Dva sata nakon ustajanja ja sam otišla u studio. A Harry je ostato doma. I još sam otišla u stan po odjeću. Jer ću biti tam tjedan dana.
.
.
.
.
.
.
.
P.O.V Harry
Znam da je danas 12.3 njezin rođedana. Dečki i ja smo odma pripremili sve za njezin rođedan. Ljudi su počeli skupljati. Ona se vraća za par minuta.
.
.
.
.
.
.
P.O.V Ja
Kada sam izašla iz stana krenula sam dečkima.
Kada sam se parkirala ispred 1D kuće. Vidjela sam da je mrak. Otvorila sam vrata. I otišla u kuhinju i upalila svijetlo. I od jednom svi viknu "Sretan Rođendan". A meni srce skoro stalo. Ja sam zaboravila za rođendan.
Ja: Hvala svima što ste ovdje, ja za rođendan zabravila. Nisam razmišljalo o njemu.
Vidjela sam dosta ljudi. Bili su ljudi koji mi znače puno u životu. Nakon čestitanja i želja. Došlo je red da puham svijeće na torti. I naravno morala sam zamisliti želju. I odrezati tortu svakome. Vidjela sam da je došla Nina. A čak roditelji. Harry je pričao nešto sa tatom. Mama je pričala sa Ninom. A kraj mene su bile El, Pezz, Dani.
Ja: Kada ste to sve složili?
El: Pa kada si ti otišla u studio.
Dani: pa su nas dečki zvali da im dođemo poći.
Pezz: Nadam se da ti si sviđa.
Ja: Naravno da mi se sviđa. Iako sam za rođendan zaboravila. Ima 20 godina.
El: Tako je 20 godina.
Dani: Pa to nije baš strašno. Strasno je 25 godina imati.
Ja: Pa starim pomalo.
Dečki su došli do nas. Morala sam plesti sa Harryem.
Harry: Lena da li si ti loše raspoložena?
Ja: Nisam! Ma jesam saznala sam da za mjesec dana turneja počinje.
Harry: Pa i nam dečkima počinje uskoro. Ne moraš tužna biti. Ajde smješak ljubavi.
Ja: Ok!
Harry: Moraš nesto reći na mikrofon. Zahvaliti.
Ja: Evo idem!
Harry: I od pjevaj nešto.
Morala sam ljudima zahvaliti.
Ja: Dobro Veće ljudi! Želim vam se zahvaliti za puno toga. Hvala mami i tati i seki. Što me trpiti kakva jesam. Naravno i drugi isto. Mama hvala ti što si mi rodila. I jako to poštujem. Tata hvala ti na svemu. Nina i tebi isto. A Tomy i tebi isto što me trpis takvu kakvu jesam. Hvala ti sto si menadžer, prijatelj, brat. Nekada znaš biti ko tata. I jako cjenim to. A dečkima hvala što 2,3 godine trpite. Volim vas jako. Harry tebi hvala isto na svemu. Volim te. Mogu reći svima da 20 godina ima. I da sam puno toga doživjela. A 5 godina uskoro kako se bavim ko pjevačica. I nije mala stvar to. Pet albuma. Puno toga. Želim reći da sam vam zahvala sto ste uz mene. Ja znam da sam nekad ovakva onkva. Ali opet želim reći da vas volim. I sada ću od pjevati jednu pjesmu. Nadam se da će vam se dopasti. Uživajte! http://m.youtube.com/watch?v=qYUrKOePLvs ( Zamislite da sam ja to)
Kada sam otpjevala dobila pohvla puno. Ljudi su se pomalo razilazi. Svi su otišli i ostali su dečki i cure. Odma smo počistili. I otišli spavat. Ja sam se otusirala. I Harry isto.
Ja: Harry hvala ti na svemu.
Harry: Ma ništa!
Ja: Volim te!
Harry: I ja tebe!
Poljubili smo se. I zagrili se. Ja sam legla na njegova prsa. I zaspali smo.
Sljedeće jutro
I to je to. Oprostite što kasnim s nastavkom. Nadam se da će vam se svidjeti. Uživajte. :-)
STAI LEGGENDO
You and I
FanfictionPriča govori o tome kako će se zaljubiti dva prijatelja. Harry i Lena će svašta doživjeti. Vidjeti ćemo kako će završiti. Lily Collins as Lena Harry Styles as Harry Styles.