15 DIO

239 19 2
                                    

Kada se probudila bilo je šest popodne. Otišla sam u kupaonu sve obaviti što sam trebala. I onda sam otišla kuhinju popiti vodu. I onda u dnevni boravak. vidjela sam Harrya da gleda TV.

Ja: Bok! Što gledaš?

Harry: Nema baš ništa posebno. Jesi se naspavala?

Ja: Jesam! A di su ostali?

Harry: Neznam. Kada sam i ja malo spavao. Tako da neznam.

Ja: Ok!

Harry: Da li želiš večerati što?

Ja: Da i ne. Ali ne mogu sada jer sam se probudila.

Harry: Onda kasnije. Film da li želiš gledati kakav?

Ja: Može! Ali Gravitaciju da pogledamo.

Harry: Pogledat ću sada da li se to može pogledati.

Vidjela sam da nešto ne valja sa Harryom.

Ja: Harry da li si ti dobro?

Harry: Jesam. A zašto pitaš?

Ja: Pa vidim čudan si.

Harry: Kako misliš čudan?

Ja: Pa neznam. Ti mi reci što ne valja? Da li sam ja što kriva?

Harry: Nisi ništa kriva.

Ja: Nego što ti je?

Harry: Razmišljao sam o tome kako će biti kada ćeš ti ići na turneju i ja.

Ja: Harry ako se bojiš da li ću ja što napravti nešto loše za našu vezu. Neću ne brini. Mislim da bi se ja trebala brinuti, a ne ti.

Harry: Gle ja znam da će nam biti teško kada ti budeš na turneji i ja. Da će novinari pisati ja ovo ono radim i ti isto tako.

Ja: Novinarima ne vjerujem. Tako da i ti isto nebi trebao vjerovati. U redu?

Harry: Da!

Ja: A sada idemo film gledat. Može? Ja idem spremiti kokice.

Harry: Ok! Može.

Spremila sam kokice i otišla Harryu. Legla sam tako da me je zagrlio. Film smo gledali koji se zove Gravitacija. Meni je super film. A i Harryu. Kada film bio gotov otišli smo spavat.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jutro je! Harry me je gledao.

Ja: Dobro jutro. Zašto me tako gledaš?

Harry: Pa kada te volim gledati kako spavaš.

Ja: Ma da?

Harry: Da da.

I to je to! Znam da je kratko. Ali nema baš neku inspiraciju. I oprstite na čekanju nastavka. Uživajte! :-) Volim Vas! I Hvala onim koji čitaju. <3

You and IWhere stories live. Discover now