ΚΕΦΆΛΑΙΟ 6

190 17 0
                                    

"Έλα να το σκάσουμε!"είπε ο Μπακ με ενθουσιασμό.

"πως?"απάντησε η Κίρα στο άκουσμα μια τόσο απερίσκεπτης ιδέας.

"Έλα να φύγουμε μακριά από όλους,να μην μας ενοχλήσει κανείς ποτέ ξανά!μόνο εσύ και εγώ θα αρχίσουμε την δική μας αγέλη!"

η Κίρα αναστέναξε και χαμογέλασε. Δεν ήταν ότι δεν τις άρεσε αυτή η ιδέα αλλα δεν μπορούσε να αφήσει τους πάντες πίσω της. Η αγέλη θα χρειαζόταν κάποιον στο μέλλον να τους καθοδηγήσει ως αρχηγός τους και εφόσον ήταν η μονη απόγονος της οικογένειας δεν μπορούσε να πάρει τέτοια ευθύνη στις πατούσες της. Να αφήσει την αγέλη χωρίς διάδοχο.

" Μπακ να ήξερες πόσο πολύ το θέλω αυτό αλλά και εγώ και εσύ ξέρουμε ότι δεν γίνετε!σκέψου την οικογένειά σου,τη δική μου,τι ΑΓΈΛΗ μας!"

τότε ο Μπακ απάντησε με λυπημένο ύφος "Κίρα το ξέρω αλλά αυτό που έχουμε δεν είναι αποδεχτώ εδώ και εγώ δεν θέλω να είσαι δυστυχισμένη εξαιτίας μου.Δεν θέλω να σου συμβαίνει αυτο"

Η Κίρα τον κοιταξε σοβαρή "Μπακ....εφόσον εισαι εσυ δίπλα μου και με αγαπάς τότε δεν είμαι δυστυχισμένη"

Ο Μπακ ήξερε ότι η Κίρα το έλεγε αυτό για να τον κάνει να νιώσει καλύτερα. Ανέκαθεν η Κίρα είχε αστείρευτο κουράγιο και δεν θα λύγιζε τόσο εύκολα σε μια αντιξοότητα αλλα δεν ήθελε να έχει και αυτή την έγνοια στο μυαλό της.

" και βέβαια σε αγαπάω Κίρα και πάντα θα σε αγαπώ "

"Οοο...Μπακ και εγώ θα σε αγαπώ για παντα.....επίσης" είπε η Κιρα" δεν μπορούμε απλά να φεύγουμε μακριά από τα προβλήματα μας. Δεν ειναι σωστο ουτε καν ώριμο. Οσες φορες αντιμετώπισης ρνα προβλημα τοσο ποιο δυνατός γίνεσαι"

"Ναι....."ειπε Ο Μπακ υποκύπτοντας στην λογική της Κίρα.

"γι αυτό εγώ λέω να μείνουμε προς το παρόν με την αγέλη και εάν δούμε πραγματικά ότι αυτό δεν δουλεύει και δεν υποκύψουν οι γονείς μου τότε θα φύγουμε....σύμφωνοι?"η φωνή της Κίρα έγινε ποιο εύθυμη

Τότε ο μπακ πλησίασε ποιο κοντά της,έκλεισε τα μάτια του και ακούμπησε απαλά τη μουσούδα του πάνω στης Κίρα.Όταν άνοιξε τα μάτια πήγε ένα βήμα πίσω,την κοίταξε μέσα στα βαθειά,μπλε πανέμορφα μάτια της και ειπε"σύμφωνοι....αλλά πολλούς όρους έβαλες"της έκλεισε το μάτι και αυτή γέλασε

" Μπακ"είπε γελώντας.Μετά αναγκαστικά πήραν το μονοπάτι που οδηγούσε προς την αγέλη.Όταν απομακρύνθηκαν αρκετά ακουστικε ένα δυνατό και οξύ ουρλιαχτό.Η Κίρα και ο Μπακ κοίταξαν πίσω τους αλλά δεν είδαν τίποτα.Άραγε...σε ποιόν ανήκε αυτό το οργισμένο ουρλιαχτό?..

THE WOLF STORY Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz