Louis.

          Toti ne-am uitat ciudat la el. 

          Am luat loc pe singurul scaun liber: cel dintre Harry si Louis. In timpul mesei, Louis tot imi punea mana pe genunchi.

          -Scuze, am o problema.

          M-am ridicat de la masa si am mers la baie. M-am asezat pe marginea cazii, gandindu-ma. Daca vede Harry gesturile lui Louis? Ma va uri. Va crede ca sunt curva.

          Am auzit un ciocanit in usa. M-am apropiat, dorind sa raspund, sperand sa nu fie Louis. Am deschis usa incet.

          -Iubito?

          -Harry!

          -I-am sarit in brate sarutandu-l.

Louis POV

          Mergeam pe holul de la baie, cand i-am vazut pe cei doi sarutandu-se. O lacrima mi s-a format in coltul ochiului. Va fi a mea. Voi face orice sa o castig.

          M-am decis sa plec inapoi in living.

          -Hai sa ne uitam la un film!

          Intre timp, au coborat si cei doi amorezati.

          -Ce film vreti sa vedeti? 

          -The Notebook. -a spus Harry.

          -Ok, acesta sa fie.

          -Saracul Harry, crede ca asa o va avea langa el pe Chels ghemuita in bratele lui. Va vedea el. Vor vedea amandoi.

***** In timpul filmului *****

         Ma uitam la film, in bratele lui Harry. Langa mine statea Louis care din minut in minut ma pisca, ma mangaia. Am fost de 10 ori la baie pana acum si a trecut doar jumate de ora. 

           -Baieti, ma duc pana la toaleta.

          -Iubito, esti bine? Ai fost pana acum de vreo 10 ori.

          -Da sunt bine. aaah, am spus toaleta? Voiam sa spun camera mea.

          -Binee..

          Am urcat la mine in camera si m-am asezat pe pat. Am luat o poza cu mine si Harry. Mi-e frica sa nu il ranesc. Eu mereu ranesc lumea. 

          -Ce faci? -intreaba Louis cu un ranjet imens pe fata.

          -Ce cauti aici? Lasa-ma in pace! De ce imi faci viata asa grea? De ce nu poti accepta ca eu il iub--

          Dar nu am mai apucat sa spun vreo ceva ca m-a sarutat.

         -Lasa-ma! -am tipat, dar degeaba.

         -Iubeste-ma!

         -Nu pot!

         -Iubeste-ma, am zis!

         -Nu!

          S-a asezat peste mine in pat, dar dupa 2 secunde nu am mai simtit nicio greutate pe corpul meu.

          L-am vazut pe Liam tinandu-l pe Louis in perete si lovindu-l.

          -Liam, ajunge!

          S-a oprit si a venit la mine.

          -Esti bine? Ti-a facut vreo ceva?

          -Stiai?

          -Mi-am inchipuit. 

          -Liam...

          -Da? 

          -Te rog mult sa nu ii spui lui Harry.

          -Poftim?

          -Te rog.

          -Okay, hai jos.

          Am coborat si m-am asezat inapoi in bratele lui Harry ca si cum nu s-a intamplat nimic. Off, urasc ca ii fac asta. Sunt o persoana rea.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu am mai postat de mult timp. Multumesc pentru voturi foarte mult.

Va iubesc. (stiu ca e sec, dar am scris repede, trebuie sa imi fac baie, azi am programare la salon.)

Ily <3

She doesn't mind //1D f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum