Νεφέλη pov
Αυτή ήταν η χειρότερη τροπή που θα ελεγε κανείς ότι θα έπαιρνε το κρυφό ραντεβού μου με το Γιώργο.
Νεφέλη:" Μάνο μου."
Μανος:" Τι κάνεις εδώ με αυτόν και μη πεις τη συνηθισμένη φράση."
Νεφέλη:" Όχι όχι παρεξηγήσεις να σου εξηγήσω ο
Μάνος:" Δηλαδή είναι φυσιολογικό 10:00 το βράδυ να βρίσκεσαι με έναν άντρα στο πάρκο;"
Νεφέλη:" Δε κατάλαβες εγώ κατέβηκα να μαζέψω κοχύλια για τις μπομπονιέρες και ήταν εδώ αυτός και απλά έτυχε να συναντηθούμε σε παρακαλώ πίστεψε με."
Μάνος:" Αλήθεια λεει ρε;"
Ο Γιώργος με κοιταει καλά καλά και με ενα θλιμμένο βλέμμα και απαντάει ευτυχώς.
Γιώργος:" Αλήθεια λεει αλλά πρέπει να πηγαίνω τώρα με περιμένει η Ειρήνη...... μου."
Δε μπορουσα να πιστέψω αυτό που γινόταν εκείνη την στιγμή ο άνθρωπος που ήμουν ερωτευμένη από τα 14 μου έκανε ερωτική εξομολόγηση και εγώ τον έδιωξα. Τι με έχει πιάσει τι έχω πάθει; Φταίει το ότι είμαι με τον Μάνο ή το ότι θέλω εκδίκηση. Το Μάνο τον αγαπάω αλλά τον Γιώργο τον έχω ερωτευτεί τι είναι πιο δυνατό.
Μάνος:" Πάμε να σε βοηθά να βρεις κοχύλια μην είσαι μόνη σου τέτοια ώρα"
Νεφέλη:" Μάνο με αγαπάς;"
Μάνος:" Είσαι η ζωή μου γίνεται κάποιος να μην αγαπάει τη ζωή του;"
Νεφέλη:" Αν σου ζητουσα τα αστέρια θα μου τα έδινες;"
Μάνος:"Όχι !"
Νεφέλη:" Γιατί;"
Μάνος :" Γιατί θα σε πονούσαν"
Νεφέλη:" Τι εννοείς;"
Μάνος:" Δε θα ποναγες αν θα σου έβγαζα τα μάτια. Γιατί τα μάτια σου είναι τα μόνα αστέρια που βλέπω στον ουρανό."
Έμεινα να τον κοιτάζω με είχε αποστωμωσει δε ήξερα τι να πω ούτε αν έπρεπε να μιλήσω εκείνη τη στιγμή.
Νεφέλη:" Σε αγαπαω!"
Ο Μάνος με πλησίασε και με πήρε αγκαλιά, ένιωσα ασφάλεια και ήμουν πλέον σίγουρη πως στη ζωή μου όλα αυτά που μου πρόσφερε ο Μάνος ήταν αναγκαία για αυτό και θα εκανα τα πάντα για να είμαστε όσο περισσότερο καιρό μαζί ή και για πάντα. Με πήγε σπίτι και όταν ανέβηκα τα κορίτσια που είχαν καταλάβει με ποιον ήμουν άρχισαν τις ερωτήσεις. Αφού τους εξήγησα είχαν όλες συγκινηθεί και ανυπομονούσαν για τη δικιά μου απαντήσει στη πρόταση που σίγουρα κατά τη γνώμη τους θα μου κάνει. Τι να πω δε ξέρω έχουν πολύ φαντασία χαχα!!
.............................................................
Γεια σας ξανά!!! Για πείτε πως σας φαίνεται η ιστορία περιμένω σχόλια και ιδέες για την ιστορία!!
STAI LEGGENDO
Φταίει η ηλικία ;
Teen FictionΗ Νεφέλη μια κοπέλα ερωτευμένη με το δάσκαλο του χορού της από τα 14 της έως και τώρα που έχει γίνει 19, άλλαξε αποτομα. Άραγε έφταιγαν τα 8 χρόνια διαφοράς που είχαν ή ήταν και άλλοι παράγοντες που για αυτόν ήταν αδιάφορη μέχρι τη στιγμή που κατάλα...