Kifáradva sétálgattunk haza. Körülbelül 2 órát töltöttünk a boltban, de a végén csak sikerült mindent beszereznünk, ami a „nagyinak" kellett. Másra sem tudtam gondolni csak a jó meleg ágyamra. Az a puha, meleg ágyikó, amiből csak árad a „nagyi" finom mosóporának illata. Nem is kell mondanom, minden este jó álmokat biztosított nekem. Azon az ágyon nevettem, sírtam -bár ezt ritkán tettem-, itt hagyták el számat legnagyobb titkaim. Jungkook mindig is féltékeny volt erre az ágyra. Vagy azért, mert a fekhelyemet jobban szerettem nála, vagy azért, mert az övé nem volt ilyen jó.
Csendben gondolkodtam magamban miközben Taehyung elkezdett kérdezősködni.
-Szóval ti csak legjobb barátok vagytok? Mármint, nem úgy néztek ki... -mondta és Kook olyan hirtelen állt meg, hogy neki mentem hátának és fenékre estem.
Miközben Jungkook még mindig csak lesokkoltan nézett maga elé, Taehyung odajött hozzám és felsegített. Nem csak a fenekem fájt. Voltam olyan hülye, hogy a kezemmel próbáljam megtartani magam, de nem sikerült így kézfejem most tiszta vér volt.
-Na Ri! Jól vagy? Gyere, ellátom a sebed. -kezdett sürgölődni körülöttem Tae én pedig követtem őt a házához.
Nem ellenkeztem vele, csendben sétáltam mögötte. Jungkook pedig még mindig csak állt és nézett előre. Mi ütött belé?
Amikor a házba értünk Tae leültetett a kanapéra és pár perc múlva egy elsősegély dobozzal tért vissza. Síri csendben tette a dolgát. Igazából kicsit kínosan éreztem magam. Egyszer csak hirtelen újra megszólalt.
-Szóval? -nézett rám kérdő tekintettel. Kezében volt a sebtapasz és éppen rá készült tenni a kézfejemre.
-Szóval mi? -kérdeztem vissza. Fogalmam sem volt miről beszél.
-Csak barátok vagytok Kook-kal? -fejezte be a kezem rendbe szedését.
-Mi más? -mondtam nevetve. -Sosem tekintettünk úgy egymásra és ő már amúgy is foglalt. Az a lökött olyan, mintha csak a kisöcsém lenne. Még be sem nőtt a feje lágya. -mosolyogtam, mikor arra gondoltam, hogyan szokott kergetni a ház körül, ha beoltom.
-Pedig Jungkook egész furán viselkedett, amikor megkérdeztem. -gondolkozott összeráncolt tekintettel.
-Nos, mondtam, hogy el kell fogadnod a furcsaságainkat. Elég sokszor fagy le mostanában. Basszus! Mi van, ha egy robot? -gondolkoztam megriadva, de nevetésbe ment át. Elég pazar lenne. Egy robot legjobb barát. -De amúgy miért vagy ilyen kíváncsi?
-Háát... hogy is mondjam... Szóval szeretnélek elhívni egy randira, ha nem bánod. -mondta egy nagy sóhaj kíséretében. Nagyon ideges voltam mégis muszáj volt kuncognom. Olyan aranyosan mondta. Egész testemben megbizseregtem.
-Miért bánnám? Azt hittem minél előbb menekülni akarsz a furcsa társaságunktól, de örülök, hogy nem. Szívesen elfogadom az ajánlatod. -mondtam nevetve.
-Tényleg? -nézett boci szemekkel, mire mosolyogva bólogattam. Magához ölelt és a fülembe súgta. -Holnap este várlak a ház előtt.
Na jó. Csupán ettől a pár szótól elolvadtam és olyan jól ölelt. Tud valaki jól ölelni? Ha nem akkor most csoda történt. Taehyung jól tud ölelni, és ha hülyén is hangzik, akkor is igaz. Megváltoztatom véleményem. Taehyung-ot jobban szeretem az ágyamnál. Az ő karjaiban szívesebben aludnék. Azt hiszem ő az első igazi szerelmem...
Hatalmas mosollyal tértem vissza a házba miután még körülbelül 15 percig Taehyung-ot öleltem. Furcsa volt, hogy egyből elhívott randizni. És, hogy egyből megölelt. Viszont egyáltalán nem bántam. Egy picit sem.
Tae-re gondolva léptem a konyhába, ahol már „nagyi" foglalatoskodott a vacsorával.
-Hmmm... mik ezek a jó illatok? -kérdeztem miközben hátulról megöleltem Young Ok nénit.
-Tejbegrízt csinálok nektek. -mondja mosolyogva. Aigoo, tejbegríz... Ez a kedvencem.
-Senorita, hol voltál ilyen sokáig? -kérdezi hirtelen Jungkook, mire megfordultam és ránéztem.
-Ó, Kookie. Ennyire hiányoltál? Semmi baj már itt vagyok. -simogattam meg a buksiját nevetve, de ő csak morcosan nézett rám. Tekintetében még talán féltékenységet is láttam, de ezt a gondolatot inkább elhessegettem.
-Azt kérdeztem hol voltál! -szólt rám mérgesen, hangját megemelve. Valahogy mégsem féltem tőle. Tudtam, nem bántana meg amúgy is, miért érdekli ennyire hol voltam.
-Lenyugodhatnál már végre. Csak Taehyung-nál voltam. Ellátta a sebemet nézd! -mutattam neki immár bekötözött kézfejem. A hirtelen haragom helyét hirtelen boldogság vette át és elkezdtem mosolyogni. Young Ok néni és Kook is értetlenül néztek rám miután az ezelőtti megnyilvánulásom után még úgy mosolygok, mint egy tejbetök. Úgy gondoltam szóra nyitom számat és együtt örülünk majd annak, hogy végre valakinek tetszem. -Éés...
-És mi? -kérdezte izgatottan Young Ok néni.
-És elhívott randizni! -kiáltottam örömömben és ugrándozni kezdtem. Young Ok néni is velem örült és együtt sikítoztunk.
-Jungkook fiam nem örülsz? Nézd, Na Ri végre felnőtt nő lett. -mondta büszkén, amin csak nevetni kezdtem. Ennyitől nem leszek felnőtt nő. Még túl sem éltem a randit. A „nagyi" csak szorongatta a kezem és Kookie-ra mosolygott. Én is ránéztem a fiúra. Éppen egy mosolyt próbált magára küzdeni, sikertelenül. Végül is Young Ok néni bevette, de én nem. Tudom mikor hamis a mosolya.
-Dehogynem nagyi! Büszke vagyok rád Senorita! -paskolta meg a vállamat szomorúan mosolyogva Jungkook. -Mama, most nem vagyok éhes. Ha nem gond felmegyek a szobámba. -mondta és válaszra nem várva felment.
Legszívesebben utána mentem volna, de tudtam, hogy perpillanat egyedül akar lenni. Még a „nagyival" örvendeztünk egy sort, majd ketten elkezdtük megenni a mennyei vacsorát.
Fél óra múlva fáradtan dőltem az ágyba.
Ez egy hosszú nap volt. Nagyon hosszú. De rettentő jó. Megérkezett Taehyung. Elmentünk a boltba Taehyung-gal. És utána pedig Taehyung ELHÍVOTT RANDIZNI.
Még mindig nem tudom kiverni a fejemből, hogy milyen kellemes volt ölelése. A pillangók össze-vissza cikáztak a gyomromban. Vagyis azt hiszem, ezt hívják annak.
Viszont nagyon ideges vagyok. Elkezdtem őrlődni a holnapon. Tudtom nélkül is hatalmas mosolyra húztam vékony ajkaim. Vajon mit fogunk csinálni? Hogy fog kinézni Taehyung? Alig várom! Majd kicsattanok az örömtől.
Szóval holnap este találkozunk Kim Taehyung.
Sziasztok pacalkák! Itt az új rész és izgatottan töltöm fel ezt is. Habár rettentő fáradt vagyok, erre mindig van időm. Pedig a legjobb lenne egy jó meleg fürdőt venni. Hmm... most, hogy belegondolok... Viszlát! :)
gummybear_specialist
ČTEŠ
Legjobb barátok örökre? (Jungkook FF) - BEFEJEZETT
FanfikceA két gyerekkori legjobb barát élete mostanában nem annyira zökkenőmentes. Persze segítenek egymásnak, mint mindig, de most önmagukkal is szembe kell nézniük. Egyre feszültebb lesz a hangulat a két barát között, majd amikor Na Ri bedobja az adu ászá...