3 DIO

728 46 1
                                    

Sljedeće jutro kad sam se probudila. Vidjela sam da sam spavala u Harryevoj sobi.  A Harry je spavao. Pogledala sam koliko je sati. Vidjela sam da je sedam sati ujutro. Osla sam u WC obaviti što sam trebala i vratila sam se natrag u krevet. Spavat

Malo ubrzavam. 2 sata kasnije. Vidim da nema Harrya. Čula sam da od nekud curi voda. To je sigurno Harry. Ja sam još ležala u krevetu. Harry je izašao iz kupane.

Ja: Dobro jutro!

Harry: Dobro jutro! S dobro spavala?

Ja: Jesam dobro spavala.  Ti?

Harry:  I ja isto!

Ja: Ja sam se prije dva sata probudila. I ponovo zaspala.

Harry: Kako to?

Ja: A morala sam na WC.

Harry: Aha! Ja sada idem dole. A ti se presvući pa dodi dolje.

Ja: Ok!

Ja kad sam se presvukla. Izašla sam dolje.

Ja: Dobro jutro svima!

Niall: AgfcfJds (Dobro jutro)

Ja: Prvo prozvaci pa reci.

Lou: Haha!

Liam: Tako je svaki dan.

Ja: Ah znam!

Lou: I kako si spavala.

Ja: Super!

Lou: To zato što si Harryem spavala sigurno.

Ja: Da baš!

Harry: Lou nemoj zezat odma.

Lou: Pa ja se zezam samo.

Ja: Ok! Uredu je! Ja trebala ići.

Dečki: A zašto?

Ja: Pa moram ići u studio da dovršim pjesmu i album isto. I da se ne ljuti taj Tomy.  Ali navečer sam slobodna. Danas je petak.

Ja kad sam došla u stan. Otusirala sam se i obukla. I krenula sam. Tomy je moj menadžer.  Kad sam dosla moj menadžer je bio tamo.

Ja: Bok Tomy! Oprosti što kasnim.

Tomy: Ne kasnis!

Ja: Možemo sada početi.

Tomy: Da možemo.

Snimili smo novu pjesmu i dovrsli album.

Tomy: Idemo za svaki slučaj ponoviti novu pjesmu.

Ja: Ok!

Kad sam počela pjevati vidjela sam. Da su došli dečki. Ja sam i dalje pjevala. Kad sam završila počeli su pjeskati.

Ja: Bok dečki! Kako to da ste dosli?

Decki: A bilo je dosadno nam. A Tomy nam je poslao poruku da dodemo poslušati novu pjesmu.

Ja: Tomy  zašto mi nisi rekao?

Tomy: Zato sto bi rekla grozno pjevam itd. Ali moram biti iskrena da je ovo najbolja pjesma do sada.

Dečki: I mi mislimo tako.

Ja: A joj hvala vam. Tomy ja sam se potrudila da pjesma dobro izgleda. I sam ju pisala.

Tomy: Znam te od tvoje 18 godine. I makar ti  nisam prvi menadzer. Ti sto si došla iz Hrvatske. Vidio sam nešto posebno kod tebi. I sada vec 5 album.

Ja: Ajme hvala ti! Ti si moj tata drugi koji se o meni brine. I jako te volim.

Tomy: I ja tebe volim i ti poput kćeri. I uvijek cu biti uz tebe bilo kakva osoba bila ti. A dečki izvedite ju nekamo van.

I tako završen je 3 dio već. Tako uživajte. Nadam se da ce vam se sviditi. :-)

You and INơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ