ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

95 14 1
                                    

Ήταν πολύ κοντά...Μπορούσε να μυρίσει τον αρχηγό.Κάθε βήμα που έκανε,κάθε χνάρι που άφηνε στο χώμα τον οδηγούσε ακόμα πιο κοντά στον εχθρό του.Έτσι μετά από λίγο άρχισε να διακρίνει την σπηλιά που βρισκόταν ο αρχηγός.Μόλις έφτασε κρύφτηκε πίσω από ένα μεγάλο θάμνο.Μπροστά του,ακριβός μπροστά από το θάμνο που κρυβόταν,καθόταν ο αρχηγός.Τότε εκείνη τη στιγμή κρίθηκε να πάρει μια απόφαση που πιθανόν να άλλαζε τα πάντα στη ζωή του.Είχε 2 επιλογές.Η πρώτη ήταν και η εύκολη.Να παίξει άτιμα.Να ορμησει πάνω στον αρχηγό,εφνιδιαζοντας τον και να τον έριχνε κάτω αμέσως.Η δεύτερη όμως ήταν,ναι μεν η σωστή αλλά ήταν και η δύσκολη.θα έπρεπε να φανερωθεί και να προκαλέσει τον αρχηγό με βάση τον αρχαίο κανονισμό της αγέλης.Αυτός ο κανονισμός έθετε 2 όρους.Ο πρώτος ήταν ότι ο χαμένος θα έπρεπε να υπακούει πιστά τον Νικητή της μονομαχιας και ο Δεύτερος όρος ήταν ότι ο Νικητής έπρεπε ή να σκοτώσει τον χαμένο ή να δείξει έλεος.Όσο το σκεφτόταν ο Μπακ,τόσο ποιο πολύ ήθελε να κάνει τη πρώτη επιλογή.Μα τότε ήρθε στο μυαλό του η Κίρα~~Ή Κίρα δεν θα ήθελε ποτέ να είμαι άτιμος...και επίσης τον να είμαι άτιμος δεν είναι του χαρακτήρα μου~~Οπότε μάζεψε όσο κουράγιο είχε και βγήκε από την κρυψώνα του.Ομως ο αρχηγός τελικά δεν ήταν μόνος.Όλο το συμβούλιο της αγέλης ήταν εκεί.Μόλις ειδαν τον Μπακ όλοι ξαφνιαστηκαν και ο Μέισον είπε με ένα υποκωφο γρυλισμα"εσύ!"Ο Μπακ όμως δεν πτοήθηκε" Ναι εγώ είμαι,ο Μπακ"Τότε όλοι οι λύκοι πήραν θέσει ετοιμότητας."όχι...αυτο δεν σας αφορά"είπε ο Μέισον"εσύ....Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να είσαι εδώ?Φύγε τώρα αλλιώς θα μετανιώσεις για όλα όσα έχεις κάνει!!"Κύριε,δυστυχώς σας πληροφορώ ότι κάνετε λάθος.Έχω κάθε δικαίωμα να βρίσκομαι εδώ,σε αυτό το μέρος."τότε ο Μέισον είπε με ένα σαρκαστικό ύφος"Α ναι?!και ποιος σου το έδωσε κοπρίτη?"Το αξίωμα μου ως ο πραγματικός αρχηγός της αγέλης......

THE WOLF STORY Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang