XIV

498 45 18
                                    

Criss pov

C:Edi...eu...

Se apropie rapid de mine.......și mă ia in brate...

E:E ok.....ne descurcam noi....acum...întoarce te..

Mă uit la el ciudat și mă întorc...

C:Masoon!!!!

Mă ia in brate și mă sărută scurt...

C:Să nu mă mai sperii așa niciodată!

M: Niciodată!

E:Am...salutare tuturor,vi l prezint pe doctorul care trebuie sa l consulte pe cel care a dormit 2 luni...

D: Mulțumesc de prezentare,Edi....spune el și noi râdem.

Îl pup pe Mason pe obraz și ies cu Edi din salon.

Peste 4 luni

Azi merg cu Mason și Edi la control.Voi afla ce este copilul....debea aștept...

M:Eu vreau fata!

E:Și eu!

A:Eu vreau băiat!

C:Eu nu mi fac așteptări.Vreau să vă văd fetele dezamagite.!

M&A&E:SADICO!Nici sarcina nu te schimba!

Chicotesc și îmi dau ochii peste cap...
Ajungem la spital și ne punem sa așteptăm.

Edi și Alex se duc la magazin că le e pofta de cipsuri și Mason se uita la niste tablouri.Artistul lui mama!

Privesc in fata și văd o fata cu parul roșcat turbat plângând.Instinctul mă face să mă apropii de ea...ce am...

C:Ești bine?Ce ai pățit?!

?:Nu l vrea!Nu l vrea și pentru asta m a părăsit!Am făcut tot pentru el,am fugit și de poliție!

C:Cine,de cine?

D:Cristina,hai....!

C:Stai aici,mă întorc!

Nu își ia ochii din pământ,plânge și doar afirma.

C:Știți cine e fata aceea?

D:Da.Riva,a rămas însărcinată cu un băiat pe care îl caută politia,acum sta pe străzi de ceva timp.Politia a anchetat o pentru complot,dar au lăsat o in libertate pentru că e minoră și însărcinată...

Dau din cap încercând să procesez ce a zis doctorul.Nici nu îmi dau seama că Mason tipa de fericire in jurul meu.

M:FETITA!Ți am spus că e fetiță!Fetiță lui tata,o să am grijă de tine și o să te iubesc și o să ți iau toate ce vrei.Sunt cel mai fericit!spune el ținând mâinile pe burtica mea.

C:Fetiță...repet eu in șoaptă punandu mi mâinile pe mâinile lui Mason.

D: Sunteți cel mai fericit cuplu de adolescenți cu(,)copil pe care îl am la consultat.

Zâmbesc și in timp ce Mason vorbea cu doctorul mă întorc la Riva.

C:Hei.Eu sunt Cristina!spun îndreptând mâna spre ea.

R: Riva!spune afișând un zâmbet trist și dând mana cu mine.

C:Câți ani ai?

R:15,fac 16 in doua zile.

C:Doamne...ce nenorocit...

R:Știu....dar,eu tot țin la copil...nu vreau să îl avortez...nu are nicio vina...

C:Câte luni?

R:3...

E:Criss.. trebuie sa....plecăm....

Fata lui Edi nu a mai fost așa de luminată de când a întâlnit o pe Mihaela.Nici Riva nu e mai departe de acea fata.

C:Edi,ea e Riva,Riva,el e Edi,fratele meu geamăn.

R&E: Buna!

Roșesc amândoi și eu chicotesc...mă ridic și îi întind mana Rivei.Aceasta se uita confuză la mine.

C:Ce?Nu te las aici!Doctorul mi a zis că nu ai unde sa stai.O să stai cu mine in camera.

R:Nu vreau sa va fac probleme...eu..

E&M:Tu nimic!

Râdem toți in cor și Riva îmi prinde mana.O iau de după umăr și plecăm de acolo fără să privim înapoi!

Meditatii la matematicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum