ΚΕΦΆΛΑΙΟ 4

240 20 2
                                    

Μια μέρα η Κιρα αποφασισε να παει βολτα διπλα απο το ποταμη. περπάταγε και αφουγκράζονταν του ηχους τις φύσης. Τα πουλιά που έλεγαν τα δικά τους μοναδικά τραγούδια, το ποτάμι με την πρασινοπή απόχρωση που με ορμή έπεφτε πάνω στα βράχια και στην ακτή, προσθέτοντας την μελωδία του μαζί με το θρόισμα τον φύλλων από τα πανάρχαια δεντρα μεσα σε μια πανέμορφη συμφωνία της φύσης. Όταν ξαφνικά άκουσε δυο πολύ γνώριμες φωνές .

Ήταν η φωνή του πατέρα της και του Κενταλ.  Αναρωτήθηκε τη εκανα στο ποταμη τετοια στηγμη μεσα στην πολυασχολη μερα τους. Ακουσε τον Μέισον να μιλάει" Άκου η κόρη μου περνάει πολύ χρόνο μαζί με ένα λύκο τον Μπακ"

"Ναι τον ξέρω τους έχω δει μαζί " απάντησε ο Κένταλ σχεδόν άμεσος με μια ενόχληση στην φωνή του

"ωραία εμένα όμως δεν μου αρέσει καθόλου αυτη η κατάστασή.Γι αυτό ας κάνουμε μια συμφωνία.θα σου δώσω την πατούσα της κόρης μου μόνο εάν καταφέρεις να την απομακρυνεις από αυτόν τον χαμηλής ιεραρχίας Μπακ." Λέει ο αρχηγός με συνωμοτικό ύφος

Η Κίρα δεν μπορούσε να το πιστέψει. Οτι την χρησιμοποιούσαν έτσι, σαν να ηταν ενα απλο αντικείμενο χωρις δικη της βούληση.Τότε ο κενταλ απάντησε:

" Μα εσείς ξέρετε πολύ καλά τη κόρη σας!Δεν νομίζω ότι θα συμφωνούσε ποτε με κάτι τέτοιο.Βλεπω το ποσό ερωτευμένη είναι μαζί του....δεν γίνετε να...."πριν προλάβει να τελειοση την πρόταση του ο Μέισον το διέκοψε.

"Δεν με νοιάζει η γνώμη της κόρης μου.Αυτό δεν θα το αφισω να συμβεί.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΊ!ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ!!!".

Τότε η Κίρα δεν άντεξε άλλο.Πετάχτηκε μέσα από τον θάμνο που κρυβόταν
και φώναξε και στους δυο χωρίς να την νοιάζει ότι μπροστά της ήταν ο αρχηγός όλης της αγέλης.

" ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΆ ΝΑ ΔΙΑΛΈΓΕΤΑΙ ΕΣΥΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ?!?!ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΡΑΣΑΤΕ?!ΓΙΑ ΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΤΗ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ?!ΕΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΕΤΕ ΑΥΤΌ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!!!"

Ό Κενταλ και ο πατέρας της ξαφνιαστηκαν.Τότε ο πατέρας της ειπε"Μικρή μου εμένα δεν θα μου μιλάς έτσι!!Εγώ είμαι μεγαλύτερος σου και θα με υπακούς.Το ποιον θα Διαλέξεις δεν είναι μόνο δικό σου ζήτημα αλλά όλη η αγέλη βασίζετε σε αυτό"

Η Κίρα αγνόησε τον πατέρα της και απευθύνθηκε στον Κένταλ

"πραγματικά θα το έκανες αυτό?! θα καταστρεφες την φιλία μου με τον Μπακ και θα με έπαιρνες με το ζόρι?!"

"Να..." προσπάθησε ο Κένταλ να εξηγήσει την θέση του.

"όχι δεν θέλω να ακούσω πραγματικά ούτε μια λέξη.Πίστευα ότι ήσουν εγωιστής αλλά όχι και τόσο πολυ!" Λέει η Κίρα με μια ελάχιστη απογοήτευση στην φωνή της.

τότε ο Κένταλ την κοίταξε με άγριο βλέμμα "ΧΑ!Εγώ είμαι εγωιστής ή εσύ που βάζεις την ευχαρίστηση σου πάνω από την αγέλη?!"

Ενώ τσακώνονταν ο Μέισον μπήκε στη μέση "ΑΡΚΕΤΑ!φτάνει αυτή η ανοησία.Κένταλ φύγε προς το παρόν."

Ο Κένταλ τότε κοίταξε με άγρια μάτια την Κίρα,γύρισε και χάθηκε μέσα στο δάσος.Όταν έμειναν μόνοι τους ο πατέρας γύρισε και της είπε"αυτός ο καυγάς δεν έχει τελειώσει "

τότε η Κίρα με αποφασιστικότητά του ειπε" όχι μπαμπά...ειχε ήδη απο την ωρα που πήρες αυτη την απόφασή "

THE WOLF STORY Donde viven las historias. Descúbrelo ahora