20 DlO

233 18 2
                                    

4 mjeseca kasnije

Dogodilo se toga puno. Harry i ja samo super. On je zavrzio sa turnejom i ja isto. U ljetu smo bili na moru. Družila sam se ostalima dečkima. I curama od deckiju. Ja planiram za drugu godinu vjenčanje sa Harryem. Već radim na vjencanici. Neznam jos kada bude vjenčanje. Harry i ja skupa živimo. I dobro nam je. Nede često vise u Los Angeles. Ide dok i ja idem. Ili dok ima turneju.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Par dana kasnije

Petak je osam sati u jutro. Harry još spava ko beba. A ja ležim i gledam ga.

Harry: Dobro jutro! Koliko me već gledaš?

Ja: Već negdje možda pol sata.

Harry: Jesi dobro spavala?

Ja: Jesam. Ti?

Harry: Odlično pored tebe.

Ja: to samo tako kažeš ili?

Harry: Ne stvarno mislim.

Ja: Dobro onda. Idem ja u kupaonu.

Harry: U redu.

Kada sam obavila higijenu. Otišla sam napraviti dorucak. Dok se Harry otusira da bude gotovo. Osjetila sam da me je neko zagrlio. Harry naravno.

Ja: Harry čekaj malo sada će biti gotovo jelo. Sjedi u malo pričekaj. Može?

Harry: Može.

Harry je sjeo i komentirao kako ja ne stavjam srca i puse sestri. Pa joj posla sa mog mobitela puse i srca. I bilo ga je sram. Gotova sam bila sa doruckom. Postavila sam tanjure i pribor za jelo. I jelo sam stavila na stol.

Ja: Dobar tek!

Harry: Također. Ovo je odlično.

Ja: Hvala!

Kada smo se najeli. Stavila sam suđe u perilicu za suđe. I otisli smo u boravk. Jer će popodne doći dečki i cure. Tako da ne bude dosadno do tad. Gledali smo Vampirske dnevnike. Dok oni nisu došli.



Ispricavam se sto nastavka dugo nije bilo. Inspiraciju nisam imala neku. I škola je počela i tako da nema vremena. I želim priču završiti sto prije. :-)

You and IWhere stories live. Discover now