Sabah uyandığımda Kremin hâla uyudğunu görünce şaşırdım. Şimdiye kadar çoktan uyanmış olmalıydı, ama uynmamıştı. Telefonu elime alıp saate baktım. Saat yediyi geçiyordu. Bugün pazartsi okul evet okulu unuttum, hemen kalktım, saçlarımı toparlayıp gemiden çıtım. Dün yorucu bir gün olduğu için Kerem uyuyordu. uyndırmadan çıktım. Umarım merak etmez.
Eve gidip üzerimi değiştirmeye vaktim yoktu. Dünkü kıyafetimle kalacaktım. Okula vardığımda. Herkes tuhaf bir şekilde bana bakıyordu, anlayamadım. Üzerime baktım. Tuaf mıydım. Hayır,
Ne hayırıya Ceyda üzerine baksana cift kıyafetiyle gelmişim. Bunu unutmuşum. O yüzen herkes bana bakıyordu. Ama bunda garip bir durum olduğunu sanmıyorum.
Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım. Çok yorgundum. Masaya doğru uzanıp telefonu aldım. Sabahın bu vaktinde arayan kim. Berktan. Niye arıyorsun kardeşim sabah sabah. Telefonu kapatım, uykuya dalmadan yine ısrarlı çalınca mecburen baktım. Efendim Berktan bu kadar önemli olan ne sabah sabah ısrarlı bir şekilde arıyorsun kardeşim.
Uyan Kardeşim uyan. Mevzu deirin. Gazetelere çıkmışsınız. Ceyda senin gerçekten kim olduğunu öğrenmiş yada daha öğrenmemiş öğrenmesi an meselesi.
Yatığım yerden hemen kalktım, Ceyda yok Berktan. Notta bırakmamış, hemen gidyoruz bütün gazeteleri toplamaya sonra yayın ajanslarına haber ver kaldırsınlar çabuk acele et. Tamam kardeşim. Bende bu sırada Ceydayı arayayım. Elini çabuk tut.
Bu neya herşey üst üste gelemek zorundamıydı bir gün zor oldu Ceydayla birlikte olalı. İnşallah öğrenmeişsindir. Ya öğrenmişsen. Off aç şu telefonu aç. Kıracam şimdi şu telefonu. Lütfen aç şu telefonu cevap ver.
Ne oldu ki! Şimdi Dersteyim Kerem ısrarlı arıyorsun. Mesaj gönderdim.
Bende simdi merak ettim. Kötü birsey yotur inşallah.
Mesaj geldi. Lütfen Ceyda sen ol. Ne oldu ki! Şimdi Dersteyim Kerem ısrarlı arıyorsun. Ohh içim bir nebzede olsa rahatladı demek hala öğrenmemiş.
Sabah bana haber vermeden çıkmışsın merak ettim. Canım.
Alo Berktan ne yaptın kardesim. Hemen hemen bitti sayılır gazeteler satılmayacak kaldırıldı yayından sen ne yaptın. Bende btirdim. Bazı yerlere yetişmemişti onlara yetişmesini englledim. Sorun bitti sayılır.
Müsait bir yerde arabayı sağa çekip durdurdum. Kerem anlatmalısın artık, işler kötüye gitmeden söylemeliyim. Dün çok güzel gündü. Bugün herşeyi öğrenirse tepkisinin büyük olacağını biliyorum. Öğle yemeğinde anlatacam. Evet yoksa bu böyle devam edemez.
Dersten çıktın mı?
Evet.Telefonu elime aldım. Aradım.
Efendim Kerem.
Ceyda müsaitsen öğle yemeğini beraber yiyelim diyecektim.Olur. Nerde
Ben gelip seni alacam.
Tamam asistan Kerem.
Görşürüz kendine iyi bak.İşlerimi bitirdikten sonra. Ceydayı almak için okula vardığımda birkaç kişinin tuhaf bakışlarıyla karşılaştım. Görenler olmuş. İyiki Ceydayla muhabbet etmemisler.
-Nasılsın prenses. Bu sabah bana haber vermeden neden çıktın. Çok merak ettim seni.
-Çok güzel uyuyordun. Dünde baya yorulmuştuk. Seni kaldırmak istemedimAtla bakalım önce öğele yemeği yiyeceğiz sonra sana anlatmam gereken birkaç konu var.
-Mevzu ne önemli mi?
-Evet önemli.Lokantaya gidip yemek yedikten sonra. Aşağıya inip banklardan birinde oturduk. Seni dinliyorum Kerem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL KIZ
Ficção AdolescenteYaşanması mümkünken yaşanmamış her aşk, gün gelir bizden bunun hesabını sorar. Benim daha çok kaybedecek bişeyim yokken, kazanacak çok şeyin olduğuna farkında olduğumdan. Attığım adımlarda bi lakis hazımsızlık varsa bu benden değil. Sizden kaynakl...