Η Δάφνη και Άρης απομακρύνονται λίγο από το κατάστρωμα και μιλάνε έντονα.
Δάφνη:" Άρη σταμάτα αυτό που κάνεις γιατί θα τσακωθουμε."
Άρης:" Τι κάνω δηλαδή;"
Δάφνη:" Μη μου κάνεις τον ανιξερο γιατί με νευριάζεις ακόμα περισσότερο."
Άρης:" Δε καταλαβαίνω." λέει και συνεχίζει να κοιτάει τη Δανάη.
Δάφνη:" Το ότι κοιτάς από την ωρα που ανεβήκαμε στο καράβι τη Δανάη πιστεύεις δε το έχω δει. Τόσο ωραία είναι που ακόμα και τώρα τη κοιτάς;"
Άρης:" Δεν ισχύει κάτι τέτοιο."
Δάφνη:" Έχω μια ιδέα επειδή σε βλέπω ότι θέλεις πολύ να πας να της μιλήσεις, χωρίζουμε και είσαι τώρα ελεύθερος και να την κοιτάς και να της μιλάς και ότι άλλο θες.
Άρης:" Σοβαρά μιλάς τώρα; Αφού ξέρεις ότι σε αγαπάω.
Δάφνη:" Επειδή μάλλον δε το ξέρω, καλύτερα να πας να κάτσεις με τη Δανάη."
Άρης:" Αυτή είναι η τελευταία σου κουβέντα;"
Δάφνη:" Ναι,άντε τώρα στη καινούργια σου κοπέλα γιατί πολλά μας τα κάνες."
Άρης:" Οκ. Θα το μετανιώσεις όταν θα καταλάβεις τι σημαίνεις για μένα." λέει και τη πλησιάσει
Δάφνη pov
Σημαινα τόσα για αυτόν που την ίδια στιγμή που χωρίσαμε πάει να τα ζητησει από την άλλη.
Ναταλία:" Δάφνη είσαι καλά;"
Δάφνη:" Τι, ε ναι μια χαρά."
Ναταλία:" Ξέχασε τον δε τον χρειάζεσαι."
Δάφνη:" Άμα μπορούσα θα το είχα κάνει από καιρό." λέω κλαίγοντας και τρέχω στην αγκαλιά της, ήταν εκεί πάντα όταν τη χρειάζονταν.
Αφού ηρεμισα λιγο γυρίσαμε στη παρέα μας.
Μυρτώ:" Παιδιά θέλω να σας ομολογήσω κάτι."
Όλοι μαζί:" Τι;"
Μυρτώ:" Κοντά στο σπίτι μου μένει ένα παιδί ο Άγγελος, τον οποίο εδώ και καιρό έχω ερωτευτεί."
Ναταλία:" Σοβαρά μιλάς, και τόσο καιρό γιατί δεν είχες πει τίποτα;"
Μυρτώ:" Ε να ντρεπόμουν λίγο."
Όλοι μαζί:" Είσαι ηλίθια."
Νεφέλη:" Κανόνισε με το που φτάσουμε θα μας τον γνωρίσεις."
Μυρτώ:" Ε να μωρέ του είπα πως θα έρθουμε και μου είπε πως θα έρθει να μας πάρει από το καράβι."
Ιόλη:" Α μάλιστα, μάλιστα πονηρουλα. Και όλα αυτά πόσο καιρό συμβαίνουν;"
Μυρτώ:" Όχι πολύ, μόνο 4 μήνες.
Όλοι μαζί:" Πόσο;"
Μυρτώ:" Ελάτε βρε παιδιά, εγώ λέω να συνεχίσουμε το παιχνίδι μας τώρα και τα υπόλοιπα θα τα πούμε όταν φτάσουμε."
Ιόλη:" Καλά μη νομίζεις πως θα τη γλιτώσεις αλλά τέλος πάντων προς το παρόν."
Νεφέλη pov
Συνεχίζαμε να παίζουμε αλλά εγώ δε μπορούσα να ξεκολλήσω το βλέμμα μου από αυτόν. Καθόταν απέναντι από εμάς, την είχε αγκαλιά του και ενώ αυτός κοιτάς τη θάλασσα αυτή από ότι έβλεπα του μίλαγε συνεχώς. Μα καλά δε τον έχει κουράσει.Καλυτερα να σταματήσω να τον κοιτάω και να περάσω καλά σαν να μη συμβαίνει τίποτα.Γιώργος pov
Άραγε τι να σκέφτεται τώρα, δε άντεξα άλλο γύρισα να τη κοιτάξω ήταν τόσο όμορφη, έπαιζε με τους φίλους της και εμένα δε μου είχε δώσει καθόλου σημασία. Και αυτή η Ειρήνη όλο παράπονα είναι δεν έχει σταματήσει να μιλάει και το χειρότερο έχει μπεί μεσα στην αγκαλιά μου χωρίς να θέλω. Πόσο θα ήθελα να τη ρίξω κάτω και να πάω να κάτσω δίπλα στη Νεφέλη μου.Μα τι με έχει πιάσει, είναι 8 χρόνια μικρότερη, μάλλον θα φταίει η αύρα του καλοκαιριού. Το πήρα απόφαση θα......
YOU ARE READING
Φταίει η ηλικία ;
Teen FictionΗ Νεφέλη μια κοπέλα ερωτευμένη με το δάσκαλο του χορού της από τα 14 της έως και τώρα που έχει γίνει 19, άλλαξε αποτομα. Άραγε έφταιγαν τα 8 χρόνια διαφοράς που είχαν ή ήταν και άλλοι παράγοντες που για αυτόν ήταν αδιάφορη μέχρι τη στιγμή που κατάλα...