Bıçak yarası gibi tüm bedenin ısırık yaralarıyla dolmuştu. Üst üste gelen ısırıklara boyun eğerek delice aşktan bağırmalara boğulmuştun. Bir eli tüm vücuduna sürtünüyor, öbür eli ise aşağıda bağırmalarına şevk katarak, seks yapıyordu. 'Yeter!'diye düşündü Jongin. Kocaman elleriyle seni ters yatırdı ve alt tarafın yukarı bakacak şekilde başını aşağı bastırdı. Önce ağzına aldığı iki pafmağını yavaşça üstüne sürmeye başladı, inanılmaz bir zevk veriyordu. Bağırmaya, tiz "ah" sesleri çıkarmaya devam ettin. Bir müddet daha parmağıyla git gel yaptıktan sonra küçüğünü hazırlamak için seni geri çevirdi ve küçüğünü ağzına yaklaştırdı.
Bir an ölecekmiş gibi hissettin ama Jongin'in seni ne kadar istediğine tanık olunca heyecandan ölesiye ısırmaya başladın onu. Jongin bu hareketlerine bayılıyordu.
Alt bedenine doğru yöneldi, alt deliği iyice süzdü. Yüzündeki perişan fakat şevkten bağıran ve delice sana bakan ifade küçük deliğinin biraz olsun rahatlamasına sebep olmuştu. Bu fırsatı yakalayarak Jongin doğruldu ve küçüğünü deliğin tümüne yavaşça soktu. Git gel yaparken başını arkaya atıyor, sıcak çeşmelerde akıyormuş gibi zevkden dört köşe oluyordu. Kasları Jongin terledikçe çok seksi görünüyordu. Git gelleri hızlandırdıkça dişlerini sıkıp soluklarını sıklaştırıyor, gözlerini kapatıp yüzünü pencereden süzen ay ışığına uzatıyordu. Terli vücudunda gezinen ay ışınları gözlerini aydınlatıyordu, bu anın sonsuza dek senin olmasını, bu güzel varlığın, Jongin'in sadece sana ait olmasını ve sana harika şeyler göstermesini istiyordun. Aşık olduğun adamın seni öpücüklere boğmasını, ellerini tüm vücuduna ateşçe yaymasını istiyordun...
Ertesi sabah uyandığında Jongin'i çırılçıplak yanında uyurken buldun. Bir süre onu tüm güzelliğiyle süzdün, ardından bir elinle yumuşakça boynunu dolaştın ve göğsünle beraber tüm vücudunu onunkine bastırdın. Sıcaklığını hissetmiş olacak ki Jongin, yüzünü sana çevirip saçlarından öptü. Sonra bir kez daha ve bir kez daha uzunca öptü saçlarını. Tüm çıplaklığıyla karşısındaydı aşık olduğu kadın...Nefes kesici bedeniyle her yerine dokunmaktaydı o güzel kadın. Jongin'in dudaklarını hissetmek istiyordun yine yatağın bir köşesinde, saatlerce öpüşmek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Jongin: Bir aşk hikayesi
Storie d'amoreMerhaba gençlik Bu sefer Jongin-smut ile sizi karşılamaktayım... Uzun bir hikaye olacak...sabrınız için şimdiden teşekkürler... Umarım beğenirsiniz^^