Αυτή η αγέλη είναι η αποκαλούμενη "τέλεια".Κατοικη στο δασος του λυκόφωτος και ειναι η κυρίαρχη.Βάζει νόμο και τάξη στην περιοχή και θυμίζει σε άλλους τα όρια και τι θέση τους.
Η αγέλη έχει αναφερθεί με πολλά διαφορετικά ονόματα. " Η αγέλη του Λυκόφωτος " ή " Η αγέλη του θανάτου" Μα το κανονικό της όνομα είναι η αγέλη της Μαύρης Λύκαινας.
Αυτό το όνομα προέκυψε από ένα περιστατικό στην αρχή της δημιουργίας της.Ήταν 2 μικρές αγέλες λύκων.Οι Μαύροι και οι Λευκοί.Οι αρχηγοί τους ήταν σε πόλεμο από την απαρχή του χρόνου. Αλλά όσο πέρναγε ο καιρός, το φαγητό λιγοστεύε, το κυνήγι ήταν ποιο δύσκολο και η ελπίδες των αγέλων για επιβίωση λιγόστευαν μέρα με την μέρα.
Αυτος ήταν ο λόγος που οδήγησε τους αρχηγούς να παρουν την απόφαση να ενώσουν τις αγέλες. Η συνάντηση έλαβε μέρος στο ποιο αρχαίο και σεβαστό μέρος της κοιλάδας. Πάνω στον ιερό βράχο που λεγόταν ότι ο πρώτος λύκος άφησε το χνάρι του.
Όλα προβλέπονταν να κυλήσουν ομαλά μέχρι που ήρθε η στιγμή να αποφασιστεί το όνομα. Οι λύκοι της Μαύρης αγέλης έλεγαν να την ονομάσουν "οι Αιμοβόροι " ενώ οι λύκοι της λευκής " χαραυγή"
Η διαφωνία έγινε τόσο έντονη που μια ακομα μάχη έμελλε να ξεκινήσει. Αλλα μπήκε στη μέση μια μαύρη λύκαινα και προσπάθησε να μεταπείσει τους αρχηγούς με τον λόγο ότι όλη αυτή η διαδικασία έγινε για να αποτρέψουν ένα πόλεμο, οχι για να αναζωπυρόσουν της φλόγες της προηγούμενης διαμάχης. Όλοι συμφώνησαν μαζί της εκτός από ένα λευκό λύκο.
Ο λύκος όρμησε στη λύκαινα με όλο το μίσος και την δυσπιστία να απλώνετε στο πρόσωπο του. Παρ'όλο που ηταν δύσκολο, κατάφεραν να τον πιάσουν και να τον ακινητοποιήσουν μα δυστυχώς ήταν πολύ αργά..... η λύκαινα ηταν νεκρή.
Μετα την εκτέλεση του λύκου η τώρα αγέλη θρήνησε τον χαμό αλυχτόντας το ποιο θλιμμένο τραγούδι. Και στο τέλος ήταν ομόφωνη η απόφαση να ονομαστη η αγέλη
"η αγέλη της Μαύρης Λυκαινας " προς τιμήν της αδικοχαμένης λύκαινας.Με τα χρόνια οι λύκοι έγιναν δυνατοί και έξυπνοι, με πολλες εμφανές αλλαγές στο τρίχωμα τους, την συμπεριφορά τους αλλα και στον τρόπο ζωής τους. Η κατάσταση έχει οδηγηθεί προς το καλύτερο αλλα και τα κυνήγια έγιναν ποιο επιτυχής κάθε φορά.
Σήμερα η αγέλη έχει 12 μέλη.Ο αρχηγός της είναι ο Μέισον,ο ποιό μεγάλος και η αγαπημένη του λύκαινα είναι η Χλόη.Έχουν μια κόρη την Κίρα.Οι ποιό ψηλοί σε ιεραρχία λύκοι είναι 6 .Αυτοί είναι που τρέφουν και γενικά φροντίζουν τη φυλή.
Μετά έχουμε και τους ποιο χαμηλούς στην ιεραρχία λύκους,επίσης 6, που είναι για την υπεράσπιση και την ενημέρωση του αρχηγού για ότι συμβαίνει στην περιοχή τους.Εκεί υπάρχει και ο λεγόμενος υπαρχηγός Λουκάς.Είναι και αυτός μεγάλος σε ηλικία αλλά όχι όσο ο Μέισον.Η λύκαινα του είναι η Χάνα και έχουν ένα γιό,τον Μπακ.
Μπορεί αυτά να σας φαίνονται ασήμαντα προς το παρόν αλλά όλα αυτά θα τα συναντήσουμε στο μέλλον....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE WOLF STORY
Genel KurguΑυτή η ιστορία μιλά για μια αγέλη που λεγόταν '' η αγέλη της μαύρης λύκαινας'' με πρωταγωνιστές τη κόρη του αρχηγού Κίρα και τον γιο του υπαρχηγού Μπακ.Είναι μια ιστορία με δράση,περιπέτεια,ρομαντισμό και ένταση που ελπίζω να την λατρέψετε Καλύτερη...