2 DIO

873 43 3
                                    

Kad smo došli u Nados. Naručili smo prvo si kave. I onda smo sjeli za jedan stol.

Harry: I kako ti je bilo u Hrvatskoj?

Ja: Super! Mislim pre dobro. Dobro se vratiti u Hrvatsku nakon tolikog vremena. A Nina je bila sa mnom. Tako da dosadno nije bilo.

Harry: Lijepo! I s vidjela roditelje?

Ja: Jesam, mogu reći tesko je bilo kad sam ih vidjela nakon dugo vremena. Ja se nadam da je bilo i Nini teško nakon nekog vremena se tamo pojaviti. Stati pred roditelje nije mala stvar. Još tom nije mi svejdno doći doma i slušati doma tračeve o susjedima i tako dalje.

Harry: shvaćam te.

Kao što ste primjetili. Ja i Nina smo iz Hrvatske. Tako da ne volim o tom pričati.

Harry: A kako ti je bilo kad si došla doma.

Ja: Mogu reći da smo lijepo bile dočekane. Baka nam je složila kolače, a mama lijepo ručka. I sestrične su bile isto. Super je to što je kuća jedna pored druge. Tak da sam bila malo doma malo tamo, a baka je udaljena par kuća dalje. Kad će prilike biti i ti ćeš ići sa mnom.

Harry: Pa može nema ništa protiv toga.

Malo ubrzavam. Ja sam sada došla u stan. Mislim Harry me dovezao. I dečkima je otišao. Poslije ja tam idem. Otišla sam se spremit. I krenula k deckiju. Oni žive u velikoj kući. Kad sam došla pozvonila sam. I otvorio mi je Niall.

Ja: O bok Niall!

Niall: Bok Lena! Udi u unutra.

Kad sam ušla u kuću. Tamo su bile cure i dečki. Sve sam ih pozdravila i ispričala kako mi je bilo u Hrvatskoj.

Niall: I hrana je li bila dobra?

Ja: Niall je fina je bila. Kad će biti prilike sve vas vodim doma.

Dečki i cure: Super! Jedva čekamo.

Ja: I to smo riješili. I kako je vam bila bez mene?

Liam: Jako teško. Zato jer sam slusao Lena ovo ono.

Dečki svi osim Harrya: Da to je istina.

Zayn: Harryu si najviše falila.

Harry: Ne lazite.

Ja: Lijepo je to znati. Ajme kako je tam bilo lijepo vidla sam stare prijatelje. Ali nisu zabavni ko Vi.

Dečki: Hvala ti! I svi smo se zagrlili tad.

Ja: Ajme koliko je sati prošlo. Ja bi trebala poći doma.

Dečki: A nemoj ići ostani tu. Tu ćeš prespavati.

Ja: A dobro kad ste vi ostajem. A gdje cu spavati?

Niall: Kad Harrya!

U brzavam svi smo otišli spavat. Ja sapavam u sobi od Harrya.

I gotov je drugi dio.  Nadam se da vam se svidimo. Uživajte!

You and IOù les histoires vivent. Découvrez maintenant