Μυρτώ pov
Ποπό τώρα θα τον πλησιάσω και δε θα κοκκινησω, δε θα κομπιασω και κυρίως δε θα γίνω ρεζίλι. Βαθιές ανάσες και πάμε.
Μυρτώ:" Γεια σας παιδιά."
Άγγελος:" Καλώς ήρθατε στο όμορφο νησί μας. Λοιπόν ας γνωριστούμε εγώ είμαι ο Άγγελος και από εδώ ο κολλητός μου Μάνος.
Μάνος:" Καλημέρα, χάρηκα για τη γνωριμία."
Ιόλη:" Εγώ είμαι η Ιόλη χαίρω πολύ."
Ναταλία:" Εμενα με λένε Ναταλία και από εδώ το αγόρι μου ο Δημήτρης."
Αχιλλέας:" Με λένε Αχιλλέα. Αυτή είναι η Έλλη, η κοπέλα μου." η Ιόλη είχε μουτρωσει αλλα μετά θυμήθηκε πως πρέπει να τον ξεχάσει.
Νεφέλη:" Παιδιά εγώ είμαι η Νεφέλη χάρηκα."
Δάφνη:" Τελευταία και καλύτερη χαχαχα εγώ είμαι η Δάφνη."
Άγγελος:" Αφού γνωριστήκαμε τι λέτε πάμε για ένα καφέ στο λιμάνι ή θέλετε πρώτα να πάτε σπίτι;"
Μυρτώ:" Ας πάμε μια βόλτα και μετα γυρίζουμε."
Νεφέλη pov
Που είναι αυτός που πήγε γαμωτο δε πρόλαβα να δω προς τα πού κατευθύνθηκε. Δε πειράζει κάποια στιγμή θα συναντηθούμε μικρή είναι Σκιάθος που θα πάει.
Ιόλη:" Άντε λοιπόν τι περιμένουμε."Δύο ώρες αργότερα
Νεφέλη pov
Περάσαμε πολύ ωραία και έτσι κανονίσαμε να πάμε για ποτό το βράδυ στη παραλία. Η Μυρτώ πέρναγε υπέροχα αφού ήταν συνέχεια με τον Άγγελο που φαινόταν πως δε του είναι ασήμαντη. Όταν φτάσαμε στο σπίτι τα αγόρια φύγανε μιας και θα μένα σε ξενοδοχείο και έτσι είχαμε το ελεύθερο να συζητούμε και να ετοιμαστουμε.
Ναταλια:" Κορίτσια, ποια είναι η γνώμη σας για μένα και
το Δημήτρη;"
Όλες μαζί:" Είστε τέλειοι!"
Ναταλία:" Αχ είμαι πολύ ευτυχισμένη, αλλά από την άλλη νιώθω απαίσια μου οι φίλες είναι όλες σκατα στα προσωπικά τους και μάλιστα η μία χώρισε πριν λίγες ώρες." πετάει υπονοουμενο και κοιτάει τη Δάφνη.
Δάφνη:" Ρε είμαι μια χαρά νταξει τον αγαπάω αλλά δε θα ανέχομαι να με κοροϊδεύει μες στη Μουριά μου. Ούτως ή άλλως υπάρχει και κάποιος άλλος που γνώρισα στο καράβι και μου ζήτησε να βρεθούμε."
Νεφέλη:" Τι πράγμα, για αυτό δε έχεις πέσει σε κατάθλιψη ακόμα."
Δάφνη:" Εμα όχι θα σκάω για το κάθε άντε μη πω τι. Θέλετε να σας πω για τον Χρήστο έτσι το λένε."
Ιόλη:" Εννοείται ρωτάς κιόλας"
Δάφνη:" Λοιπόν όλα ξεκίνησαν όταν βγήκα απο τη τουαλέτα που χα πάει να φρεσκαριστω. Πέρασα λοιπόν χωρίς να κοιτάξω από μπροστά του και του έριξα καταλάθος τα πράγματα που κουβαλούσε. Αφού τον βοήθησα να τα μαζέψει με προσκάλεσε να κάτσω για λίγο μαζί του. Τι να αρνιομουν δε θα ήταν σωστό. Έτσι έκατσα και μιλάγαμε μιλάγαμε και δε σκέφτηκα ούτε λεπτό τον άλλον πέρναγα τόσο όμορφα μαζί του πολύ καλό παιδι και φάνηκε πως του αρέσω αλλά δε ξέρω μου ζήτησε πάντως το τηλέφωνο μου και το έδωσα. Αυτά."
Ναταλία:" Αυτά και το λες έτσι απλά εσύ κούκλα μου βρήκες αγορι και ξέχασες τον άλλον και είσαι έτσι.;"
Ιόλη:" Τρέχα και πατρόν τηλέφωνο να έρθει και αυτός μαζί μας το βράδυ μην είσαι χαζό και αν είναι ο άλλος εκεί θα σκάσει."
Δάφνη:" Ναι αλλά εγώ δε θέλω να τον κάνω να ζηλέψει τελείωσε για μένα τη στιγμή που κάθισε δίπλα της αφήνοντας εμένα. Για τον Χρήστο νομίζω πως μου δημιουργούνται κάποια συναισθήματα αλλά δε θέλω ακόμα να ου δώσω ελπίδες και μετά να τον πληγώσω."
Μυρτώ:" Άκου να δεις το βράδυ θα είμαι εγώ με τον Άγγελο, η Ναταλία με τον Δημήτρη, η Ιόλη σίγουρα κάποιον θα βρει εκεί και η Νεφέλη νομίζω πως έχει ήδη βρει."
YOU ARE READING
Φταίει η ηλικία ;
Teen FictionΗ Νεφέλη μια κοπέλα ερωτευμένη με το δάσκαλο του χορού της από τα 14 της έως και τώρα που έχει γίνει 19, άλλαξε αποτομα. Άραγε έφταιγαν τα 8 χρόνια διαφοράς που είχαν ή ήταν και άλλοι παράγοντες που για αυτόν ήταν αδιάφορη μέχρι τη στιγμή που κατάλα...