Prošlo je tri mjeseca
U ta tri mjeseca se promijenilo dosta toga. Harry i ja smo bili doma u Hrvatskoj za Božić kod mene i dečki su bili s nam isto. Novu godinu smo ja i Harry dočekali u Dubau. Bilno nam je predivno. Poslije smo išli u Sydney bili smo tamo tjedan dana. Vratili smo se u London. Jer smo se morala dogvarati za vjenčanje naše. Harry i ja ćemo se vjenćati kod matičara. A kasnije ćemo imati veliko vjenčanje. U trećem mjesecu ćemo se vjenćati kod matičara.
Nakon par dana
Harry: Ja Lena želim da učinomo tetovaže zajedničke tetovaže koje će simbolizirati nas.
Ja: Može Harry. Da li će boljeti mozda?
Harry: Neće ne brini ja ću biti s tobom.I tako ja i Harry otišli smo tamo gdje se rade tetovaže. Ja napravila tetovaže ''H'', a Harry tetovažu ''L''.
Kada smo tetovaže obavili otišli smo Nandos. Tamo smo smo najeli i popili Coca-Colu. I otišli smo u trgovački centar kupiti odjeću i neke stvari za stan. I poslije toga otišli smo doma u stan. Kada sam sve raspremila sto smo kupili. Bilo je već 18 sati navečer. Složila sam večuru. Kada smo se najeli. Oprala sam suđe. I otišli smo se kupati. I onda smo gledali film jedan. Gledali smo If it Stay.
Harry: Pa zar ti plačeš?
Ja: Ne...Da. Kada je tužan.
Harry: Da tužan je.
Prošao je prvi mjesec.
Ja se osjećam lose. Kasni mi već par dana. Kupila sam test za trudnoću. Harry mi je rekao da odem k doktoru. Ali ja nisam. Napravila sam test. Sada čekam pet minuta pa ću vidjeti jesam li trudna. Čula sam da neko kuca na vrata.
Harry: Jesi li dobro?
Ja: Da jesam.
Vidjela sam dvije crtice na testu. To znači da sam trudna. Neznam kako ću reći Harry reći to.
Ja: Harry ja ti moram nešto reći.
Harry: Što to?
Ja: Trudna sam.
Oprostite što dugo nije bilo nastavka. Neznam sta mi je. Ali izgubila sam inspiraciju. Stalno ovo ono. I onda nikako da dobim inspiraciju. Pokušat ću ovu priču završiti ovu priču sto prije. Uživajte. :-)
YOU ARE READING
You and I
FanfictionPriča govori o tome kako će se zaljubiti dva prijatelja. Harry i Lena će svašta doživjeti. Vidjeti ćemo kako će završiti. Lily Collins as Lena Harry Styles as Harry Styles.