Ενώ κοιμόντουσαν μέσα στην σπηλιά ο Μπακ είδε ένα πολύ αληθοφανές όνειρο.Ήταν στο κέντρο της περιοχής,της αγέλης και όλοι ήταν εκεί,ο πατέρας του,η μητέρα του,το συμβούλιο και η Κίρα μαζεμένοι σε μεγάλο κύκλο και στη μέση βρίσκονταν ο ίδιος με τον αρχηγό ακριβός απέναντι του.Τότε ο μεγάλος σοφός της αγέλης εμφανίστηκε και είπε"καλό τα πνεύματα του ουρανού για να δώσουν την άδεια να ξεκινήσει η μονομαχία!"Εκείνη τη στιγμή ένας αέρας φύσηξε προς τον νότο και ο σοφός που φορούσε τα τελετουργικά φτερά αετού φώναξε"Τα πνεύματα έδωσαν την απάντηση τους....και με βάση τους κανόνες του αρχαίου κανονισμού της αγέλης,ας αρχίσει η ΜΟΝΟΜΑΧΊΑ!"Τότε ο αρχηγός έκανε ένα άλμα και πήδηξε προς τον Μπακ με τα χείλη του τόσο ανασηκωμένα που φαινόντουσαν όλα τα κοφτερά δόντια του και με σπίθες θυμού να βγαίνουν από τα σκούρα μάτια του.Ευτυχώς ο Μπακ με ένα γρήγορο ελιγμό τον απέφυγε.Όταν ο Μέισον προσγειώθηκε Μπακ έτρεξε κατά πάνω του αλλά πριν τον αρπάξει με τα δόντια του άκουσε την Κίρα να λέει από μακριά"ΜΠΑΚ ΠΡΌΣΕΧΕ!!!!!"και πριν προλάβει ούτε καν να σκεφτεί ο αρχηγός με τα νύχια του έσκισε το ματι του Μπακ.Ο Μπακ ούρλιαξε από τον πόνο,αποπροσανατολίστικε και έπεσε κάτω.Προσπάθησε να σηκωθεί μα μάταιος κόπος...Ό αρχηγός είχε είδει πάει από πάνω του και τον καθήλωσε στο χώμα με τα νύχια του να διαπερνούν τη γούνα του και να χώνονται αργά μέσα στη σάρκα του."ΜΠΑΚ ΟΧΙ!!!" ακούστηκε η Κίρα να φωνάζει απο μακριά.Τότε ο σοφός ρώτησε"Του δίνεις έλεος η θάνατο?" ο Μέισον κοιταξε τον Μπακ με ένα χερέκακο ύφος και ειπε"θανατο"μπίγνοντας τα δόντια του στο λαιμό του.Ο Μπακ έβγαλε μια κραυγή πόνου και έγειρε το κεφάλι του στο πλάι.Ο πόνος ήταν καυστικός και διαπερνούσε όλο του το σώμα.Μα πριν κλείσει τα μάτια του και βυθιστεί στον αιώνιο ύπνο είδε για μια τελευταία φορά την Κίρα που ούρλιαζε από τον τρόμο....Ό Μπακ δεν κατάλαβε τη γινόταν μέχρι που είδε τον αρχηγό να τη επιτίθεται.Ήταν σε σοκ αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.Τότε είδε το σώμα της Κίρα να κείτεται άψυχο στο καταπράσινο γρασίδι.Εκείνη τη στιγμή φώναξε με όση δύναμη του είχε μείνει"ΚΙΡΑ!!!ΟΧΙ!!!"
......................
"Μπακ....ΜΠΑΚ ΞΎΠΝΑ!!"Ο Μπακ πετάχτηκε όρθιος"Μα πως?Εσύ μόλις...."τότε δάκρια άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια του"Μπακ ήταν ένας εφιάλτης"είπε η Κίρα αγκαλιάζοντας τον"όλα θα πάνε καλα.Είμαι εδώ,είμαι εντάξει."ο Μπακ κατάφερε να μιλήσει μετά απο λίγο και με τρόμο ειπε"Κίρα...είδα...τη μονομαχία...Ό Μέισον....με...σκότωσε...και εσένα μαζί..."Τα μάτια τη Κίρα άνοιξαν διάπλατα από τρόμο αλλά κατάφερε να τι κρύψει"Μπακ αυτό δεν θα συμβεί"και αν συμβεί?"η Κίρα έκανε ένα βήμα πίσω και τον κοίταξε μέσα στα μάτια "ΟΧΙ δεν θα συμβεί.Σε ξέρω χρόνια και ξέρω ότι θα τα καταφέρεις.Γιατί είσαι ο ΜΠΑΚ!Είσαι γενναίος,ατρόμητος και θαρραλέος.Τίποτα από αυτά που είδες στο όνειρο δεν θα συμβούν εντάξει? " ο Μπακ την κοίταξε και είπε"Εντάξει..."Μετά από λίγο είδαν ένα αχνό φως πίσω από τα βουνα"Μπακ...πρέπει α φύγουμε"Τότε ο Μπακ σήκωσε το κεφαλή του,κοίταξε την Κίρα,μετά γύρισε το κεφαλή του,πήρε μια βαθειά ανάσα και με αποφασιστικότητα είπε"Εντάξει....είμαι έτοιμος.....
KAMU SEDANG MEMBACA
THE WOLF STORY
Fiksi UmumΑυτή η ιστορία μιλά για μια αγέλη που λεγόταν '' η αγέλη της μαύρης λύκαινας'' με πρωταγωνιστές τη κόρη του αρχηγού Κίρα και τον γιο του υπαρχηγού Μπακ.Είναι μια ιστορία με δράση,περιπέτεια,ρομαντισμό και ένταση που ελπίζω να την λατρέψετε Καλύτερη...