10 DIO

340 20 0
                                    

Liam: Da baš!

Ja: Da li ce te vi nastupati za dodjelu nagrada Brits?

Lou: Ne!

Niall: Zato sto ja ima koljeno operirano.

Zaboravila sam vam reci da je prije par dana Niall operirao koljeno. Jer ima opreblema s koljenom.

Ja: Šteta!

Zayn: A da li ti nastupas?

Ja: Da! Ali neznam sto još pjevati.

Liam: Zašto si ti prekinula Nina s Ianom? Ako smijem pitat?

Nina: Zato sto nam nije išlo i dogovorili smo se da ćemo biti prijatelji. I sada mi je dobro sam biti.

Ja: Ok! Znači ti se sutra vracas u Ameriku. Ja posle dodjele nagrade idem u Italiju. Znači neće me biti dva tjedna. Ako je 12.2. Vraćam se dan prije rodedana.

Nina: Ja zaboravila za tvoj rodedan. Ja: Kako si mogla. Pravila sam se ko da plačem.

Niall: Lena nemoj plakati.

Ja: Se zezam samo. Dan ko dan.

Lou: Spremas kakvu zabavu povodom rodedana?

Ja: Ne! Zato jer sam ti rekla da me nebu dva tjedna. I dan se prije vraćam rodedana. Pa opet idem u Italiju. Znaci ovaj tjedan koji dolazi ima puno posla.

Harry: I znaci za čas ti turneja počne?

Ja: Da! Za čas! Ali je počela. Ja sam uzela stanku. I onda krećem od Italije. Pa to bi trebalo trajati sve do 10 mjeseca. Možda. Jer ću uzimat stanke. Sutra sam još slobodna i preksutra nist ne radim. Od drugog tjedna radim. Znaci trebala sam u Ameriku ići. Ali nedem. Ali album cu predstaviti u Engleskoj i u Italiji.

Harry: Znaci da to da postoji šansa da se preselis u Italiju.

Ja: Pa neću se preseliti tam. Jest da mi je tam lijepo. Ali se neću preseliti. I nemoj mislit o tom.

Niall: Ajme! Ko ce mi sada jelo spremat.

Ja: Pa vi ko da ste poludili. Nikam se ne Selim. Sam sto se bavim s tim sto volim. I to je to.

Nina: Lena mi trebale krenuti. Jer u jutro idem u Ameriku.

Ja: Ja idem u studio. Jer zvao Tomy sutra da dodem ujutro. Pa sam podne doma.

Nina: Bilo mi vas je drago upoznati sve.

Dečki: I nama takoder.

Nina i ja smo sada na Aedromu ispričivam ju.

Nina: Vidimo se kad dodes u Ameriku. Ili za Uskrs.

Ja: Da vidimo se. Sretan put.

Bila sam u studi. Sada sam doma. Sprema se kod njega. Danas je petak. Sutra sam kod njega. A u nedjelju se vraćam u stan.

Sada sam upravo došla kod Harrya. Samo čekam da mi otvori vrata. A izgleda da  otvora vrata.

Ja: Bok Harry!

Harry: Bok! Udi u unutra slobodno.

Ja i Harry smo se poljubili i zagrlili. On uvijek kad me poljubi. Leptrici se stvore. Obožavam njegove usne.

Harry P.O.V

Kako ju obožavam jako. Jako mi je drago sto cu s njom provesti vikend. Potrudit cu se da bude sve super. Sada je ona sa mnom i to je najbitnije. Sjedi mi u krilu. Ja se igram s njezinom kosom. Lenu volim kakva da je. Mislim da je ona prava. Gledamo film neki. Zapravo ona gleda ne ja. Ja nju gledam. Vidio sam da se okreće s glavom.

Lena:  Da ti gledaš taj film. Ili ćeš mene gledati.

Ja: Ne gledam ga ja. 

Poljubio sam ju. A ona je mene počela ljubiti strastveno. Mora sam prekinuti jer nam je trebalo zraka. Ali ona me je opet poljubila.

Ja P.O.V

Kad smo se ljubili Harryu je ruka došla pod majicu. I on mi ju je skinuo. Dogodilo se je to. A vi mastaljte.

Sljedeće jutro. Probudila sam se. I osjetila sam zagrljaj. Sjetila sam se sto se sinoć dogodilo. To se sa njim dogodilo. To mi je prvi put. Znam da je on taj.

I to je to! Uživajte u nastavku. Može neki komentar i vota 2. :-)

You and IWhere stories live. Discover now