ΚΕΦΆΛΑΙΟ 10

126 15 0
                                    

Ενώ έτρεχαν μέσα στο δάσος ο Κενταλ σταμάτησε απότομα"τι συμβαίνει Κενταλ?"ρώτησε η Κίρα "Ο Μπακ.....δεν ξέρω εάν τον έχουν διώξει ακόμα...."Μα γιατί να....."Όχι τώρα Κίρα δεν έχουμε χρόνο για εξηγήσεις....παντός είναι μέρος του σχεδίου"Τότε άλλαξαν ξανά πορεία και κατευθύνθηκαν προς το σπίτι του μπακ.Όταν έφτασαν έτρεξαν άμεσος να μιλήσουν στους γονείς του."Γεια σας κύριε"είπε ο Κενταλ "Ο μπακ έφυγε από εδώ?"Ναι παιδί μου πριν από λίγη ώρα"είπε ο Λούκας με δυσκολία.Τότε η χανα ειπε"δεν θα πρέπει να έχει πάει μακριά αλλά εάν δεν τον δείτε ακολουθήστε τα χνάρια του.....το χώμα ήταν νοπο όταν έφυγε..."ευχαριστούμε πολύ κύρια "είπε η Κίρα.Ενώ ήταν έτοιμοι να φύγουν Ή Χανα πλησίασε την Κίρα,την πήρε αγκαλιά και της είπε με πονεμένη μητρική φωνή"Σε παρακαλο....να προσέχεις τον Μπακ μας και τον εαυτό σου"Ναι θα προσέχουμε....και ευχαριστούμε πολυ για όλα που κάνετε για εμάς"θέλω το καλύτερο για τον Μπακ.....τώρα φύγετε πρέπει να τον βρείτε πρίν πάει πολύ μακριά".Τότε η Κίρα και ο Κενταλ πηδηξαν από τον βράχο που πριν από λίγο είχε φύγει και ο Μπακ...
                  .......................
Ο Μπακ είχε προχωρήσει βαθειά μέσα στο δάσος.Δεν ήξερε που έπρεπε να πάει.Απλά περπάταγε άσκοπα ανάμεσα από τα επιβλητικά πεύκα.Σκεφτόταν ότι και να του συνέβαινε κάτι εκείνη την στιγμή δεν τον ένοιαζε ποια....Δεν είχε τίποτα άλλο να χάσει.Ενώ τα σκεπτόταν όλα αυτά σταμάτησε απότομα ~~Μα τι κάνω?!Δεν μπορώ να φύγω έτσι~~τότε γύρισε και άρχισε να περπατάει με γρήγορο ρυθμό προς την αγέλη~~πρεπει να δώσω ενα τελος σε αυτο.Εαν ο αρχηγός ειναι τοσο σκληρός με την ίδια του τη κόρη τότε πως θα φέρετε στην αγέλη?~~Τώρα από το θυμό του  το περπάτημα έγινε τρέξιμο.~~θα σώσω την αγέλη από αυτόν το τύραννο...Αλλά αυτό το κάνω ποιο πολύ για την Κίρα...εάν θέλει να μονομαχήσουμε θα δεκτό....Και ας είναι το τελευταίο πράγμα που θα κανω~~Τότε το οξύ,οργισμένο του ουρλιαχτό απλώθηκε μέσα στο δάσος και το τρέξιμο του έγινε ακόμα ποιο γρήγορο....

THE WOLF STORY Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang