Είδα τον Γιώργο με την Ειρήνη στο τραπέζι μας γιατί καθόταν εκεί μαζί με τους φίλους μου με ποιο δικαίωμα. Από τη άλλη όμως είχα το Μάνο και άρχισα να ηρεμώ στη σκέψη του. Προχωρήσαμε στο τραπέζι μας.
Ιόλη:" Καλώς τους!"
Νεφέλη:" Ήρθαμε και εμείς τι κάνετε?"
Γιώργος:" Γεια σας πως πάει."
Νεφέλη:" Α τι κάνεις Γιώργο πως πάει ειρήνη;"
Ειρήνη:" Καλά" απαντάει με υφακι ηθελα να της πω χέστηκαμε άλλα συγκρατήθηκα.
Γιώργος:" Να είδα εδώ τα παιδιά και λέω ας κάτσουμε όλοι μαζί αν δεν έχετε και εσείς θέμα"
Νεφέλη:" Κανένα πρόβλημα" λέω και κοιτάω τον Μάνο.
Γιώργος:" Νεφέλη, δε θα με συστήσεις με το παιδί."
Νεφέλη:" Είναι ένας φίλος μου ο Μάνος."
Γιώργος:" Μόνο φίλος" λέει και καλά για πλάκα.
Κοίταξα το Μάνο και είπα " Θα δείξει" με ένα βλέμμα πολλά υποσχόμενη.
Μάνος:" Έχει ήδη δείξει" είπε και έβαλε το χέρι τους τη μέση μου."
Κοίταξα το Μάνο και μετά το Γιώργο δε ήξερα τι να κάνω είχα μπροστά το παλιό μου έρωτα και το καινούριο ποιον να διαλέξω. Αποφάσισα πως αυτός που δε με πληγώνει και μου δίνει όλη τη στοργή και την αγάπη που χρειάζομαι αξίζει να με έχει για αυτό είπα μόνο μια φράση. "Τελικά μάλλον είναι το αγόρι μου" είπα και ο Μάνος έσκασε ένα χαμόγελο τόσο μεγάλο σε αντίθεση με το Γιώργο που έβγαζε φλικτενες από τη ζήλια του. Δε με νοιάζει όμως πια είχα βρει αυτό που έψαχνα και ήμουν χαρούμενη μαζί του. Από τη παρέα άρχισαν οι σπόντες σαν βροχή έπεφταν. Είχα κοκκινησει και τους έκανα νόημα να σκάσουν αλλά τίποτα αυτοι.
Ωστόσο παρατήρησα τη Μυρτώ που καθόταν δίπλα δίπλα με τον Άγγελο και μιλαγαν με τέτοια προσήλωση ο ένας στον αλλον δεν είχαν ακούσει τίποτα για τις νέες εξελίξεις.
Άγγελος pov
Είναι κούκλα δε μπορώ να φύγω από κοντά της θέλω τόσο πολύ να είναι μαζί της αλλά αυτή σίγουρα με βλεπει σαν φίλο.
Μυρτώ pov
Αχ τον αγαπώ τον αγαπώ τον αγαπώ. Μιλάει τόση ώρα αλλά δε μπορώ να προσέξω τα λόγια του μόνο τα μάτια του κοιτάω. Άντε κάνε το πρώτο βήμα αφού το νιώθω πως αισθάνεσαι και εσύ κάτι για μένα σε παρακαλώ.
Άγγελος pov
Θα της μιλήσω ως εδώ ήρθε η ώρα δε θα είμαι δειλός θα της τα πω όλα.
Άγγελος:" Μυρτώ,... θέλω να σου πω κάτι αλλά δε ξέρω πως θα το πάρεις."
Μυρτώ:" Πες μου σε ακούω"
Μυρτώ pov
Αν είναι αυτό που σκέφτομαι πρέπει να συγκρατηθω και να μην ουρλιάζω σαν χαζό.
Άγγελος:" Λοιπόν θέλω να σου πω πως...........
YOU ARE READING
Φταίει η ηλικία ;
Teen FictionΗ Νεφέλη μια κοπέλα ερωτευμένη με το δάσκαλο του χορού της από τα 14 της έως και τώρα που έχει γίνει 19, άλλαξε αποτομα. Άραγε έφταιγαν τα 8 χρόνια διαφοράς που είχαν ή ήταν και άλλοι παράγοντες που για αυτόν ήταν αδιάφορη μέχρι τη στιγμή που κατάλα...