Cristina pov after 4 weeks
Stau in pat și plâng.Nu știu de ce o fac,dar mă simt goala...in suflet oarecum....
Am impresia că Edi ascunde ceva....
Daca noi locuim aici..ce căutam în România...De ce avem nume așa diferite,de ce simt că nu aici este locul meu de fapt....
În telefonul meu,un iPhone 5S negru,deși eu mi l aminteam alb cu flori,nu sunt decât câteva contacte.
Edi
Alex
Miha(Edi mi a zis că e cea mai buna prietena a mea,dar eu nu mai țin minte asta)
Ella(o prietena pe care mi am făcut acum ceva timp)Și atât...nici multe poze nu am...
Edi mi a spus că în câteva zile vom reîncepe școală..nu cunosc pe nimeni,e o școală nouă...
A doua zi
Mă trezesc și îmi fac rutina..
Mă îmbrac cu o pereche de pantaloni negri rupți în genunchi,un tricou cu o fata care face o poza,un hanorac cu niste scrisuri pe el și îmi iau tenesii.
Îmi pun câteva cărți în ghiozdan și cobor.Baietii mă așteptau să luăm dejunul.
E:Neata copilaș!zice el și mă sărută pe creștetul capului.
A:Mi am făcut o iubita...
C:Mă bucur pentru tine,frățioare!zic eu zâmbind.
După altele discuții obisnuite,cineva suna la ușă...era Ella
El(Ella,că mno,Edi e E 😂):Buna sunshine!
C: Gajika,hai la școală!
Îmi zâmbește probabil neitelegand ce am zis și pornim.
Edi pov
Alex și Criss pleacă la școală.Eu nu merg la prima ora pt că mate și pt că da așa vreau...
Versurile melodiei "Can you feel my heart" de la BMTH(medie)rasuna prin camera.
Merg in sufragerie și văd că mă suna...Mihaela?De unde are noul meu număr....
M:Edi?Alo?
E:De unde...
M: Poveste lunga.. unde sunteți?
E:De ce?
Din cealaltă parte a telefonului se aude o voce necunoscută.
-Pui,cu cine vorbești?
Pui?super...are pe altul....m a uitat...
E:Ce vrei de la mine?
M:Edi,te rog,e ceva important....
Nu apuca să continue că îi închid...nu mi se întâmplă de obicei,dar pt Miha...of,pur și simplu îmi vine să plâng.
Știu știu,scurt și sec,dar macar am pus Next...
CITEȘTI
Meditatii la matematică
Teen Fiction'' -A ta?Nu pot fi a ta!Sunt un dezastru,nimeni nu vrea niciodată nimic de la un dezastru! -Iti voi demonstra că pot tine acest dezastru sub control! '' Ce se va întâmpla când acest dezastru va începe să simtă adevărata iubire?Dar si mai important...