17 DIO

237 20 0
                                    

Sljedeće jutro

Kada sam se probudila. Vidjela sam da još Harry spava. Otišla sam se otuširati. I poslije sam izašla dolje u dnevni boravak. Gledat TV! Gledala sam crtiće! Dok nisam čula korake da ide neko. To Liam bio.

Liam: Dobro jutro! Kako to da si budna?

Ja: Pa nisam više mogla spavati. Pa sam se otišla tuširat. I došla ovdje. A ti?

Liam: Ni ja nisam moga spavati. A idem složiti doručak! Jer će za čas svi ustati.

Ja: Ok! Treba pomoć kakva?

Liam: Ma ne treba! Gledaj TV sam!

Ja: Ma neću gledati Tv! Dosadno je sve na TV-u.

Liam: Ok!

Liam i ja smo slagali doručak. Počeli su se drugi buditi. Pa sam ja otišla Harryu da ga probudim. Kada sam došla u sobu. Vidjela sam da Harrya nema u krevetu. Čula sam iz kupaone nešto. Kupona je inače spojena s sobom. Onda sam čula otvaranje vrata kupaone. Sjela sam na krevet.

Harry: Dobro jutro!

Ja: Jutro!

Bio je omotan ručnikom. Pa sam mu rekla da siđe dolje u kuhinju. Kada obuće. Poljubila sam ga. I otišla u kuhinju deckima.

Niall je jeo ko da nije sto godina jeo. Haha!

Ja: Niall lakše jedi.

Oni i dalje jede ko da nikad nije jeo. Sada je počeo i mjeckati.

Ja: Niall da li moraš još mjackati?

Liam: Njem da rečeš i da rečes.

Lou: On je svom svijetu dok jede.

Zayn: Vidi kako jede. Ajme.

Ja: Ma pustite ga. Niall nećes sa mnom ići takav u Hrvatsku. Da te vidi moja sestrična bi rekla idi taj di su svinje.

Niall:  Ma nemoj. Da li je zgodna?

Ja: Pa mogu reći ljepša od mene.

Niall: Da li je slobodna?

Ja: Nije ima dečka već 5 godina. Ima 21 godina, a 7 mjesecu će napuniti 22 godine.

Niall: Imaš koju mlađu sestričnu?

Ja: Da ali još ide u osnovnu školu. Sada ide u 5 razred.

Neznam da li sam vam rekla da ima još jednu sestru. Osim Nine. Sestra ima 15 godina. Ide u osmi razred zove se Lara.

Nill: A sestra?

Ja: Sestru znaš bila dosta puta kod mene. Veliki je Direction vaš. Soba joj puna posteterima.

Niall: Ko joj je najdraži?

Harry isto došao jesti.

Harry: Ja znam ko?

Ja: Ajde ko?

Harry: Ja?

Ja: Ne nije! Pa ona želi da ja budem s tobom. A Nina s Ianom.

Niall: Reći?

Ja: Ti si joj najdraži!

Niall: Toto!

Ja: Dobro! Ali ti ne možeš biti s njom. Jer mlađa od tebe Lara.

Niall: Nema veze!

Ja: Pa ima 15 godina a ti 20 godina. Niall: Koja razlika?

Ja: Pa 5 godina si stariji.

Sada smo se na doručkovali. Ja san tanjure stavila u mašinu za suđe. I sada smo u boravku.

Lou: Kada ti ideš u Hrvatsku?

Ja: Sigrno dva tjedna prije Uskrsa.

Niall: I ja idem s tobom?

Harry: Pa svi idemo!

Liam: Meni paše.

Lou i Zayn: I nama isto.

Ja: Dečki nema bas puno soba pa će te skupa spavati.

Harry: Ja s tobom. A dečki vi se dogvorite.

Liam: Ja sa Zaynom.

Lou: Ja sa Niallom!

Ja: Ok! Dogovreno!

Kada smo se dogovorili i sve. Ja sam otišla u svoj stan. Jer dosta sam kod dečkiju. Harry će kod mene doći kod mene i prespavti će.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Premotav 5 sati kasnije.

I to je to! Hvala što čitate. I uskoro se bliži možda kralj ove priče. Razmisliti ću. Jer jedva čekam da ju završim. Jer kada dođu ljetni poraznici. Pisat cu novu priču. Uživajte u čitanju. Volim vas. :-*

You and IМесто, где живут истории. Откройте их для себя